ღონისძიებაზე, რომელიც 24 სექტემბერს ჩატარდება, სხვადასხვა ფორმატში განიხილავენ ისეთ საკითხებს, როგორებიცაა: ფინანსებზე ხელმისაწვდომობის პრობლემა ბიზნესით დაინტერესებული ქალებისთვის საქართველოში, შესაძლებლობები და გამოწვევები ამ კუთხით.პანელურ დისკუსიებში მონაწილეობას მიიღებენ ერთი მხრივ, საერთაშორისო ორგანიზაციები, რომლებიც სხვადასხვა პროექტისა თუ გრანტის მეშვეობით აძლიერებენ და ეხმარებიან ქალებს ბიზნესის წამოწყებასა და განვითარებაში, მეორე მხრივ კერძო საფინანსო ინსტიტუტები ისაუბრებენ დაფინანსების სხვადასხა არხების, პროექტების შესახებ, ხოლო სახელმწიფო უწყებების წარმომადგენლები აქცენტს იმ საგრანტო თუ თანადაფინანსების პროექტებზე გააკეთებენ, რომლებიც საქართველოში სახელმწიფოსა და დონორი ორგანიზაციების მხარდაჭერით ხორციელდება ან სამომავლოდ იგეგმება.დისკუსიებს წარმართავენ და საკუთარ ხედვას წარმოადგენენ “ქალები მომავლისთვის” სამეთვალყურეო საბჭოს წევრები.პანელური დისკუსიები კითხვა-პასუხის რეჟიმში წარიმართება, სადაც დამსწრეებს შესაძლებლობა ექნებათ ისაუბრონ მათს ქალაქსა თუ რეგიონში არსებული გამოწვევების შესახებ, მიიღებენ რჩევებს უშუალოდ პირველი წყაროდან.ღონისძიებაზე ასევე დაგეგმილია წარმატებული ქალების მოკლე გამოსვლები Women Talks: “მარცხი = შესაძლებლობა”. ამ ნაწილში სპიკერები საკუთარ გამოცდილებას გააზიარებენ და მოყვებიან, როგორ აქციეს მარცხი ახალ გამოცდილებად. დამსწრეებს ექნებათ შესაძლებლობა, სურვილის შემთხვევაში საკუთარი ისტორებიც გაუზიარონ აუდიტორიას.ეკონომიკურ ფორუმს დაასრულებს ქოუჩინგის სესია - “საჯარო გამოსვლის ტექნიკები”, რომელში ჩართვაც ღონისძიების ყველა მონაწილეს შეეძლება.ღონისძიებაზე დასასწრებად გთხოვთ გაიაროთ რეგისტრაცია: https://forms.gle/88PQ3Wgi1fLYfCPa6
1726049516
ისევე როგორც გასულ წლებში, ფესტივალის მთავარი მოვლენა რეკლამის კონკურსი და მისი გამარჯვებულების გამოვლენაა. წელს ფესტივალზე ქართველი და უცხოელი კონკურსანტები 13 ნომინაციაში წარსდგებიან. სელფის მხარდაჭერით, ფესტივალის სტუმრებს აქვთ უნიკალური შესაძლებლობა, სპეციალურად მოწყობილ სტენდთან, გაეცნონ გადარჩეულ, ე.წ. „შორთ ლისტში“ მოხვედრილ ყველა საკონკურსო ნამუშევარს.წლევანდელი ფესტივალის პროგრამა გამორჩეულია იმით, რომ გამომსვლელებს შორის მრავლად არიან კრეატიული ინდუსტრიის ისეთი თვალსაჩინო წარმომადგენლები, რომელთა მიერ შექმნილი სარეკლამო კამპანიები მიიჩნევა სფეროს საუკეთესო მაგალითებად. ფესტივალზე გამომსვლელებს შორის არიან შესანიშნავი ქარველი არტისტებიც: ეთერი ჭკადუა, ნიკა მაჩაიძე, მიშიკო სულაკაური.ფესტივალის შესახებ იხილეთ Ad Black Sea 2024.
