
ბიზნესის, ტექნოლოგიების, განათლების, კულტურისა და საზოგადოების მხარდაჭერაში მდგრადი განვითარების მნიშვნელობა და საერთაშორისო პარტნიორების როლი – სწორედ ამ საკითხებზე გაკეთდა აქცენტი წლევანდელ ღონისძიებაზე, რაც სრულ თანხვედრაშია თიბისის მდგრადი განვითარების სტრატეგიულ პრიორიტეტებთან.ღონისძიება თიბისის გენერალურმა დირექტორმა ვახტანგ ბუცხრიკიძემ გახსნა. მან თიბისის მდგრადი განვითარების სტრატეგიასა და მიღწეულ შედეგებზე ისაუბრა. დამსწრე საზოგადოებას ასევე მიმართა გაერთიანებული სამეფოს ელჩმა საქართველოში გარეტ უორდმა, თიბისის რისკების მართვის დირექტორმა ნინო მასურაშვილმა კი შეაჯამა 2024 წლის ძირითადი მიღწევები მდგრადი განვითარების მიმართულებით.ღონისძიების ფარგლებში გაიმართა პანელური დისკუსია თემაზე „მდგრადი განვითარების ხელშეწყობა ყველა დაინტერესებული მხარის ჩართულობით“, რომლის სპიკერებიც იყვნენ ევროკავშირის, ევროპის რეკონსტრუქციისა და განვითარების ბანკის (EBRD), გაეროს ქალთა ორგანიზაციისა (UN Women) და ბიზნეს სექტორის წარმომადგენლები, თიბისის ტექსკოლის კურსდამთავრებული და გრეის ჰოპერის ტექნოლოგიური ჯილდოს გამარჯვებული.ღონისძიება დასრულდა დიალოგით თემაზე „მდგრადობის როლი ხელოვნებაში და ხელოვნების როლი მდგრადობაში“. ეს თემა ასახავს თიბისის სტრატეგიულ მიზანს, ხელი შეუწყოს კულტურულ განვითარებას, როგორც ორგანიზაციის ერთ-ერთ მნიშვნელოვან პრიორიტეტს. დიალოგი ვიზუალურ არტისტ მარიამ ოდიშელიძესა და ფოტოგრაფ გურამ წიბახაშვილს შორის გაიმართა.ღონისძიებას ესწრებოდნენ საერთაშორისო და ადგილობრივი ორგანიზაციები, ბიზნეს სექტორის წარმომადგენლები, მედია, თიბისის პროგრამების მონაწილეები, თანამშრომლები და მომხმარებლები — როგორც მცირე, ისე მსხვილი ბიზნესსექტორებიდან.„თიბისიში სრულად ვაცნობიერებთ ჩვენს პასუხისმგებლობას, მხარი დავუჭიროთ მდგრად განვითარებას. ჩვენი საქმიანობით ვქმნით მწვანე და სოციალური დაფინანსების შესაძლებლობებს მდგრადი ბიზნეს მოდელებისა და პრაქტიკების მხარდასაჭერად, ვზრუნავთ ჩვენი თანამშრომლების ჩართულობასა და ქალების გაძლიერებაზე, ტექნოლოგიურ განვითარებასა და ახალგაზრდების განათლებაზე. გვჯერა, რომ მრავალფეროვანი პერსპექტივები ინოვაციების მამოძრავებელი ძალაა და ზრდის ჩვენს შესაძლებლობებს, ვუპასუხოთ კომპლექსურ გამოწვევებს. ჩვენი მიზანია, ხელი შევუწყოთ საზოგადოებაში პოზიტიურ ცვლილებებს და ვიყოთ ESG პრინციპების წამყვანი მხარდამჭერი ქვეყანასა და რეგიონში.“- ვახტანგ ბუცხრიკიძე, თიბისის გენერალური დირექტორი.აღსანიშნავია, რომ თიბისი მდგრადი განვითარების მიმართულებით 2024 წელს რამდენიმე მნიშვნელოვანი ჯილდოს მფლობელი გახდა. მათ შორის არის მელიორა 2024-ის კონკურსზე მთავარი ჯილდო კატეგორიაში „წლის პასუხისმგებლიანი მსხვილი კომპანია“, ESG აკადემიის PEAK ჯილდო საერთაშორისო დეველორის კონკურსზე, ევრომანის ჯილდო მდგრადობის მიმართ გამორჩეული ერთგულებისთვის.თიბისი 2019 წლიდან წარადგენს მდგრადი განვითარების წლიურ ანგარიშს, რომელიც ასახავს თიბისის წვლილსა და გავლენას ეკონომიკაზე, გარემოსა და საზოგადოებაზე. 2024 წლის მდგრადი განვითარების ანგარიშში, რომლის სრულ ვერსიას www.tbcbankgroup.com – ზე გაეცნობით, სამომავლო გეგმებთან ერთად, წარმოდგენილია ის შედეგები, რომლებსაც თიბისიმ გასულ წელს მიაღწია. იხილეთ თიბისის მდგრადი განვითარების ანგარიში: tbc-bank-group-plc-sustainability-report-2024.pdf
