ახალი ამბები
როგორ აფასებს CityPay.io-ს თანადამფუძნებელი Startup Grind-ის ღონისძიებ...

ღონისძიებაზე სპიკერების რანგში, ქართული სტარტაპის CityPay.io - ს დამფუძნებლები ბექა ქემერტელიძე და ერალპ ჰატიპოღლუ იყვნენ. ღონისძიება მიზნად ისახავდა მათი პირადი გამოცდილების გაზიარებას. ერალპ ჰატიპოღლუმ ისაუბრა თუ რა გზა გაიარეს მათ ამ 3 წლის განმავლობაში, დაარსებიდან - ინვესტიციამდე. ისაუბრეს, თუ რა იყო თავდაპირველი იდეა, როგორ შეძლეს 10 მლნ. დოლარის დაფინანსების მოპოვება და როგორ გავიდნენ საერთაშორისო ბაზარზე, ასევე თუ რა გამოწვევები ჰქონდათ გზადაგზა და როგორ გაუმკლავდნენ მათ.„მოხარული ვარ, რომ მონაწილეობას ვიღებდი Startup Grind - ის შეხვედრაში, სპიკერის რანგში და შევხვდი ტექნოლოგიებისა და ბიზნესის სფეროთი დაინტერესებულ არაერთ საინტერესო ადამიანს. მიმაჩნია, რომ მსგავსი პლატფორმის არსებობა ძალიან მნიშვნელოვანი და ბენეფიტურია დამწყები სტარტაპერებისთვის, რადგან ასეთი ღონისძიებებით, მეწარმეებს შესაძლებლობა აქვთ ისწავლონ ერთმანეთის გამოციდლებებზე, მათ წარმატებებსა თუ წარუმატებლობებზე, რაც საბოლოო ჯამში ხელს უწყობს ქართული სტარტაპ ეკოსისტემის გაზრდას, განვითარებასა და ამ სექტორში ინოვაციების დანერგვას. დამწყებ სტარტაპერებს ვურჩევდი, რომ აირჩიეთ ის ბიზნესიდეა, რომლითაც ყველაზე მეტად ხართ გატაცებული, შექმენით ძლიერი გუნდი და იყავით ადაპტირებადი, რადგან სტარტაპ გარემო მუდმივად ცვალებადია.ასევე, იზეიმეთ მცირე გამარჯვებები, რათა იყოთ მოტივირებული მთელი თქვენი სამეწარმეო „მარათონის“ განმავლობაში. გარდა ამისა, ვურჩევდი რომ იპოვონ, გაიცნონ და დაუახლოვნენ ადგილობრივ სტარტაპერებს, დაუკავშირდნენ უკვე გამოცდილ მეწარმეებს, მენტორებს, ინვესტორებს და ეცადონ მიიღონ მათი უკუკავშირი და მხარდაჭერა. ეს ყოველივე საჭიროა იმისთვის, რომ უფრო გამოცდილი ადამიანებისგან ვისწავლოთ და შეცდომები თავიდან ავირიდოთ“, - განაცხადა ერალპ ჰატიპოღლუმ, CityPay.io - ს თანადამფუძნებელმა.