1726045200
ღონისძიების ღირებული პარტნიორი „თეგეტა ჰოლდინგი“ იყო, რომელიც აქტიურად უჭერს მხარს საქართველოში ციფრული სფეროს განვითარებას და თავადაც ნერგავს კომპანიაში სიახლეებს ამ მიმართულებით, რისი ნათელი მაგალითიც თეგეტას აპლიკაცია - Tegeta app-ია. კომპანია მრავალი წელია, მომხმარებელს „ერთი ფანჯრის“ პრინციპით სთავაზობს ყველა იმ სერვისს, რომელიც ავტომობილის ეფექტიანი მოვლისთვის არის საჭირო. აპლიკაციის მიზანი კი არის, ეს პრინციპი ფიზიკურიდან ციფრულ სამყაროში გადმოიტანოს.სწორედ თეგეტას ციფრულ პროდუქტებზე და ამ მიმართულებით კომპანიის გამოცდილებაზე ისაუბრა კონფერენციაზე ჰოლდინგის ციფრული ტრანსფორმაციის ლიდმა ნიკა კოხოძემ.ნიკა კოხოძე, „თეგეტა ჰოლდინგის“ ციფრული ტრანსფორმაციის ლიდი: „ტექკონფერენციაზე ვისაუბრე ციფრული ტრანსფორმაციის გზაზე, რომელსაც თეგეტა ახლა გადის. ჩვენი მთავარი სათქმელი არის დიგიტალიზაცია ავტოინდუსტრიაში და ამ მიმართულებით ჰოლდინგში მნიშვნელოვანი ნაბიჯები იდგმება. სწორედ თეგეტაა პირველი კომპანია, რომელმაც საქართველოს ბაზარზე ავტომობილების ონლაინშერჩევისა და ყიდვის შესაძლებლობა გააჩინა. ასეთ ინოვაციებზე დგას ჩვენი სამომავლო გეგმები დიგიტალიზაციის მიმართულებით. ციფრული ტრანსფორმაციის ფარგლებში, „თეგეტა ჰოლდინგში“ აქტიურად ინერგება სხვადასხვა სერვისი და ამ სერვისების შესახებაც ვისაუბრე, მათ შორის მნიშვნელოვანია E-commerce მიმართულება, თეგეტას ონლაინმაღაზია shop.tegetamotors.ge და ახლახან დალონჩილი თეგეტას ციფრული პროდუქტი — TEGETA app. აქვე უნდა აღვნიშნო, რომ თეგეტასთვის მსგავსი ღონისძიების მხარდაჭერა კარგი შესაძლებლობაა, უფრო მეტად დაუახლოვდეს ტექკომუნას და კომპანიის ციფრული მომავლის პროდუქტები ფართო აუდიტორიას გააცნოს“.კონფერენცია მიზნად ისახავდა, მონაწილეებს მიეღოთ ცოდნა და გასცნობოდნენ სტრატეგიებს, რომლებიც საჭიროა მუდმივად განვითარებად ტექნოლოგიურ ინდუსტრიაში ნავიგაციისთვის.გამომსვლელებს შორის იყვნენ ასევე ტექნოლოგიური სფეროს ექსპერტები ქართული და ისეთი საერთაშორისო კომპანიებიდან, როგორებიცაა: Google, Adobe, Spotify, ProductHired, Klarna და ა.შ.ProdAct Community-ს ტექნოლოგიური კონფერენცია ორი ძირითადი მიმართულებისგან შედგებოდა - ვორქშოფები და პანელური დისკუსიები. მთლიანობაში მოიცავდა ოთხ სექციას და სრულად დაფარა თემები, რომლებიც ციფრულ ტრანსფორმაციასთან იყო კავშირში.გიორგი ლომიძე, ProdAct-ის თანადამფუძნებელი და აღმასრულებელი დირექტორი: „ჩვენი მიზანი იყო, გვესაუბრა, როგორ მიმდინარეობს ციფრული ტრანსფორმაციის პროცესი კომპანიებში ახლა და რა გავლენას იქონიებს დღევანდელი რეალობა ხვალინდელ დღეზე. კერძოდ, როგორი ციფრული პროდუქტები გვექნება სამომავლოდ, როგორი აპლიკაციები მოეწონება მომხმარებელს და როგორ მოახდენენ ამ ყველაფერთან ადაპტირებას დიდი კომპანიები. მსგავსი ღონისძიებების გამართვის დროს ფუნდამენტურია კერძო კომპანიების მხარდაჭერა. თეგეტა არის ჩვენი ღირებული პარტნიორი და მისი კონტრიბუცია ძალიან მნიშვნელოვანია. გარდა იმისა, რომ კერძო კომპანიების ჩართულობა საჭიროა ღონისძიების ორგანიზების ნაწილში, მეორე მხრივ, ამ კომპანიებში არიან ადამიანები, რომლებსაც შეუძლიათ თავიანთი გამოცდილება საინტერესოდ გააზიარონ“.კონფერენცია ProdAct Conference 2024 - Tomorrow Of Digital Products გაიმართა Product Community-ის ინიციატივით. ეს არის პირველი ქართული კომუნა, რომელიც ციფრულ და ტექნოლოგიურ სფეროში მოღვაწე ადამიანებს აერთიანებს. წლევანდელი კონფერენცია დატვირთული იყო ინსპირაციული პრეზენტაციებით, მრგვალ მაგიდასთან დისკუსიებითა და საინტერესო მოხსენებებით.--თეგეტა ჰოლდინგის შესახებ: უმსხვილესი საავტომობილო კომპანია კავკასიასა და ცენტრალურ აზიაში მომხმარებელს საავტომობილო ეკოსისტემის სრულ სპექტრს სთავაზობს, რაც მსუბუქ, სატვირთო და სამშენებლო, ასევე კომერციულ, სამგზავრო და ინდუსტრიულ ტრანსპორტს მოიცავს. მთელი ქვეყნის მასშტაბით თეგეტას 28 სერვისცენტრი აქვს, ხოლო საერთაშორისო ვაჭრობას ჰოლდინგი ოთხ კონტინენტზე ახორციელებს. თეგეტა ექსკლუზიურად წარმოადგენს ცნობილ ბრენდებს Porsche, Volvo, Toyota, Mazda. სატვირთო და სპეცტექნიკის მიმართულებით ჰოლდინგის პარტნიორები არიან ისეთი დიდი ბრენდები, როგორებიცაა: MAN, JCB, HINO, Liebherr, BOMAG და სხვები. თეგეტა მსოფლიოს 300-ზე მეტი წამყვანი საავტომობილო ბრენდის უმსხვილესი იმპორტიორია საქართველოში. თეგეტა ჰოლდინგი, 3000-მდე თანამშრომლით, დღეს საქართველოში ერთ-ერთი უმსხვილესი დამსაქმებელია.