1751291673

სივრცე საბურავების უბანს მოარგეს, რომელიც ამერიკული Hunter-ის უახლესი თაობის დანადგარით არის აღჭურვილი. დიზაინერულად გააზრებული გარემო, სადაც მომხმარებელი, კომფორტულ მომსახურებასთან ერთად, თავს ბრენდის ნაწილად გრძნობს, უკვე ოფიციალურად გახსნილია. პრეზენტაციას, ჰოლდინგის წარმომადგენლებთან ერთად, 120 სტუმარი ესწრებოდა.თეონა კოხოძე, „თეგეტა ჰოლდინგის“ კრეატიული დირექტორი: „გვინდოდა მომხმარებლისთვის განსხვავებული გამოცდილება შეგვექმნა - შეგვეთავეზებინა უფრო მეტი ვიდრე სერვისი და პროდუქტია. ასე გაჩნდა კონცეფცია, რომელიც ტრადიციული ავტოსერვისის მიდგომას ცვლის და მულტიფუნქციურ შოურუმად გარდაიქმნება. პროექტის რეალიზაციაზე არქიტექტურულ სტუდია Material Editors-თან ერთად ვიმუშავეთ. ამ თანამშრომლობამ დაგვარწმუნა, რომ ჩვენი ხედვა - ტრადიციული ავტოსერვისის გარდაქმნის შესახებ, აისახა არა მხოლოდ შინაარსობრივად, არამედ სივრცობრივადაც“. ახალი კონცეპტუალური ზონა ინტერაქციული ინსტალაციების თანხლებით გაიხსნა, რომელზეც ხელოვანმა გიორგი მოზგოვოიმ იმუშავა.საბურავებისა და ზეთის კასრებისაგან შექმნილი ნამუშევრები კი ქართული ბრენდის, „თეგეტას“ სათქმელს კიდევ უფრო ცხადად წარმოაჩენდა, რომელიც Cutburo-მ შექმნა. მასვე ეკუთვნოდა მაგიდა მუსიკოსისთვის, სადაც dj Nicole უკრავდა.ინოვაციური სივრცე თანამედროვე საექსპოზიციო გარემოს შთაბეჭდილებას ქმნის. მინიმალისტური და ინდუსტრიული ინტერიერის დიზაინში ძირითადად გამოყენებულია მეტალისა და შუშის ფაქტურები, ნეიტრალური და თბილი განათებით. მომხმარებელს შესაძლებლობა აქვს, დაათვალიეროს საგამოფენო ზონები, სადაც „თეგეტას“ პარტნიორი საავტომობილო ბრენდების პროდუქტები და აქსესუარებია წარმოდგენილი.„მომხმარებლებს ასევე ექნებათ წვდომა „თეგეტას“ ექსკლუზიურ მერჩზე, რომელიც ქართველი არტისტების მონაწილეობით სპეციალურად ამ კონცეფციისთვის შეიქმნა. ეს თანამშრომლობა განსაკუთრებულია იმით, რომ აერთიანებს ქართულ ვიზუალურ ხელოვნებასა და ავტომობილის მოყვარულთა კულტურას. მერჩის კოლექციაში შეხვდებით მაისურებს, ქუდებს, ქურთუკებსა და სხვა ნივთებს, რომლებზეც გამოყენებულია სპეციალურად შექმნილი ილუსტრაციები და ეს ყველაფერი ხელმისაწვდომია უშუალოდ ამ სივრცეში, როგორც მომხმარებლის გამოცდილების ნაწილი. ასევე, ამავე სივრცეში მალე დაიწყება „თეგეტას“ ახალი პროექტი, Podcast by Tegeta, რომელიც ავტოკულტურაზე, ისტორიებსა და ადამიანებზე მოგვითხრობს. ის შინაარსობრივად შოურუმის კონცეფციის გაგრძელებაა“, - ამბობს თეონა კოხოძე. Reimagine the Ride - ამ სლოგანით წარადგინა „თეგეტამ“ კონცეპტუალური სივრცე სტუმრების წინაშე და პირველმა შეცვალა ტრადიციული ავტოსერვისის მიდგომა. კომპანიაში ამბობენ, რომ ახალი პროექტი ბრენდის განვითარების ლოგიკური და სტრატეგიული გაგრძელებაა.თეონა კოხოძე, „თეგეტა ჰოლდინგის“ კრეატიული დირექტორი: „თეგეტა“ ნამდვილად პირველია საქართველოში, ვინც ავტოსერვისის გარემოს ასეთი კონცეფციით წარადგენს, სადაც ტექნიკური მომსახურება მხოლოდ პროცესის ნაწილი კი არა, მომხმარებლისთვის შექმნილი სრულფასოვანი გამოცდილებაა. ამ მიმართულებით საერთაშორისო ბაზარზე ერთ-ერთი გამორჩეული მაგალითია Porsche Experience Center, სადაც სერვისი არ სრულდება ლოგისტიკით — ბრენდი იწყებს მომხმარებელთან ახალ ურთიერთობას და ამყარებს მასთან ემოციურ კავშირს. ჩვენი მიზანია, სერვისის გარდა, მომხმარებელს დამატებითი ღირებულებები შევთავაზოთ: გარემო, სადაც კომფორტი, ინფორმაციულობა და ბრენდთან კავშირი თანაბრად მნიშვნელოვანია“. „თეგეტა“ კიდევ ერთხელ ადასტურებს, რომ მისი მიზანი არა მხოლოდ ავტომობილების მომსახურება, არამედ მომხმარებელზე ორიენტირებული ინოვაციური ეკოსისტემის შექმნაა.