ამერიკულმა კომპანია Apple-მა რუსეთში MacBook ლეპტოპებისა და iPad პლანშეტების საგარანტიო მომსახურება შეაჩერა, წერს Interfax Apple-ის მხარდაჭერის სერვისზე დაყრდნობით.

მათ განმარტეს, რომ გადაწყვეტილების მიზეზი იყო სანქციების შეზღუდვა რუსეთში იმპორტზე, მათ შორის სათადარიგო ნაწილებთან დაკავშირებით. საგარანტიო სერვისი MacBook-ისა და iPad-ებისთვის "ამ დროისთვის დასრულდა", აცხადებენ კომპანიაში. 

Fixed.one სერვის ცენტრი იტყობინება, რომ Apple სთავაზობს აღჭურვილობის მფლობელებს, რომლებსაც აქვთ პრობლემები საგარანტიო პერიოდის განმავლობაში, დაუკავშირდნენ მაღაზიებს და მოითხოვონ თანხის დაბრუნება. ამავდროულად, სერვისის შეჩერება არ შეეხო iPhone-ებსა და Apple Watch-ებს, მაგრამ შესაძლებელია, რომ ეს დიდხანს არ გაგრძელდეს.

Fixed.one-მა ასევე განაცხადა, რომ Apple-ის გადაწყვეტილება ემუქრება ავტორიზებული სერვის ცენტრების (ASC) დახურვას, რადგან ისინი უმუშევრები გახდებიან. მათ განმარტეს, რომ პრობლემების შემთხვევაში, მაღაზიის მეშვეობით თანხის დაბრუნება უნდა განხორციელდეს ASC-ის ტექნიკური დასკვნის შემდეგ.

Fixed.one მუშაობას გააგრძელებს, მაგრამ აღნიშნა, რომ ამიერიდან Apple-ის მოწყობილობების მომსახურებას უფრო მეტი დრო დასჭირდება და სხვადასხვა ლოგისტიკური ხარჯების გადახდას მოითხოვს.

Apple-მა რუსეთში მუშაობა მარტში შეწყვიტა უკრაინის რუსეთის შეჭრის გამო. აღჭურვილობის მიწოდება შეწყდა, Apple Pay სერვისმა მთლიანად შეწყვიტა მუშაობა. მას შემდეგ გამოშვებული მესამე თაობის iPhone 14 და iPhone SE იგზავნება ქვეყანაში „პარალელური იმპორტის“ სქემით, ანუ საავტორო უფლებების მფლობელის ნებართვის გარეშე. დეკემბერში Apple-მა გადაწყვიტა დაეხურა თავისი სათავო ოფისი კრემლის მახლობლად.

სანდრო პირველი