1725967731
პლატფორმა iTrade.ge -ს დამფუძნებელი გუჯა პარუნაშვილი თავიდან სკეპტიკურად განეწყო ბანკის ამ შეთავაზების მიმართ, თუმცა მაინც სცადა და განაცხადი შეავსო. ჯერ მხოლოდ იდეა ჰქონდა პლატფორმის, რომელიც დღეს, 7 თვის თავზე, ხელშესახები პროდუქტია და შესაძლებლობას იძლევა ერთ სივრცეში გააერთიანოს ქართულ ბაზარზე მოქმედი ყველა ბიზნესი. პლატფორმა კომპანიებს ყიდვა-გაყიდვის წარმოების, ტენდერების გამოცხადების,საკუთარი პროფილის პრეზენტაციის და ერთმანეთთან ონლაინ კომუნიკაციის საშუალებას აძლევს."განაცხადის შევსებიდან 3 დღეში თიბისი ბანკიდან დამირეკეს და სტარტაპ იდეის შესახებ გამომკითხეს. მთხოვეს მიმეწოდებინა სამომავლო ფინანსური გათვლები, ხარჯთაღრიცხვა და სხვა დეტალები. სკეპტიკური განწყობა არც ამჯერად შემცვლია, თუმცა აქაც ვცადე, გულმოდგინედ შევაგროვე ინფორმაცია და გადავუგზავნე. 5 დღის შემდეგ ბანკის იგივე თანამშრომელმა დამირეკა. მითხრა, რომ პროექტი მოეწონათ და მზად არიან დააფინანსონ. ამით მათ სული შთაბერეს ამ იდეას. აღსანიშნავია, ის საშეღავათო პერიოდი, რომელიც პირველი 9 თვის განმავლობაში ფინანსური ტვირთისგან მათავისუფლებდა, ასევე აწარმოე საქართველოს (enterprisegeorgia.gov.ge) უნიკალური პროექტი, რომელიც სესხის პროცენტის სუბსიდირებას ახდენს და ზემოთ ხსენებულ დაფინანსების გარანტორად წარმოგვიდგება,” - ამბობს გუჯა პარუნაშვილი, iTrade.ge -ის დამფუძნებელი.პლატფორმა 12 აგვისტოდან ამოქმედდა, მართალია სრული დატვირთვით ჯერ ვერა, მაგრამ წინ უამრავი გეგმაა და საიტის დეველოპერები ახალი ფუნქციონალების განვითარებაზე ყოველდღიურად მუშაობენ.iTrade.ge არის ქართული ელექტრონული B2B პლატფორმა, რომელიც შეიქმნა ბიზნეს სუბიექტებს შორის ყიდვა-გაყიდვის და კომუნიკაციის პროცესის გასაუმჯობესებლად. პლატფორმა ქართულ ბაზარზე მოქმედ ყველა ბიზნესს ერთ სივრცეში აერთიანებს, მისით სარგებლობა მხოლოდ შემოსავლების სამსახურის (www.rs.ge) მიერ ვერიფიცირებულ, რეალურ მომხმარებლებს შეუძლიათ. პლატფორმაზე ჩაშენებული ონლაინ ჩატის - კომუნიკატორის მეშვეობით კი შესაძლებელია მოლაპარაკება აწარმოო ნებისმიერ რეგისტრირებულ ბიზნეს სუბიექტთან.„პლატფორმა რამდენიმე შესაძლებლობას სთავაზობს მომხმარებელს. ეს არის მხოლოდ ბიზნესისთვის შექმნილი სივრცე, სადაც მათ შეუძლიათ ნახონ მომწოდებლები, რეალიზატორები, ახალი ბიზნეს პარტნიორები, მოიძიონ ინფორმაცია ამა თუ იმ კომპანიის შესახებ და კომუნიკატორის საშუალებით დაუკავშირდნენ მათ წარმომადგენლებს. ყველა რეგისტრირებული კომპანია არის რეალური, ვერიფიცირებული და მათ საშუალება აქვთ შექმნან საკუთარი პროფაილის საპრეზენტაციო გვერდი.ჩვენი მიზანია, ციფრულ ეპოქაში შევქმნათ ჯანსაღი ბიზნეს გარემო, სადაც ყოველდღიურად, ყველა ზომის სუბიექტს შეუძლია აწარმოოს მცირე თუ მაღალ ბიუჯეტიანი შესყიდვები, გაყიდვები და იპოვოს ახალი ბიზნეს პარტნიორები.შედეგად, გამარტივებული ბიზნეს პროცესების, შემცირებული საოპერაციო ხარჯების, ახალი ბიზნეს პარტნიორების და დაზოგილი დროის ხარჯზე ეფექტურად მართავთ თქვენს ბიზნესს,“ - გუჯა პარუნაშვილი, iTrade.ge -ის დამფუძნებელი.ვინ არის iTrade.ge-ის მომხმარებელი?iTrade.ge -ის მომხმარებელი ქართულ ბაზარზე ფუნქციონირებადი ყველა ბიზნეს სუბიექტია. ისინი, ვისაც ესაჭიროება B2B შესყიდვები ან გაყიდვები, კომუნიკაცია სხვა ბიზნეს სუბიეტებთან, პოტენციური მომწოდებლების თუ რეალიზატორების პოვნა, ბიზნეს კატალოგზე წვდომა, სადაც წარმოდგენილია კომპანიები საქმიანობის სფეროს, ადგილმდებარეობის, თანამშრომელთა რაოდენობის, ბრუნვის მოცულობის და სხვა კრიტერიუმის მიხედვით.iTrade.ge -ის მიზანია, რომ რეგისტრირებულ კომპანიებს არა მხოლოდ ადგილობრივ ბაზარზე ყიდვა-გაყიდვის და პარტნიორების პოვნის, არამედ იმპორტ-ექსპორტის წარმოების და უცხოურ მომწოდებლებთან დაკავშირების საშუალება ჰქონდეთ. გუჯა პარუნაშვილი ამბობს, რომ ამ მიზნის შესასრულებლად ბიზნესისთვის გლობალურ სივრცეს შექმნიან, შესაბამისად, ახლო მომავალში იგეგმება პლატფორმის სხვა ქვეყნებში , კერძოდ ჩინურ, თურქულ და ევროპის ბაზარზე გატანა.ამჟამად iTrade.ge-ის გუნდი 10 ადამიანს აერთიანებს, რომელიც დეველოპერების, დიზაინერების და გაყიდვების მენეჯერებისგან შედგება.