საბურავების თანამედროვე უბანი საბურავების ახალი უბანი ამერიკული Hunter-ის უახლესი თაობის დანადგარებით არის აღჭურვილი. ბალანსირებისათვის მაღალი სიზუსტის აპარატი გამოიყენება, რომელიც საბურავის წონით დისბალანსს მაქსიმალური სიზუსტით ადგენს.გარდა ამისა, დაშლა/აწყობის აპარატით ნებისმიერი პროფილის საბურავების სერვისია შესაძლებელი. სისტემის სპეციალური მექანიზმები დისკს დაზიანებისგან იცავს.ხაზგასასმელია კიდევ ერთი მნიშვნელოვანი ფაქტორი - გათვალისწინებულია ოპერატორის უსაფრთხოება და ფიზიკური დატვირთვის შემცირება, რაც მომსახურებას უფრო სწრაფსა და სტაბილურს ხდის.---თეგეტა მოტორსის შესახებ: თეგეტა ჰოლდინგში შემავალი კომპანია თეგეტა მოტორსი 1995 წლიდან ოპერირებს ბაზარზე მსუბუქი, სატვირთო და სპეციალური დანიშნულების სერვისის მიმართულებით. ავტოინდუსტრიის ლიდერი კომპანია მომხმარებელს ავტომომსახურების სრულ სპექტრს სთავაზობს, როგორც მსუბუქი და სატვირთო ავტომობილების, ისე ავტობუსებისა და მიკროავტობუსების, ასევე სპეციალური დანიშნულების ტექნიკის მიმართულებით. კომპანიას მთელი ქვეყნის მასშტაბით 28 ფილიალი აქვს, რომლებიც 500 000-მდე საცალო და 35 000-მდე კორპორაციულ მომხმარებელს ემსახურება. თეგეტა მოტორსი 300-მდე მსოფლიო ბრენდის წარმომადგენელია საქართველოში, მათ შორის არის Bridgestone, Michelin, Varta, Shell, Motul, Hengst და სხვა.
1751288760

„მოდი“ ქართული კონცეპტუალური ბრენდია, რომელიც სხვადასხვა საერთაშორისო პრემიუმ სახელს გააერთიანებს და მათ ერთიან გამოცდილებად აქცევს. ქოლგა-ბრენდი ისტორია რამდენიმე თვის წინ დაიწყო ბარნერით, რომელმაც პროდუქციის მრავალფეროვნებითა და კლასით უკვე დაამახსოვრა თავი მომხმარებელს.საკუთარ თავზე რომ რაღაცას გამოცდი, შემდეგ უფრო თამამად სთავაზობ სხვას. სწორედ ასე გამოიცადა ბარნერის სათვალე კახაბერ ხარჩილავას მიერ, რომელიც ჯერ თავად, სრულიად შემთხვევით გახდა ბარნერის მომხმარებელი, შემდეგ კი - ბრენდის ესპანეთიდან საქართველოში შემომტანი. „მოლაპარაკებები მარტივი არ იყო, პირველი კომუნიკაციიდან საბოლოო შეთანხმებამდე პროცესი 6 თვის განმავლობაში გაგრძელდა. თუმცა, საქართველო აღმოჩნდა პირველი ქვეყანა რომელმაც ბარნერის ისტორიაში პოპაპ კიოსკის ტიპის გაყიდვები დანერგა. ეს პრაქტიკა განსაკუთრებულად შედეგიანი და სამაგალითო აღმოჩნდა საერთაშორისო პარტნიორებისთვის. ამ დროისთვის საქართველოში უკვე 4 ობიექტი გვაქვს გახსნილი შემდეგ ლოკაციებზე: თბილისი მოლი, აქსის თაუერსი, ისთ ფოინთი, ბათუმი გრანდ მოლი.“ - კახაბერ ხარჩილავა. ბარნერი დიზაინების მრავალფეროვნებითა და კოლექციების სიმრავლით გამორჩეული ბრენდია. პროდუქციის დიდი ნაწილი მზადდება ბუნებრივი, ბიოდეგრადირებადი მასალებისგან. ჩარჩოს სიმსუბუქითა და ლინზის სითხელით გამორჩეული სათვალეები თითქოს არც იგრძნობა სახეზე, ადვილად იწმინდება და უძლებს დროს.„მოდიში“ კარგად ესმით, რომ სამომხმარებლო გამოცდილების სრულყოფისთვის მხოლოდ პროდუქტი არ კმარა და სერვისი აქ არანაკლებ მნიშვნელოვანი ფაქტორია.