1718962134

2024 წლის ათასწლეულის ინოვაციის კონკურსის ფინალისტები ცნობილია

კონკურსი 2015 წლიდან ხორციელდება და მისი მიზანია ახალგაზრდებში ტექნოლოგიების, საბუნებისმეტყველო-საინჟინრო (STEM) დარგების, მეცნიერების და ინოვაციების პოპულარიზება.წელს, საქართველოს სხვადასხვა სკოლიდან, კონკურსში მონაწილე 92-მა გუნდმა წარმოადგინა პროექტები საბუნებისმეტყველო, საინჟინრო და ტექნოლოგიურ დარგებში, შემდეგ მიმართულებებში: კოსმოსი და ავიაცია, კიბერტექნოლოგიები და უსაფრთხოება, გარემოს დაცვა, ენერგეტიკა და კლიმატის ცვლილება, ჯანდაცვა და კვება, გამოყენებითი ტექნოლოგიები და აპლიკაციები (მობილური აპლიკაციები, ფინანსური ტექნოლოგიები, საბანკო აპლიკაციები, ხელოვნური ინტელექტი, ა.შ.) და რობოტექნიკა.კონკურსანტების პროექტები შეაფასა დარგის ექსპერტებისგან შემდგარმა დამოუკიდებელმა ჟიურიმ და შეარჩია 29 ნახევარფინალისტი გუნდი.13-14 ივნისს გაიმართა ჟიურის შეხვედრა ნახევარფინალისტებთან და პროექტების წარდგენა, რის შემდეგაც გამოვლინდა შემდეგი ფინალისტი გუნდები:MARINEGUARD - სსიპ ანდრია რაზმაძის სახელობის ქ. ქუთაისის #41 ფიზიკა-მათემატიკის საჯარო სკოლაDIDOSTATI - ქ. თბილისის 175-ე საჯარო სკოლაGIRLS IN AGRO- ანდრია რაზმაძის სახელობის ქ. ქუთაისის #41 ფიზიკა-მათემატიკის საჯარო სკოლაSTARFISH - სსიპ ქ. ბათუმის #6 ფიზიკა-მათემატიკური საჯარო სკოლაBEES –სსიპ ვლადიმერ კომაროვის ქ. თბილისის ფიზიკა-მათემატიკის #199-ე საჯარო სკოლაკარლსონი - სსიპ აკადემიკოს ილია ვეკუას სახელობის ფიზიკა-მათემატიკის #42-ე საჯარო სკოლაPEST PATROL - შპს ნიუტონის თავისუფალი სკოლაანაბასისი - სპს თავაძე და კომპანია სკოლა ანაბასისიCREEN TECH - სსიპ ბაღდათის #2 საჯარო სკოლაBI-STABLE - სსიპ ქ.თბილისის # 54 და –სსიპ ვლადიმერ კომაროვის ქ. თბილისის ფიზიკა-მათემატიკის #199 საჯარო სკოლების ნაკრებიTECHNOVISION - ანდრია რაზმაძის სახელობის ქ. ქუთაისის #41 ფიზიკა-მათემატიკის საჯარო სკოლანახევარფინალისტები ზაფხულის განმავლობაში იმუშავებენ საკუთარი პროექტების პროტოტიპების შექმნასა და დახვეწაზე. შემოდგომაზე კი ფინალურ ეტაპზე წარდგებიან, სადაც ჟიური გამარჯვებულ გუნდებს გამოავლენს.პირველ ადგილზე გასული გუნდი მონაწილეობას მიიღებს აშშ-ში NASA-ს კოსმოსური ცენტრის უნივერსიტეტის სასწავლო პროგრამაში.მეორე და მესამე ადგილზე გასული გუნდები, მონაწილეობას მიიღებენ საერთაშორისო STEM ბანაკებში და სასწავლო პროგრამებში აშშ-სა და ევროპაში, ხოლო ფინალისტი გუნდები დაჯილდოვდებიან სხვადასხვა პრიზებით.კონკურსს ახორციელებს ათასწლეულის ფონდი, საქართველოში აშშ-ის საელჩოს ფინანსური მხარდაჭერით და საქართველოს განათლების, მეცნიერების და ახალგაზრდობის სამინისტროსთან თანამშრომლობით.ათასწლეულის ინოვაციის კონკურსის ოფიციალური პარტნიორები არიან საქართველოს ინოვაციებისა და ტექნოლოგიების სააგენტო და ლიბერთი.

1718961660

თიბისის მხარდაჭერით ტექნოლოგიური ღონისძიება ჩატარდა

კონფერენციაზე თიბისის ხელოვნური ინტელექტის კვლევისა და განვითარების გუნდის ლიდერმა, ლაშა ფანცხავამ ისაუბრა თემაზე  - “ხელოვნური ინტელექტი და მის გამოყენება საბანკო სექტორში”.კონფერენციის ფარგლებში მოეწყო თიბისის ვორქშოპი, სადაც მონაწილეებმა პირადად გამოცადეს, თუ როგორ იქმნება და გამოიყენება ხელოვნური ინტელექტი სხვადასხვა მიმართულებებით.კონფერენციის მიზანი ხელოვნური ინტელექტის სფეროში ჩართულ ახალგაზრდა მკვლევართა მხარდაჭერა და მათი საქმიანობის პოპულარიზაციაა; ქართული ხელოვნური ინტელექტის და ამ მიმართულებით შექმნილი პროდუქტების გაცნობა და მათი ინოვაციური პოტენციალის წარმოჩენა გახლდათ.კონფერენცია ჩატარდა AI Lab-ის, ქართულ-ამერიკული უნივერსიტეტის (GAU) და საქართველოს ხელოვნური ინტელექტის ასოციაციის (GAIA) ორგანიზებით.თიბისი მუდმივად ზრუნავს ტექნოლოგიური ეკოსისტემის გაძლიერებაზე. თიბისის არსებობის 31 წლის განმავლობაში, მრავლადაა ისეთი საავტორო და მხარდაჭერილი პროექტები, რომლებიც ამ მიზანს ემსახურება. 