1725967115
რა არის ლიმიტირებული დავალება?ლიმიტირებული დავალება ინვესტორს აძლევს საშუალებას, რომ აქციის ყიდვის ან გაყიდვისას მიუთითოს მისთვის სასურველი ფასი და რაოდენობა. მაგალითად, შეიძლება გინდოდეს Apple-ის აქციის ყიდვა, თუკი მისი ფასი დაეცემა $200-მდე, ან გაყიდო უკვე მფლობელობაში არსებული Apple-ის აქციები, თუ მისი ფასი მიაღწევს $300-ს. ლიმიტირებული დავალების ფუნქციონალი ამ ბრძანების ავტომატურად შესრულების საშუალებას იძლევა, თუკი შენ მიერ წინასწარ განსაზღვრული პირობები შესრულდება, ანუ სასურველი აქციის ფასი სამიზნე ნიშნულს მიაღწევს.როგორ მუშაობს?აქტივის სასურველი ფასისა და რაოდენობის მითითების შემდეგ, შეგიძლია განსაზღვრო ვადა, რომლის განმავლობაშიც დავალება აქტიური იქნება. შეგიძლია დავალება დააყენო უახლოესი სავაჭრო სესიის დასრულებამდე ან აირჩიო კონკრეტული თარიღი 90 დღის ფარგლებში. თუ ამ პერიოდის განმავლობაში აქციის ფასი მიაღწევს მითითებულ ნიშნულს, დავალება ავტომატურად შესრულდება.გასათვალისწინებელია, რომ დავალების შექმნის შემდეგ, მითითებული თანხა საინვესტიციო ანგარიშზე იყინება. მაგალითად, თუ საინვესტიციო ანგარიშზე $100 გაქვს, მხოლოდ ისეთი დავალებების შექმნა შეგეძლება, რომელთა ჯამური ღირებულება $100-ს არ აჭარბებს.თუკი დავალება მითითებულ ვადებში ვერ შესრულდება ან თავად გააუქმებ მას, მაშინ გაყინული თანხა ანგარიშზე უკან დაბრუნდება.რატომ უნდა გამოიყენო ლიმიტირებული დავალების ფუნქციონალი? ლიმიტირებული დავალება გაძლევს საშუალებას, განსაზღვრო ზუსტი პირობები, რა დროსაც გინდა იყიდო ან გაყიდო სასურველი აქციები. ცხადია, ამის გაკეთება ტრადიციული მეთოდითაც შესაძლებელია, თუმცა ზუსტი ფასის დასაფიქსირებლად დიდი დრო და მოთმინებაა საჭირო, რადგან ლოდინი, შესაძლოა, რამდენიმე დღე დაგჭირდეს. ლიმიტირებული დავალების საშუალებით აღარ გჭირდება ბაზრის მუდმივი კონტროლი და საფონდო ბირჟისთვის იმაზე მეტი დროის დათმობა, ვიდრე საჭიროა. განსაზღვრე სასურველი პირობები და სისტემა თავად იზრუნებს დანარჩენზე. წინასწარ განსაზღვრული ფასების დონეების მითითებით, შეგიძლია უფრო ეფექტურად მართო რისკები, თავიდან აიცილო იმპულსური გადაწყვეტილებები და დარწმუნდე, რომ შენი ქცევა ზუსტად შეესაბამება შენს გრძელვადიან ფინანსურ მიზნებს. საქართველოს ბანკის მობილბანკში ახლადდანერგილი ლიმიტირებული დავალების ფუნქციონალი მეტი კონტროლის, ავტომატიზაციისა და სიზუსტის შესაძლებლობას იძლევა, რაც საინვესტიციო პროცესს კიდევ უფრო მეტად ამარტივებს.*გაითვალისწინე, რომ ეს ფინანსური რჩევა არ არის და საინვესტიციო გადაწყვეტილება დამოუკიდებლად უნდა მიიღო.