„მომხმარებლების კმაყოფილება ჩვენთვის მთავარი ღირებულებაა. გაყიდვებს რომ შევხედოთ, დასაწყისიდან დღემდე პრაქტიკულად ყოველთვიური 30-35%-იანი ზრდაა - ეს ერთგული მომხმარებლებითა და მათი რეკომენდაციებით შექმნილი პროგრესია. შესაბამისად, სერვისის სტრატეგიაც ლოიალობაზეა დაფუძნებული. ზოგადად, პროდუქციის ზრდა და სერვისების განვითარება ჩვენს შემთხვევაში ერთმანეთზე მჭიდროდაა გადაბმული და ვფიქრობ, ესეც ერთ-ერთი მნიშვნელოვანი მახასიათებელია, რაც გამოგვარჩევს.“ ბარნერი საქართველოს ბაზარზე მხოლოდ რამდენიმე თვის წინ , 2024 წლის სექტემბერში შემოვიდა და უკვე 4 ლოკაციაზეა წარმოდგენილი. ფაქტია, რომ კომპანია სწრაფი ტემპებით ვითარდება ადგილობრივ ბაზარზე. თუმცა, ასეთი ზრდისთვის ხშირად ფინანსური მხარდაჭერა გადამწყვეტია ხოლმე. „მოდიმ“ ბარნერის განვითარებისთვის საბანკო პარტნიორად პროკრედიტ ბანკი აირჩია. „პირველი ფილიალი საკუთარი დანაზოგით გავხსენი, თუმცა ბიზნესის გაფართოებისთვის უკვე ფინანსური მხარდაჭერა გახდა საჭირო. გავეცანი სხვადასხვა ბაკნის პირობებს და არჩევანი პროკრედიტზე შევაჩერე. სესხის პირობები, მომსახურების ხარისხი, პროფესიონალიზმი, ყურადღება - ეს ყველაფერი ერთიანობაში ქმნის ძლიერ საყრდენს პროკრედიტის სახით. ჩემთვის ეს ფინანსური ინსტიტუტი აღმოჩნდა, საიმედო პარტნიორი რომელთან თანამშრომლობასაც კიდევ ხანგრძლივად ვაპირებ.“ „მოდის“ და „ბარნერის“ სამომავლო გეგმები უკვე მკაფიოდ განსაზღვრული და დროში გაწერილია. შემოდგომისთვის კომპანია თბილისში კონცეპტუალური მაღაზიის გახსნას გეგმავს. „მოდი“ ახალ სივრცეში რამდენიმე პრემიუმ ბრენდს გააერთიანებს, მათ შორის, რა თქმა უნდა, „ბარნერს“ პროდუქციის დიდი არჩევანით და დამატებითი ოპტიკური სერვისებით. სივრცე განსაკუთრებულად საინტერესო იქნება მოგზაურებისა და აქსესუარების მოყვარულებისთვის. თავის მხრივ, ბარნერმა რეგიონული გაფართოებაც დააანონსა: ახლო მომავალში ესპანური ბრენდი რეგიონული მასშტაბით გაიზრდება და მისი ფილიალები სომხეთსა და აზერბაიჯანშიც გაიხსნება.
1751285418

დაჯილდოება წელს განსხვავებული ფორმატით ჩატარდება და ის სხვადასხვა საინტერესო სპიკერსა და თემატიკას დაეთმობა. დაჯილდოების ცერემონიამდე, ღონისძიების პირველ ნაწილში, ბიზნესსაუბრები, პანელური დისკუსია და ხუთშაბათის შეხვედრების სპეციალური სერია გაიმართება და მასზე დასწრება, ნებისმიერ მსურველს, წინასწარი რეგისტრაციით შეეძლება. ბიზნესდაჯილდოება 2025-ის დასკვნითი ღონისძიების მთავარი თემა იქნება - „ბიზნესი საზღვრებს გარეთ“.ღონისძიების განრიგი:I ნაწილი18:00 - ღონისძიების გახსნა18:30 - ბიზნესი საზღვრებს გარეთნიკა ქურდიანი - TBC უზბეკეთის გენერალური დირექტორი18:50 - ქართული ღვინის გზა ევროპის დახლებამდეგაგა მარგველაშვილი - “თბილღვინოს” დამფუძნებელი19:00 - პანელური დისკუსია: რა უნდა ვიცოდეთ ევროპისა და ამერიკის ბაზრებზე?გიორგი ისაკაძე, დაჩი ჭოლაძე, დავით ბარდაველიძე , თამარ სულუხია, ირაკლი ჩხაიძე19:50 - ხუთშაბათის შეხვედრები: სპორტი, როგორც ბიზნესიაკო ახალაია, ლევან ახვლედიანი, ტატო ბაციკაძე, ბაჩა მალაზონიაII ნაწილი21:00 - ბიზნეს დაჯილდოების ცერემონიაბიზნესდაჯილდოება 2025-ზე დასასწრებად, აუცილებელია რეგისტრაციის წინასწარ გავლა შემდეგ ბმულზე: თიბისის ბიზნეს დაჯილდოება 2025 . ღონისძიებაზე დამსწრეთა რაოდენობა შეზღუდულია.ბიზნესდაჯილდოება 2025-ის მთავარი პარტნიორია - Visa. მხარდამჭერები - აჭარა ჯგუფი, Tegeta Business. მედიამხარდამჭერები: Marketer.ge, BMG, On.ge და Entrepreneur Georgia.