1718951880

საქართველოს ბანკის ბიზნესკურსს კონტენტ მენეჯმენტის კურსი დაემატა

კონტენტ მენეჯმენტის კურსი 6 ლექციისგან შედგება და ბიზნესებს შესაძლებლობას აძლევს, მიღებული ცოდნით სრულყოფილად წარმოადგინონ საკუთარი პროდუქტი ან სერვისი სოციალურ მედიაში და სასურველ აუდიტორიას მიწვდნენ.კონტენტ მარკეტინგის ბიზნეს კურსი შემდეგ ეტაპებს მოიცავს: კონტენტ მარკეტინგის მნიშვნელობა დამწყები ბიზნესებისთვის; კონტენტის ფორმატები და მათი დანიშნულება სხვადასხვა ციფრულ არხში; კონტენტის სტრატეგიის შედგენა; მინი კონტენტ კამპანიის დაგეგმვა და მისი შემადგენელი ნაწილები; მარტივი აპლიკაციები კონტენტის შესაქმნელად; კონტენტის ტენდენციები და გასათვალისწინებელი ფაქტორები. „საქართველოს ბანკი მუდმივად იკვლევს მცირე და საშუალო ბიზნესების საჭიროებებს, ისმენს მათ მოთხოვნებსა და სურვილებს, საპასუხოდ კი ქმნის საგანმანათლებლო შესაძლებლობებს, რომლებიც არა მხოლოდ ბიზნესის წარმომადგენლებს, არამედ ნებისმიერ დაინტერესებულ პირს აძლევს საშუალებას, თანამედროვე ციფრული სამყაროს გამოწვევები სათანადო ცოდნით გადალახოს. აღნიშნული კურსი ბიზნესებს კონტენტ მარკეტინგის მნიშვნელობას გააცნობს და მისცემს საბაზისო უნარებს ამ სფეროში ნავიგაციისთვის. რაც მთავარია, ჩვენ არ ვჩერდებით და ვავითარებთ საგანმანათლებლო პროგრამებსა და პროექტებს მცირე და საშუალო ბიზნესებისთვის“. - აცხადებს რუსუდან ბარათაშვილი, მცირე და საშუალო ბიზნესის დამატებითი ღირებულების სერვისების განვითარების დეპარტამენტის დირექტორი.კურსზე რეგისტრაციის გავლისთვის ესტუმრეთ ვებგვერდს Businesscourse.ge.

1718882705

ZEG ფესტივალის შეხვედრა თიბისი კონცეპტის სივრცეში

სესიის სპიკერები იქნებიან Genia Mineeva და ნინუცა ნანიტაშვილი.Genia Mineeva - ეკომეგობრული აქსესუარების ბრენდის „Been London”-ის დამფუძნებელია. British Vogue-მა ბრენდი დაასახელა, როგორც „მსოფლიოში ერთ-ერთი ყველაზე ინოვაციური მოდის ბიზნესი“.ნინუცა ნანიტაშვილი - ტექნოლოგიების სფეროში 12 წლიანი გამოცდილებით, ამჟამად ჩართულია „Google for Startups Accelerator” პროგრამებში ევროპისა და ისრაელის მასშტაბით. ნინუცა, ასევე მენტორია და მხარს უჭერს ქალებს, როგორც ქართულ, ისე გლობალურ ტექნოლოგიურ ეკოსისტემებში.შეხვედრაზე დასასწრებად, გთხოვთ დარეგისტრირდეთ www.conceptevents.ge-ზე, რის შემდეგაც კონცეპტ ასისტენტი დაგიდასტურებთ შეხვედრაზე დასწრებას.შეხვედრა გაიმართება ინგლისურ ენაზე.მისამართი: თიბისი  კონცეპტის მულტიფუნქციური სივრცე, მარჯანიშვილის 7