1725876540
Global Banking & Finance Awards-ზე მაღალშემოსავლიან მომხმარებელსა და მათ საჭიროებებზე მორგებული ბაზისბანკის იუნიქ მომსახურების საბანკო პროდუქტები და სერვისები, აღიარებულ იქნა, როგორც საუკეთესო, საერთაშორისო სტანდარტების შესაბამისად.ბანკის ინოვაციური შეთავაზებები, მათ შორის ექსკლუზიური საბანკო პროდუქტები და ინდივიდუალური ფინანსური გადაწყვეტები, არა მხოლოდ პრემიალურ მომხმარებელს იზიდავს, არამედ, მნიშვნელოვანი წვლილი შეაქვს ბანკის თანმიმდევრული ზრდისა და მაღალი რეპუტაციის განმტკიცებაში.„ბაზისბანკი, საბანკო სექტორში მნიშვნელოვან ნაბიჯებს დგამს და მომხმარებლებს პერსონალურ, დახვეწილ საბანკო გამოცდილებას სთავაზობს. ბანკისთვის პრიორიტეტულია, განჭვრიტოს და მუდმივად განავითაროს მჭიდრო და პერსონალიზებული თანამშრომლობა თითოეულ კლიენტთან. ეს ყველაფერი, მას საქართველოში 2024 წლის პერსონალური მომსახურების საუკეთესო ბანკად აყალიბებს. აღნიშნული ჯილდო ბაზისბანკის მიერ მომხმარებლებისთვის უმაღლესი ხარისხის საბანკო გადაწყვეტების მიწოდებისადმი ურყევი ერთგულების გამოხატულებაა." - Global Banking & Finance Review-ის რედაქტორი, ვანდა რიჩი.„ბაზისბანკისთვის განსაკუთრებით საამაყოა ჯილდო საუკეთესო პერსონალური საბანკო მომსახურების ნომინაციაში. აღნიშნული ადასტურებს, რომ ჩვენი მომხმარებლისთვის მათ მოთხოვნებსა და ინდივიდუალურ საჭიროებებზე მორგებულ საბანკო პროდუქტებსა და მათი ცხოვრების წესზე მაქსიმალურად მორგებულ საუკეთესო სერვისს ვთავაზობთ. რაც, რა თქმა უნდა, ბაზისბანკის გუნდის დიდი შრომისა და პროფესიონალიზმის დასტურიცაა. ჩვენი მიზანია, მომხმარებელს შევთავაზოთ პრაქტიკული და რაციონალური გადაწყვეტები, რომლებიც ზოგავს მათ დროს და ხელს უწყობს თითოეულ მათგანთან ლოიალურ და გრძელვადიან თანამშრომლობას.“ - ბაზისბანკის იუნიქ ბანკინგის უფროსი, ლელა გვანცელაძე.საერთაშორისო რეიტინგული გამოცემა Global Banking & Finance Review-ის ჯილდოები მსოფლიოს მასშტაბით ყოველწლიურად გადაეცემათ საბანკო და საფინანსო ინდუსტრიის კონკრეტულ სფეროებში გამორჩეულ კომპანიებს საუკეთესო შედეგების, სტრატეგიული მიღწევებისა და დანერგილი ინოვაციების შესაბამისად. Global Finance მიუკერძოებელი სარედაქციო პოლიტიკით გამოირჩევა და ნდობით სარგებლობს ფინანსურ წრეებში.
1725866676
TED-ის პირველი კონფერენცია აშშ-ში 30 წლის წინ ჩატარდა. მას მერე TED მსოფლიო მასშტაბის პლატფორმა გახდა და დღეს სხვადასხვა ინიციატივას მოიცავს. სწორედ ერთ-ერთი ასეთი წამოწყებაა TEDx, TED-ის ფორმატით განხორციელებული ადგილობრივი კონფერენცია. TEDxTbilisi საქართველოში 2012 წლიდან ტარდება და მიზნად ისახავს საზოგადოების შთაგონებისა და კრეატიული აზროვნების სტიმულირებას.TEDxTbilisi წელს მთლიანად ახალგაზრდებს ეთმობათ და ღონისძების მთავარი თემა ძიება და ძიების პროცესია. 8 სექტემბერს, 10 სპიკერი საქართველოდან წარდგება ინდივიდუალური მოხსენებით, სადაც საკუთარ მაგალითზე გაგვიზიარებენ რას და როგორ ეძებს ახალგაზრდა თაობა და როგორ გადის ძიების გზას.„ძალიან გვიხარია, რომ სელფი და TEDxTbilisi დამეგობრდნენ. სელფი მრავალი წელია მხარს უჭერს ქვეყანაში განათლებისა და ინოვაციების გავრცელებას და პოპულარიზაციას. ჩვენ მუდმივად ვეძებთ პროექტებს, რომლებიც ხელს უწყობენ განათლებაზე წვდომის გაუმჯობესებას, ცოდნის გავრცელებას და ჩვენი მოქალაქეებისთვის ახალი შესაძლებლობების შექმნას. გვინდა მადლობა გადავუხადოთ თანამშრომლობისთვის TEDxTbilisi-ის საორგანიზაციო გუნდს, რომლის წევრებიც უკვე არაერთი წელია მოხალისეობრივ საწყისებზე უდგანან სათავეში ამ გამორჩეული ღონისძიების ჩატარებას,’’ აცხადებენ სელფი მობაილში.