1751280510

კონკრეტულად, აქციის ფარგლებში: ინდ. მეწარმეები ანგარიშზე ქეშბექის სახით უკან მიიღებენ რეგისტრაციის სრულ საფასურს; შპს-დ რეგისტრირებულ პირებს კი დაუბრუნდებათ რეგისტრაციის ღირებულების 20%. საქართველოს ბანკში ბიზნესის რეგისტრაცია თბილისში, ხუთ ფილიალშია ხელმისაწვდომი. მომხმარებლებს შეუძლიათ, ბანკშივე გაიარონ პროცედურა, რაც სამეწარმეო რეესტრში რეგისტრაციისთვისაა საჭირო. ფილიალში ვიზიტის დაჯავშნა წინასწარ არის შესაძლებელი, რაც განსაკუთრებით ამარტივებს პროცესს და ზოგავს დროს. სამომავლოდ, აღნიშნული სერვისი რეგიონებშიც გახდება ხელმისაწვდომი.ბიზნესის რეგისტრაციის შემდეგ მომხმარებლებს ასევე შეუძლიათ ადგილზე ან ბიზნეს მობილბანკით გახსნან ანგარიში და ისარგებლონ სასტარტო ბიზნეს ნაკრების ბენეფიტებით, რომელშიც შედის: ბიზნეს ანგარიში; ბიზნეს ბარათი; ტერმინალი – 3 თვე მომსახურების საკომისიოს გარეშე; ონლაინ გადახდები – საკომისიოს გარეშე და სხვა. სრული სია იხილეთ აქ. გაიგეთ მეტი ფილიალში ბიზნესის რეგისტრაციისა და მიმდინარე სიახლეების შესახებ საქართველოს ბანკის ვებგვერდზე.ინფორმაციისთვის: ბიზნესის რეგისტრაცია საქართველოს ბანკის სერვის ცენტრებში შესაძლებელია საქართველოს მოქალაქე ინდ. მეწარმეებისთვის ან შპს-სთვის, რომლის დამფუძნებელი ან დირექტორიც ასევე საქართველოს მოქალაქეა.
1751268180

კამპანიაში მონაწილეობის მიღება შეუძლიათ: იურიდიულ პირებს, რომლებსაც 23 ივნისამდე არ ჰქონიათ ანგარიში საქართველოს ბანკში და 30 სექტემბრამდე დისტანციური არხების მეშვეობით გახსნიან მას. იურიდიულ პირებს, რომლებიც ბიზნესს (შპს ან ინდ. მეწარმე) საქართველოს ბანკის ფილიალში დაარეგისტრირებენ და ბიზნეს ანგარიშს გახსნიან. იურიდიულ პირებს, რომლებსაც 1 აპრილის შემდეგ არ გამოუყენებიათ საქართველოს ბანკის ბიზნეს მობილბანკი ან ინტერნეტბანკი. კამპანიის ფარგლებში მომხმარებელს შესაძლებლობა აქვს, ბიზნესის ციფრული არხებიდან (ბიზნეს ინტერნეტბანკი ან მობილბანკი) გაააქტიუროს ბიზნეს ნაკრები M პაკეტი საკომისიოს გარეშე 3 თვის განმავლობაში. კამპანიაში მონაწილე ბიზნესები ასევე საჩუქრად მიიღებენ MasterCard ბიზნეს ბარათს რომელზეც კამპანიის პერიოდში ნებისმიერ გადახდაზე 2%-იანი ქეშბექი დაერიცხებათ. (მაქსიმუმ 500 ლარამდე); გარდა ამისა, მომხმარებელს ექნება შესაძლებლობა, ორი სარგებლიდან აირჩიოს ერთ-ერთი: საკომისიოს გარეშე გადარიცხვები ეროვნულ ვალუტაში, მათ შორის სახაზინო გადარიცხვებიც; ან საკომისიოს გარეშე გადარიცხვები უცხოურ ვალუტაში. გარდა აღნიშნული სარგებლისა, ყველა მომხმარებელი ავტომატურად ჩაერთვება კამპანიაში სადაც მინიმუმ 50 ლარიან ტრანზაქციებზე შესაძლებლობა აქვთ, შემდეგი ფულადი პრიზები მიიღონ: ყოველი მე-1000 ტრანზაქცია – 100 ლარი; ყოველი მე-10 000 ტრანზაქცია – 12 500 ლარი. გათამაშებაში მონაწილეობს: გადარიცხვები უცხოურ ვალუტაში; გადარიცხვები ეროვნულ ვალუტაში, (მათ შორის სახაზინო გადარიცხვები). საქართველოს ბანკი აქტიურად აგრძელებს ინოვაციური ციფრული სერვისების განვითარებას და ბიზნეს მომხმარებლებისთვის საბანკო მომსახურებაზე წვდომის გამარტივებას. კამპანიის შესახებ დამატებითი დეტალების მისაღებად ეწვიეთ ბმულს.საქართველოს ბანკის ციფრული პროდუქტებით სარგებლობისა და კამპანიაში ჩართვისთვის ბიზნეს მობილბანკი ან გამოიყენეთ ბიზნეს ინტერნეტბანკი.