1718869677

თიბისი x აზროვნების აკადემია: შემეცნებითი ტურნე რეგიონებში

21 ივნისიდან 26 ივლისის ჩათლით აზროვნების აკადემიის ლექტორები - მარინა კაჭარავა, ზურა მხეიძე, ანდრო დგებუაძე, რეზო კორინთელი, ნინო ბუაძე და დეკანოზი თეოდორე გიგნაძე - ესტუმრებიან საქართველოს ათ რეგიონს. მომხსენებლები, ისაუბრებენ ისეთ აქტუალურ და საჭირო თემებზე, როგორებიცაა: თვითშეფასება, სტრესის მართვა, ურთიერთობები, ოჯახი და მისი ფუნქციები და სხვა.პროექტის ფარგლებში შეხვედრები გაიმართება შემდეგ ქალაქებში: საჩხერე, ახალციხე, ბორჯომი, დუშეთი, თელავი, გურჯაანი, მესტია, ქუთაისი, ზუგდიდი და ფოთი.  შეხვედრები იქნება საჯარო და რეგიონებში მცხოვრებ ყველა დაინტერესებულ პირს შეეძლება დასწრება.შეხვედრების პირველ ნაწილს ექნება ინფორმაციული ხასიათი, ხოლო მეორე ნაწილი კი ინტერაქციას დაეთმობა, სადაც აუდიტორიას ექნება შესაძლებლობა მომხსენებელს დაუსვას თემის ირგვლივ მისთვის საინტერესო და მნიშვნელოვანი კითხვები.შეხვედრებზე დასწრება ყველა მსურველისთვის თავისუფალია წინასწარი რეგისტრაციის საფუძველზე!დეტალური ინფორმაციის მისაღებად და შეხვედრებზე რეგისტრაციისთვის გადადით ბმულზე.

1718776920

გიორგი კინწურაშვილმა Touch.Point-ის პანელურ დისკუსიაზე საქართველოს ბან...

„პანელურ დისკუსიაზე, Bolt-ის და VELI.store-ის წარმომადგენლებთან ერთად, ჩვენ მიმოვიხილეთ ის, თუ რა როლი აქვს მონაცემთა ანალიტიკას მარკეტინგული აქტივობების დაგეგმვის დროს. მარკეტერები მუდმივად ცდილობენ, რაც შეიძლება დაბალი დანახარჯით მისწვდნენ მაქსიმალურად ზუსტ აუდიტორიას. ამისათვის კი ყველანაირ ციფრულ მონაცემებსა და არხებს იყენებენ, რაც მათ სამიზნე აუდიტორიების გამოყოფასა და სწორ სივრცეში სწორი კონტენტით კომუნიკაციის საშუალებას მისცემს. აქედან გამომდინარე, პანელზე ვისაუბრეთ საქართველოს ბანკის Ads მენეჯერზე, პლატფორმაზე, რომელიც ერთი მხრივ, ბიზნესს საშუალებას აძლევს, გააანალიზოს ტრანზაქციული მონაცემები და დაინახოს, თუ რა ქცევით ხასიათდება მისი მომხმარებლები, მეორე მხრივ კი მარკეტერებს აძლევს შესაძლებლობას, შექმნან კამპანიები საბანკო არხებში და მისწვდნენ მომხმარებლებს, რომლებიც მსგავსი პროდუქტებით არიან დაინტერესებული“, - განაცხადა გიორგი კინწურაშვილმა.პანელურ დისკუსიაზე განხილული იყო მეთოდები, რომლებსაც საერთაშორისო და რეგიონული ბრენდები მომხმარებლების სეგმენტაციისა და კამპანიების წარმოებისათვის იყენებენ. გიორგი კინწურაშვილმა კი დისკუსიის ფარგლებში განმარტა, თუ რა მონაცემებსა და ლოგიკებზე დაყრდნობით მუშაობს საქართველოს ბანკის კამპანიების სივრცე და როგორ შეუძლიათ ბიზნესებს ამ მარკეტინგული ხელსაწყოების გამოყენება.„Touch.Point ყოველწლიური ღონისძიებაა, რომელიც მარკეტინგული ტექნოლოგიების გარშემო ტრიალებს. ვფიქრობ, თანამედროვე მარკეტერებისათვის ძალიან მნიშვნელოვანია, იცნობდნენ უახლეს ხელსაწყოებს. ღონისძიებაზე გამოცდილებას აზიარებენ ისეთი საერთაშორისო ბრენდების წარმომადგენლები, როგორებიცაა Google, Facebook, Spotify და ა.შ. შესაბამისად, ეს გამორჩეული პლატფორმაა ინფორმაციის გაცვლისთვის. მეორე მხრივ კი Touch.Point არის ძალიან კარგი საშუალება კომპანიებისათვის, რათა მისწვდნენ პროფესიონალებს, რომლებიც ციფრული მარკეტინგის სფეროში საქმიანობენ“, - განაცხადა გიორგი კინწურაშვილმა.Touch.Point საქართველოს ბანკის მხარდაჭერით გაიმართა. ფესტივალის მიზანი მარკეტინგის, კომუნიკაციებისა და კრეატიული ინდუსტრიის სფეროებში მომუშავე ადამიანებისთვის ცოდნის, გამოცდილების გაზიარება და ახალი შესაძლებლობების შექმნაა.