1725622800
გასტრო ბარისთვის უახლესი ტექნოლოგიების გამოყენება ზრდისა და განვითარებისთვის უცხო არაა, სწორედ ამიტომ ბრენდმა ახალი მომხმარებლების მოსაზიდად საქართველოს ბანკის შეთავაზებების პლატფორმა, Ads მენეჯერი გამოიყენა. ამ სტატიაში გასტრო ბარის თანადამფუძნებელი, გიორგი კონტუაძე გვიამბობს, როგორ გაჩნდა სივრცის შექმნის იდეა და რას სთავაზობს იგი მომხმარებლებს.„ძალიან გვინდოდა, შეგვექმნა ადგილი, სადაც თანაბრად ხელმისაწვდომი იქნებოდა მაღალი ხარისხის კოქტეილები და უგემრიელესი კერძები. არაერთ ქვეყანაში შევხვედრივართ მსგავსი კონცეფციის დაწესებულებებს, სადაც პირველ ხაზზე საავტორო კოქტეილებია და შემდეგ კერძები, რომლებიც არანაკლებ დასამახსოვრებელია მომხმარებლისთვის. ორი წლის წინ კი გადავწყვიტეთ, თბილისისთვის შეგვემატებინა ადგილი, სადაც შეგიძლია მოუსმინო მუსიკას, განიტვირთო უგემრიელესი კოქტეილით, ან გასინჯო დასამახსოვრებელი კერძები“, - ამბობს გიორგი კონტუაძე.პირველ შთაბეჭდილებას გასტრო ბარზე აღორძინების ეპოქით შთაგონებული ინტერიერი ქმნის. რენესანსი არა მხოლოდ დიზაინის ნაწილია, არამედ, როგორც დამფუძნებლები ამბობენ, მისი სულისკვეთება გასტრო ბარის ბრენდინგშიც აისახება და აქტიურად ვლინდება ყველა დეტალში, რასთანაც მომხმარებელს შეხება უწევს. სამომხმარებლო გამოცდილებაზე ზრუნვა კი გასტრო ბარის ნიშაა.„ჩვენ საქმეს არ ვაკეთებთ მხოლოდ კომერციული მიზნებით, ჩვენ გვიყვარს ის, რასაც მომხმარებელთან ერთად განვიცდით, ჩვენ თავად ვართ ამ გამოცდილების მონაწილეები და გვინდა, ყველა სტუმრისთვის დასამახსოვრებელი იყოს ეს ყველაფერი. ჩვენი ბრენდ მიქსოლოგი სტუმრებს ინდივიდუალურად ურჩევს კოქტეილებს. იგივე შეგვიძლია ვთქვათ კერძებზეც - მენიუ მრავალფეროვანია და ყველა გემოვნების ადამიანი საყვარელ კერძს იპოვის“, - ამბობს გიორგი კონტუაძე.მომხმარებლებზე ზრუნვისა და ბრენდის ცნობადობის ამაღლების მიზნით, გასტრო ბარმა საქართველოს ბანკის Ads მენეჯერით შეთავაზებები შექმნა.“Ads მენეჯერი ძალიან საჭირო და მარტივი პლატფორმაა. შეთავაზების შექმნა დამოუკიდებლად ძალიან ბევრ დისკომფორტს გარიდებს თავიდან, არ გიწევს ტელეფონზე გაუთავებელი ზარები და მარტივად, რაც მთავარია, უსწრაფესად არის შესაძლებელი, ააწყო კამპანია და გააქტიურო სასურველ პერიოდზე”, - განმარტავს გიორგი კონტუაძე.მისი თქმით, კამპანიის გაშვებიდან რამდენიმე დღეში Ads მენეჯერის ანალიტიკაში ახალი მომხმარებლის რაოდენობის ზრდა დააფიქსირეს და კამპანიის დასრულების შემდეგ დაგროვებულ მონაცემებს სამომავლოდაც გამოიყენებენ.„ცხადია, ბიზნესისთვის ყველანაირი მონაცემები გამოსაყენებელია, დეტალურად უნდა იცნობდე შენს სეგმენტს და იცოდე, რაზე რეაგირებს ის. მსგავსი ტიპის მონაცემების დამუშავებით შესაძლებელი ხდება უფრო პერსონალიზებული შეთავაზებების შექმნა სამომავლოდ უკეთესი შედეგების მისაღწევად“, - აღნიშნავს გიორგი.რაც მთავარია, გასტრო ბარი არ ჩერდება და სექტემბრიდან, ყოველ პარასკევს სტუმრებს ელექტრონული მუსიკის ღონისძიებების სერიასაც შესთავაზებს.„გვინდა ამ ნაწილშიც განსხვავებული გამოცდილება შემოვიტანოთ ქალაქში - არა ისეთი, როგორსაც ქართული მსმენელი მიჩვეულია. იმედი გვაქვს, რომ ძალიან ბევრი ადამიანი შეიყვარებს განსხვავებულ სტილს“ - ამბობს გიორგი კონტუაძე.საქართველოს ბანკის განახლებული Ads მენეჯერი კი ახლა კიდევ უფრო ეფექტიანად ეხმარება ბიზნესებს სამიზნე აუდიტორიასთან დაკავშირებაში. უახლესი ფუნქციონალებითა და გამარტივებული ინტერფეისით, საქართველოს ბანკის შეთავაზებების პლატფორმა ბიზნესებს აძლევს შესაძლებლობას, საკუთარი შეთავაზება წარადგინონ საქართველოს ბანკის იმ პლატფორმებზე, რომლებსაც 1 500 000 მომხმარებელი იყენებს. გარდა ამისა, 30 სექტემბრამდე ბიზნესებს შესაძლებლობა აქვთ, შექმნან 10-ჯერ მეტი პლუს ქულის შეთავაზება, რომლის ხარჯსაც AmEx და საქართველოს ბანკი დაფარავენ.გაიგეთ მეტი Ads მენეჯერზე ამ ბმულიდან, ხოლო თუ ჯერ არ ხართ საქართველოს ბანკის მომხმარებელი, გახსენით ბიზნეს ანგარიში მარტივად ონლაინ.