1751031685

იდეის რეალობად ქცევას საკმაოდ დიდი შრომა და სფეროში ცოდნის გაღრმავება სჭირდებოდა. როგორც „ტენეს“ დამფუძნებელი, ალექსანდრე ლილუაშვილი აღნიშნავს, როდესაც წარმოებაზე ფიქრობდა, ისეთი პროდუქციის შექმნა არ სურდა, რომელიც გარემოს ზიანს მოუტანდა.„ბევრი ძიებისა და ექსპერიმენტის შედეგად აღმოვაჩინეთ, რომ ბოთლის თავსახურების გამოყენებით შეგვეძლო კაბელების შექმნა. საწყის ეტაპზე, საკმაოდ რთული იყო ტექნოლოგიურ მხარეში ბოლომდე გარკვევა და დიდი დრო დაგვჭირდა იმ ხარისხამდე მოსასვლელად, რაც ახლა გვაქვს. მთელი ამ პერიოდის განმავლობაში საჭირო გამოცდილება მოვაგროვეთ, განვვითარდით და კარგი რეპუტაციაც მოვიპოვეთ.დღეისათვის „ტენეს“ ტექნოლოგიური განვითარება საკმაოდ მოწინავე პოზიციაზეა, როგორც ეფექტიანობის, ისე გამძლეობის თვალსაზრისით. თავის მხრივ, ამაში უდიდესი როლი ითამაშა ინოვაციურმა მიდგომებმა და მკაფიო ხედვამ, არასდროს გადაეხვიათ ეკოლოგიური გზიდან; კერძოდ, წარმოებაში მეორად მასალებს იყენებენ — მათ შორის, ზემოხსენებულ ბოთლის თავსახურებს.საგულისხმოა, რომ „ტენეს“ სოციალური საწარმო აქვს, რომელშიც 2008 წლის ომის შედეგად იძულებით გადაადგილებული პირები არიან დასაქმებულები. უშუალოდ წარმოების პროცესში კი მხოლოდ განახლებად ენერგიას ეყრდნობიან, რათა CO₂-ის ემისიებით მავნე გავლენა არ იქონიონ გარემოზე.ცხადია, საწყის ეტაპზე, გარდა ტექნოლოგიური განვითარებისა, აუცილებელი იყო თვალსაჩინოებაც — კერძოდ, რამდენად ცნობადი გახდებოდა ბრენდი მომხმარებლებში. ამ თვალსაზრისით, ალექსანდრე თიბისის როლს გამოყოფს: „თიბისის ბიზნეს დაჯილდოებაში მონაწილეობა და გამარჯვება, დიდ ფინანსურ დახმარებასთან ერთად, პოპულარობის მომტანიც აღმოჩნდა. რეალურად, ეს იყო ერთგვარი რეკლამა, რომელმაც ბევრ გარიგებას და აღიარებას დაუდო სათავე“.ამავდროულად, უნდა გამოვყოთ „ტენესა“ და თიბისის ერთობლივი პროექტი, რომლის ფარგლებშიც, მობილურის საკიდები შეიქმნა. მეორადი, გაფუჭებული კაბელებისგან დაამზადეს პრაქტიკული აქსესუარი — ეს არის ბიოდეგრადირებადი და გადამუშავებული მასალებისგან შექმნილი პროდუქტი. „ეს ინიციატივა თიბისისგან წამოვიდა — საშუალება მოგვცეს, ჩვენს პროდუქტად გვექცია და ამ კუთხითაც გვეცადა ბედი. თანაც, ძალიან კარგი კამპანია აწარმოეს აღნიშნულ პროექტთან დაკავშირებით, რამაც კიდევ უფრო გაზარდა ჩვენი ცნობადობა და ბევრ კომპანიას გაუჩნდა ჩვენთან თანამშრომლობის სურვილი“.აღსანიშნავია, რომ ამჯერად ეს პროექტი კიდევ უფრო პრაქტიკული გზით გრძელდება — საკიდი მობილურის დამუხტვის ფუნქციასაც შეასრულებს, რაც ყველასათვის საკმაოდ გავრცელებულ და შემაწუხებელ პრობლემას მოხსნის.
