ამერიკული Meta Platforms Inc. ევროკავშირში პოლიტიკური რეკლამის გაყიდვას შეწყვეტს, იტყობინება Oxu.Az კომპანიის ბლოგზე დაყრდნობით.

შესაბამისი განყოფილება ოქტომბრის დასაწყისში დაიხურება.

კომპანიამ ეს გადაწყვეტილება ევროკავშირში პოლიტიკური რეკლამის გამჭვირვალობისა და მიზნობრივი პრინციპების მარეგულირებელი ახალი წესების გამო მიიღო. ეს რეგულაციები, რომლებიც ოქტომბერში ამოქმედდება, ზღუდავს მონაცემების გამოყენებას შეტყობინებების ჩვენების ინდივიდუალური მომხმარებლებისთვის მორგებისთვის.

ადრე, Meta-ს ფინანსურმა დირექტორმა სიუზან ლიმ აღნიშნა, რომ პოლიტიკური რეკლამა კომპანიის შემოსავლის მნიშვნელოვან წილს არ შეადგენს.

2024 წლის ბოლოს, Google-მა (Alphabet Inc. ჰოლდინგის ნაწილი) ასევე შეწყვიტა პოლიტიკური რეკლამის გაყიდვები ევროკავშირში.