1725615455
უკვე სამი ათწლეულია, „თეგეტა“ ქვეყანასა და რეგიონში ავტოინდუსტრიას ცვლის. ჰოლდინგი კომერციულ საქმიანობას 4 კონტინენტზე ახორციელებს. პარალელურად ქმნის საავტომობილო ინფრასტრუქტურას, რომლის ანალოგსაც არა მხოლოდ პოსტსაბჭოთა ქვეყნებში, არამედ ევროპაშიც იშვიათად შეხვდებით. სწორედ განვითარებისკენ მუდმივი სწრაფვით დააგროვა „თეგეტამ“ საზოგადოების ნდობა და ამ გზაზე სიარულს არ წყვეტს. ავტოინდუსტრიის ლიდერის სტატუსმა „თეგეტას“ პასუხისმგებლობასთან ერთად უფლებაც მისცა „წინ და წინ“ საკუთარ იდენტობას დაუკავშიროს და წარმატების გამოცდილება ახლა უკვე სხვასაც გაუზიაროს. ვერიკო სუჯაშვილი, „თეგეტა ჰოლდინგის“ მარკეტინგის მთავარი ოფიცერი: „თეგეტა ჰოლდინგი“ მალე 30 წლის იუბილეს აღნიშნავს. ამ წლების განმავლობაში კომპანიას გამოცდილებაც ბევრი დაუგროვდა და სათქმელიც. გვინდა, რომ „თეგეტას“ მაგალითზე კიდევ ერთხელ შევახსენოთ ყველას, რომ წარმატებისთვის მთავარია გჯეროდეს საკუთარი შესაძლებლობების, დაისახო მიზანი და გაჰყვე მას თამამად, „წინ და წინ“.ავტოინდუსტრიის ლიდერად ჩამოყალიბების გზაზე, განვითარება და ზრუნვა ყოველთვის იყო ჩვენი პრიორიტეტები. ეს იქნება თანამშრომლებისა და საზოგადოების კეთილდღეობა, განათლების ხელშეწყობა, ინოვაციების დანერგვა, ქალთა გაძლიერება თუ გარემოზე ზრუნვა. ამჯერად ყველაფერს ერთად მოვუყარეთ თავი, კამპანიის „წინ და წინ“ ქვეშ გავაერთიანეთ და აქტივობები რამდენიმე ეტაპად გავწერეთ. გვინდა, რომ ჩვენი ხმა ფართო საზოგადოებამდე მივიტანოთ და კიდევ ერთხელ შევახსენოთ, რომ განვითარების ამ გრძელ გზაზე ყოველთვის ვგრძნობდით მათ მხარდაჭერას და ნდობას. ახლა კი, ჩვენი მხრივ, გვინდა ვუთხრათ, რომ საკუთარი თავის რწმენასა და ერთმანეთის მხარდაჭერას ნამდვილად შეუძლია დადებითი ცვლილებების მოტანა. კამპანიის მთავარი მესიჯის გარდა, ასევე ვისაუბრებთ იმ სიახლეებზე, რომლებსაც „თეგეტა“ უახლოეს მომავალში გეგმავს.“კამპანია „თეგეტას“ საიმიჯო ვიდეორგოლით იწყება. შემოქმედებით ჯგუფს რთული მისია დაეკისრა: კომპანიის თითქმის სამი ათეული წელი წამებში უნდა მოეყოლა. მოკლე, მაგრამ დამაჯერებელი უნდა ყოფილიყო მთავარი სათქმელიც. ვისთვისაც სიტყვები საკმარისი არ არის, თავად უნდა სცადოს და დარწმუნდება, რომ გრძელ და რთულ გზაზე „წინ და წინ“ სიარულს გამარჯვებასთანაც მიჰყავხარ და ახალ-ახალ მარშრუტებსაც გამოაჩენს.კამპანიის მთავარი მესიჯების ფონზე მალე წარმატების ისტორიებსაც მოვისმენთ. თავიანთი გამოცდილების შესახებ საზოგადოებისათვის ის კარგად ნაცნობი ადამიანები ისაუბრებენ, რომელთა მიღწევები არა მხოლოდ პირადი წარმატება, არამედ მთელი ქვეყნის გამარჯვებაა.კამპანიის ფარგლები საზოგადოება „თეგეტას“ სტიპენდიატებსა და „თეგეტა აკადემიის“ იმ სტუდენტებსაც გაიცნობს, ავტოინდუსტრია მხოლოდ შორეულ მიზნებად რომ ესახებოდათ, რეალურად კი იქვე, გზად ყოფილა. გზად, რომელსაც ვერ გაიკვლევ, თუ გარემო მწვანე და ჰაერი სუფთა არ არის. ეკოლოგიაზე ზრუნვა დიდი ხანია „თეგეტამ“ ერთ-ერთ მთავარ საზრუნავად აქცია და შვილობილი კომპანია Tegeta Green Planet დააარსა, რომელიც თავის სათქმელს ამ კამპანიაშიც იტყვის.