1751005740

GCCA-ის წარმომადგენლის, სანდრო ალაფიშვილის თქმით, ,,ტექნოლაბი” ყიდის პროდუქციას, რომელიც ვიზუალურად და შეფუთვით Apple Inc.-ის ორიგინალურ პროდუქციას ჰგავს, თუმცა Apple-ის ნაწარმი არ არის, რაც მომხმარებლებს ნივთის შეძენისას არ განიმარტება.„საქართველოს კონკურენციისა და მომხმარებლის დაცვის სააგენტოს მომხმარებელმა განცხადებით მომართა, სადაც აღნიშნავდა, რომ მოვაჭრისგან შეიძინა დამტენის თავი, რომელიც ჰგავდა კომპანია Apple-ის ნაწარმს, თუმცა რეალურად ხსენებული ბრენდის არ აღმოჩნდა. საქმის შესწავლის შემდეგ კი კონკურენციისა და მომხმარებლის დაცვის სააგენტომ შპს „აიფონ ჯორჯიას“ (ტექნოლაბი) შეცდომაში შემყვანი კომერციული საქმიანობის ფაქტი დაუდგინა. გადაწყვეტილების გამოტანა კანონით განსაზღვრულ ვადაში მოხდა.”- აღნიშნა ალაფიშვილმა.მისივე ინფორმაციით, კანონდარღვევის აღმოფხვრის მიზნით, მოვაჭრეს 1 თვის ვადაში, მომხმარებელთა დარღვეული უფლებების აღადგინა დაევალა.“საქმის შესწავლის ეტაპზე ორი ძირითადი დარღვევა გამოიკვეთა: მოქმედებით გამოხატული შეცდომაში შემყვანი კომერციული საქმიანობა და უმოქმედობით გამოხატული შეცდომაში შემყვანი კომერციული საქმიანობა. მოვაჭრის მიერ რეალიზებული ადაპტერი, როგორც დიზაინით, ისე ყუთით ძალიან ჰგავს კომპანია Apple-ის ნაწარმს, თუ დაკვირვებული თვალი არ შეხედავს, საშუალო მომხმარებელი ამას ვერ გაარჩევდა; ამიტომაც მოვაჭრეს ევალებოდა წინასწარ მიეწოდებინა ინფორმაცია მომხმარებლისთვის, თუმცა არ მიაწოდა.რაც შეეხება მოქმედებით გამოხატულ შეცდომაში შემყვან კომერციულ საქმიანობას, ამ შემთხვევაში, ე.წ საგარანტიო ფურცელზე მოვაჭრეს აქვს მითითებული გრაფა- ბრენდი, სადაც ხელით იყო ჩაწერილი კომპანია Apple, რაც სააგენტოს მიერ მოქმედებით გამოხატულ შეცდომაში შემყვან კომერციულ საქმიანობად შეფასდა.GCCA-ის გადაწყვეტილებით, “ტექნოლაბს” ერთი თვის ვადა მიეცა, რათა გამოასწოროს დარღვევები და მეორე მხრივ, ამავე ვადაში გაასაჩივროს გადაწყვეტილება. როგორც წესი, დარღვევის აღმოჩენის პირველ ეტაპზე ფინანსური ჯარიმა არ დგინდება, ეს მეორე, ანუ მომდევნო ეტაპია. თუმცა, კანონმდებლობის მიხედვით გადაწყვეტილების გასაჩივრება სააგენტოს უფლებას არ ართმევს, რომ მოვაჭრეს ჯარიმა დააკისროს”,- აღნიშნა GCCA-ის წარმომადგენელმა, სანდრო ალაფიშვილმა რადიო “კომერსანტის ეთერში.commersant.ge
1750951381

MAN-ის სატვირთო ავტომობილები უსაფრთხო გადაადგილების გარანტიას ქმნიან, რის გამოც საერთაშორისო გადაზიდვებისას ისინი ყველაზე ხშირად გამოიყენებიან. გამოფენაზე წარმოდგენილი იყო MAN TGX-ის EURO 6 ემისიის მქონე გამწევი, რომლის გარემოზე მავნე ზემოქმედება მინიმუმამდეა დაყვანილი. გარდა ამისა, MAN-ის ახალი თაობის გამწევები 7-8%-ით უფრო ეფექტიანია. საწვავის შემცირებული ხარჯი, დაზიანების ნაკლები ალბათობა, მაღალი გამძლეობა და ტექნიკის ცვეთის დაბალი მაჩვენებელი - ეს არის პარამეტრები, რომლებიც, ჯამში, MAN-ის სატვირთო ავტომობილის ფლობის საერთო ღირებულებას უფრო ეკონომიურს ხდის.ბექა ბერიძე, „თეგეტა ჰოლდინგის“ სატვირთო, კომერციული და ავტობუსების მიმართულების ხელმძღვანელი: „საქართველოს პოტენციალი, როგორც რეგიონული ლოგისტიკური ჰაბის, არის ერთ-ერთი მთავარი გეოპოლიტიკური უპირატესობა. წლის განმავლობაში ქვეყნის ტერიტორიას ნახევარ მილიონზე მეტი სატრანზიტო მანქანა კვეთს, რაც საკმაოდ მაღალი მაჩვენებელია. ამ პროცესში მნიშვნელოვანია Tegeta Truck & Bus-ის როლი, რადგან ჩვენ ბაზარს ვთავაზობთ პრემიუმ ხარისხის ბრენდებს, მათ შორის არის გერმანული MAN. გამოფენაზე სწორედ MAN-ის ორი ერთეული სატვირთო ავტომობილი წარვადგინეთ. MAN TGX-ის გამწევები გამორჩეულია მახასიათებლებით. MAN-ის ბრენდის სატვირთოების ფლობა უფრო ეფექტიანია და მნიშვნელოვნად ამცირებს ხარჯს“. ტრანსპორტისა და ლოგისტიკის გამოფენას