1718714016

როგორ დავაკვირდეთ მომხმარებელთა დინამიკას საქართველოს ბანკის ბიზნეს მე...

იმისათვის, რომ განსაზღვროთ სწორი სამიზნე აუდიტორია, მისწვდეთ თქვენი პროდუქტით ან სერვისით დაინტერესებულ ადამიანებს და დააკვირდეთ მათ ქცევას, საქართველოს ბანკმა ინოვაციური პროდუქტი, ბიზნეს მენეჯერი შექმნა. ბიზნეს მენეჯერი ერთიანი პლატფორმაა, სადაც გადახდების კონტროლი, შეთავაზებების შექმნა და API  სერვისების ინტეგრაციაა შესაძლებელი. მისი უპირატესობა კი ისაა, რომ იძლევა მონაცემებზე დაფუძნებული გადაწყვეტილებების მიღების შესაძლებლობას, რადგან პლატფორმაზე ხელმისაწვდომია მრავალფეროვანი ინფორმაცია მომხმარებლის სეგმენტისა და ქცევის შესახებ.როგორ გამოვიყენოთ ბიზნეს მენეჯერის ანალიტიკა?ბიზნეს მენეჯერში ხელმისაწვდომია ანალიტიკური მონაცემები როგორც მომხმარებელთა მიერ განხორციელებული გადახდების, ისე მათი ქცევისა და დემოგრაფიული მახასიათებლების შესახებ. ამ ბლოგში კი გიამბობთ, როგორ შეგიძლიათ დააკვირდეთ მათ დინამიკას - აქტიური, ახალი და პასიური მომხმარებლების ცვლილებას.აღსანიშნავია, რომ ბიზნეს მენეჯერის მომხმარებლის ანალიტიკის სექციაში ხელმისაწვდომია მოდული -  „ჩემი მომხმარებელი”, რომელიც აუდიტორიას სხვადასხვა სტატუსის მიხედვით ყოფს. ესენია: აქტიური − მომხმარებლები, რომლებმაც თვეში 1 გადახდა მაინც შეასრულეს ბოლო 2 თვის განმავლობაში; ახალი − მომხმარებლები, რომლებმაც ბოლო 2 თვის განმავლობაში პირველად შეასრულეს გადახდა; პასიური − მომხმარებლები, რომლებიც იყვნენ აქტიურები, თუმცა ბოლო 2 თვის განმავლობაში არ შეუსრულებიათ გადახდა. უფრო დეტალური ანალიზისთვის შესაძლებელია ფილტრების გამოყენება, რომელთა მეშვეობით მომხმარებლებს დააკვირდებით მათ მიერ შერჩეული გადახდების არხების, ასაკის, სქესის, სეგმენტის (AmEx, SOLO, PLUS, sCool Card, Student Card) და პერიოდის მიხედვით. შედეგად კი დააგენერირებთ მომხმარებელთა დინამიკის გრაფიკს, სადაც ნაჩვენებია, თუ როგორ იცვლება ახალი, აქტიური და პასიური მომხმარებლების რაოდენობა შერჩეული პერიოდის მიხედვით.ეს ყველაფერი შესაძლებლობას მოგცემთ, აკონტროლოთ მომხმარებლების მატების ან კლების პერიოდი, შესაბამისად - განსაზღვროთ, რა მოვლენას ან აქტივობას შეიძლება ჰქონდეს გავლენა მათ დინამიკაზე. აქვე ხელმისაწვდომია უნიკალური მომხმარებლების რაოდენობა თვის ჭრილში, განაწილება მათი რეალური საცხოვრებელი რეგიონების მიხედვით, სქესი, ასაკი, ინტერესები და შემოსავლები.ამ მონაცემებზე დაყრდნობით, ბიზნესებს აქვთ შესაძლებლობა, სწორად დაგეგმონ მარკეტინგული კამპანიები, შექმნან კონკრეტული შეთავაზებები სწორი აუდიტორიისთვის და გაზარდონ კომპანიის მაჩვენებლები.საქართველოს ბანკის ბიზნეს მენეჯერის შესახებ მეტი ინფორმაციის მისაღებად და რეგისტრაციისთვის ესტუმრეთ ამ ბმულს. ხოლო თუ ჯერ არ ხართ საქართველოს ბანკის ბიზნეს მომხმარებელი, გახსენით ანგარიში მარტივად ონლაინ.