მოსაყოლი გასულ 29 წელიწადში „თეგეტას“ ბევრი დაუგროვდა და, შესაბამისად, კამპანიაც მასშტაბური დაიგეგმა. უყურადღებოდ არ დარჩება არცერთი ის მიმართულება, რომლებიც კომპანიამ პრიორიტეტად წლების წინ გამოაცხადა და ერთგულად მიჰყვება. წინ 2025 წელი და „თეგეტას“ 30 წლის დაბადების დღეა, რომელსაც რთულ 90-იან წლებში დაბადებული პატარა მაღაზია 40-მდე შვილობილი კომპანიით, 300-ზე მეტი მსოფლიო პარტნიორითა და რეგიონული წარმომადგენლობებით ხვდება.--თეგეტა ჰოლდინგის შესახებ: უმსხვილესი საავტომობილო კომპანია კავკასიასა და ცენტრალურ აზიაში მომხმარებელს საავტომობილო ეკოსისტემის სრულ სპექტრს სთავაზობს, რაც მსუბუქ, სატვირთო და სამშენებლო, ასევე კომერციულ, სამგზავრო და ინდუსტრიულ ტრანსპორტს მოიცავს. მთელი ქვეყნის მასშტაბით თეგეტას 28 სერვისცენტრი აქვს, ხოლო საერთაშორისო ვაჭრობას ჰოლდინგი ოთხ კონტინენტზე ახორციელებს. თეგეტა ექსკლუზიურად წარმოადგენს ცნობილ ბრენდებს Porsche, Volvo, Toyota, Mazda. სატვირთო და სპეცტექნიკის მიმართულებით ჰოლდინგის პარტნიორები არიან ისეთი დიდი ბრენდები, როგორებიცაა: MAN, JCB, HINO, Liebherr, BOMAG და სხვები. თეგეტა მსოფლიოს 300-ზე მეტი წამყვანი საავტომობილო ბრენდის უმსხვილესი იმპორტიორია საქართველოში. თეგეტა ჰოლდინგი, 3000-მდე თანამშრომლით, დღეს საქართველოში ერთ-ერთი უმსხვილესი დამსაქმებელია.
1725607534
შეხვედრის ფარგლებში, განხილული იყო ორმხრივი თანამშრომლობის პერსპექტივები ვაჭრობისა და ეკონომიკური აქტივობის მიმართულებით.საქართველოს ბიზნეს ასოციაციის აღმასრულებელმა დირექტორმა ლევან ვეფხვაძემ მალაიზიის მხარეს საქართველოში არსებული საინვესტიციო გარემო გააცნო. საუბარი შეეხო, როგორც ბიზნეს კლიმატს, ასევე ბიზნეს საქმიანობის ხელის შემწყობ მექანიზმებს, კერძოდ პირდაპირი უცხოური ინვესტიციების პროგრამას, საგადასახადო სისტემასა და შეღავათებს, რომლითაც ბიზნესის წარმომადგენლები სარგებლობენ.შეხვედრისას ყურადღება გამახვილდა ექსპორტ-იმპორტის გაზრდის შესაძლებლობასა და კონკრეტულ საიმპორტო პროდუქციაზე. ასევე განიხილეს საქართველოში საინფორმაციო ტექნოლოგიების საინვესტიციო პოტენციალი.„საქართველოს ბიზნეს ასოციაციაში მალაიზიის დელეგაციის წარმომადგენლებთან შეხვედრისას B2B შესაძლებლობები განვიხილეთ, რაც მნიშვნელოვანია ქვეყნის როგორც საექსპორტო პოტენციალისთვის, ასევე საინვესტიციო გარემოსთვის. მიგვაჩნია, რომ მსგავსი დიალოგი ხელს შეუწყობს როგორც საქართველოს, ასევე მალაიზიის ბიზნეს სუბიექტებს შორის კომუნიკაციასა და მჭიდრო კავშირების დამყარებას, რაც თავის მხრივ, პოზიტიურად აისახება ჩვენი ქვეყნის ეკონომიკურ მაჩვენებლებზე“ განაცხადა საქართველოს ბიზნეს ასოციაციის აღმასრულებელმა დირექტორმა ლევან ვეფხვაძემ.
1725530633
გიზო უგლავა უკრაინის ანტიკორუფციული ბიუროს უფროსის მოადგილის თანამდებო...
1725363676
თხევადი გაზის არანორმალურად გაძვირდა და ქვეყანაში დეფიციტიც შეიქმნა
1725009909
ბათუმში დასვენება დიდ ხარჯს აღწევს, ამიტომ ქართველებმა სხვა ზღვისპირა...
1725441041
სებ-ის მიერ რეფინანსირების განაკვეთის 8%-ზე დატოვების გადაწყვეტილება პ...
1726049808
თხევადი გაზის ბაზარზე სახეზეა ახალი „კარტელის“ ჩამოყალიბების ნიშნები -...
1725526522