საერთაშორისო და ადგილობრივი კომპანიების წარმომადგენლები, ექსპერტები და სხვა დაინტერესებული მხარეები დაესწრნენ. ორდღიანი გამოფენის მიზანი იყო საქართველოს, როგორც რეგიონული ლოგისტიკური ჰაბის, წარმოჩენა, რაც ხელს შეუწყობს ქვეყნის მდგრად ეკონომიკურ განვითარებას.Tegeta Truck & Bus ბაზარს, MAN-ის ახალი სატვირთო ავტომობილების გარდა, Top Used სატვირთოებითაც ამარაგებს, მათ ყველა შესაბამისი უმაღლესი დონის სერვისი გავლილი აქვს ავტორიზებულ სერვისცენტრებში. Top Used ტექნიკის ექსპლუატაციის ხანგრძლივობა 10-15 წელს შეადგენს.ღონისძიების ფარგლებში, B2B ტიპის შეხვედრებიც გაიმართა. გამოფენაზე Tegeta Truck & Bus-ს საშუალება ჰქონდა, სატვირთო, ლოგისტიკური თუ სპეციალური დანიშნულების ტექნიკის სფეროთი დაინტერესებული პოტენციური პარტნიორებისთვის გაეცნო MAN-ის ბრენდის ავტომობილები და ასევე ინფორმაცია მიეწოდებინა „თეგეტა ბიზნესის“ შეთავაზებების შესახებ.„თეგეტა ბიზნესი“ „თეგეტა ჰოლდინგის“ ახალი მიმართულებაა. ის საგანგებოდ ბიზნესმომხმარებლებზეა ორიენტირებული და მიზნად ისახავს კორპორაციული მომხმარებლებისთვის სერვისის კიდევ უფრო მეტად განვითარებას.„თეგეტა ბიზნესის“ პირველი ახალი პროდუქტი განკუთვნილია მცირე და საშუალო ზომის კომპანიებისთვის, რომლებიც ფლობენ ან მართავენ მსუბუქ, სატვირთო, სამშენებლო თუ სპეციალური დანიშნულების ტექნიკას და სურთ ოპერაციული ხარჯების შემცირება, სერვისის დიგიტალიზაცია და ავტოპარკის ეფექტიანი მართვა.რაც შეეხება ფლიტ მენეჯმენტის სერვისს, ის ითვალისწინებს ავტოპარკის სრულ ტექნიკურ მომსახურებას, მონაცემებზე დაფუძნებულ ანალიტიკას, მომხმარებელზე მორგებულ სალიზინგო პროდუქტებს, საუკეთესო ფასებსა და პრემიუმ ხარისხის ბრენდებს.--„თეგეტა ჰოლდინგში“ შემავალი კომპანია Tegeta Truck & Bus ქართულ ბაზარზე 2006 წლიდან ოპერირებს. ის გერმანული უმსხვილესი ბრენდის MAN TRUCK & BUS-ის ოფიციალური იმპორტიორია საქართველოსა და ამიერკავკასიაში. კომპანია მომხმარებელს სთავაზობს სატვირთოების, ავტობუსების, მიკროავტობუსების, დიზელსა და ბუნებრივ აირზე მომუშავე სპეციალური დანიშნულების ტექნიკის ფართო სპექტრს.
1750945980

რეგულატორული სენდბოქსი სპეციალური სამართლებრივი რეჟიმია, რომელიც უცხოურ შუამავალ კომპანიებს საშუალებას აძლევს, არარეზიდენტ პირებს სპეციალური ლიცენზიების გარეშე მოემსახურონ. თიბისი კაპიტალი შეძლებს, ინვესტორების სახელით ჩაერთოს უზბეკეთის ფასიანი ქაღალდების ბაზარზე, შეიძინოს სახაზინო ობლიგაციები, კორპორატიული ბონდები, ასევე ჰქონდეს ნაღდი ფულის ანგარიში ადგილობრივ და უცხოურ ვალუტაში და სხვა.„თიბისი კაპიტალი აქტიურად მონაწილეობს უზბეკეთის კაპიტალის ბაზრის განვითარებაში, ახალი სტატუსი კი საშუალებას გვაძლევს ავამაღლოთ ჩვენ მიმართ ნდობა და გავაფართოოთ თიბისი კაპიტალის როლი როგორც ლოკალურ, ასევე საერთაშორისო ბაზარზე. უზბეკეთის რეგულატორი სენდბოქსის წევრობა სრულიად ახალი საფეხურია ჩვენთვის და ჩვენი ინვესტორებისთვის, რომლებსაც მრავალფეროვან პროდუქტებზე წვდომის საშუალებას ვაძლევთ. ამ ნაბიჯებით ვცდილობთ, ვუპასუხოთ მზარდ მოთხოვნას და მომხმარებლებს ახალი საინვესტიციო შესაძლებლობები გავუხსნათ. ეს სრულ თანხვედრაშია ჩვენს სტრატეგიულ მიზნებთან, რომელიც გლობალურად თიბისი კაპიტალის გაფართოებას გულისხმობს“, - ოთარ შარიქაძე, თიბისი კაპიტალის დირექტორი.
1750839540

Reimagine the Ride - სერვისის, ინოვაციისა და გამოცდილების სინთეზი - „თ...
1751288760
ისრაელი ირანთან ომში დღეში 725 მილიონ დოლარს ხარჯავს
1750253143
როგორ შეიძლება აისახოს ისრაელ-ირანის კონფლიქტი საქართველოს ეკონომიკაზე
1750245043
გადაკეტავს თუ არა ირანი ჰორმუზის სრუტეს და რა გავლენა ექნება ამას გლობ...
1750665500
იტალიური სუპერქარი საქართველოში – Lamborghini-ს შოურუმი თბილისში ოფიცი...
1750426140