1718710096

გრეის ჰოპერის ტექ ჯილდოს 2024 წლის ფინალისტები ცნობილია!

ფინალისტები 5 კატეგორიაში გამოვლინდნენტექ ლიდერი - მარია ბელმასოვა, ნათია სირბილაძე, ნათია ხუხუნაიშვილი,აღმოჩენა ახალ თაობაში - ანასტასია კვინიკაძე, თამარ ფეიქრიშვილი, მარიამ გაგუა,გამორჩეული მეცნიერი - თინა კახნიაშვილი , ლელა ოქრომელიძე, მარიამი გაჩეჩილაძე,ინოვაციური ტექ პროდუქტი - Elven Technologies, Helio.AI, Quickshipperლიდერი კომპანია ქალების გაძლიერებისთვის - ლივინგსტონი, Noxtton, VELI.storeდაჯილდოების ცერემონია ივლისში გაიმართება  და ტექნოლოგიურ სფეროში 5 გამარჯვებულს გამოავლენს. გამარჯვებული მიიღებს 10 ათასი ლარს გრანტის სახით, რომელიც გამოყენებული იქნება წინასწარ შეთანხმებულ აქტივობებში და პროგრამებში, რაც ორგანიზაციის შიგნით თუ გარეთ მრავალფეროვნებისა და ინკლუზიის წახალისებას შეუწყობს ხელს.

1718706342

პრემია “ელისომ” გამარჯვებულები გამოავლინა

საუკეთესო რეჟისორი - ელენე ნავერიანი, ფილმისთვის “შაშვი შაშვი მაყვალი”; საუკეთო მსახიობი - ეკა ჩავლეიშვილი, ფილმისთვის “შაშვი შაშვი მაყვალი”; საუკეთესო ოპერატორი - ლომერო ახვლედიანი, ფილმისთვის “ღიმილიანი.საქართველო” დაჯილდოების პარალელურად გურჯაანში, ნატო ვაჩნაძის სახლ-მუზეუმში, ნატო ვაჩნაძის დაბადებიდან 120 წელიც აღინიშნა. „ელისო“ ნიკოლოზ შენგელაიას ყველაზე წარმატებული ფილმია, რომელიც დღემდე არ კარგავს აქტუალობას. ქართული ავანგარდის დასაწყისი, რომელიც ნოვატორული თხრობითა და მონტაჟით გამოირჩევა. ქართულ მუნჯ ფილმებში ტენდენციურად ქალის ფიგურა ჩაგრული და მსხვერპლია, ფილმის მთავარი პერსონაჟი ელისო კი დინების წინააღმდეგ წასული გმირია.ელისოს როლს ნატო ვაჩნაძის და, საბჭოთა რეპრესიების მსხვერპლი კირა ანდრონიკაშვილი ასრულებს.პრემია “ელისო” ნატო ვაჩნაძის ფონდის პირველი პროექტია. ფონდი კინემატოგრაფისტების და ოჯახის წევრების ინიციატივით 2023 წელს დაარსდა. ფონდის მთავარი მიზანი ხელოვნების და განსაკუთრებით კი კინემატოგრაფიის განვითარების ხელშეწყობაა. ფონდის მიზნები პირდაპირ კავშირიშია ნატო ვაჩნაძის და მისი ოჯახის მემკვიდრეობის გაგრძელებასთან, სწორედ ამიტომ კინემატოგრაფისტთა ხელშეწყობა, ისტორიული კონტექსტის კვლევა, კინოს პოპულარიზაცია და ქალთა გაძლიერება რჩება ფონდის უმთავრეს ღირებულებებად.“ელისოს” გენერალური მხარდამჭერია თიბისი. მთავარი პარტნიორები კი არიან გურჯაანის საბიბლიოთეკო და სამუზეუმო გაერთიანება, თეგეტა, კოკა-კოლა, გალფი, სარაჯიშვილი და სხვა.

1718626614