სწორედ, ამ მიზნით განხორციელებულ ინიციატივებს შორისაა წლის შემაჯამებელი დემო დღე, რომელიც თავისი შინაარსითა და მიზნობრიობით, მართლაც გამორჩეული ღონისძიებაა.ამ დღეს, თიბისის ეჯაილ გუნდები იკრიბებიან; კოლეგებსა და დაინტერესებულ მხარეებს საინტერესო და ღირებულ ინკრემენტებს უზიარებენ. ასევე, იღებენ მნიშვნელოვან უკუკავშირს. ღონისძიების შემაჯამებელი ნაწილი კი, გამარჯვებულების გამოვლენას ეთმობა.„დემო დღე გვეხმარება, კიდევ უფრო უკეთესად დავინახოთ, თუ რა პროცესები მიმდინარეობს თიბისიში და როგორ მუშაობს თითოეული ჩვენგანი იმისთვის, რომ საბოლოოდ, მომხმარებელმა საუკეთესო გამოცდილება მიიღოს. ამ დღეს ყველაზე ნათლად ჩანს, თუ როგორ სრულდება ჩვენი მთავარი მისია - გავუმარტივოთ ადამიანებს ცხოვრება. დემო დღის არსებობა თიბისიში მნიშვნელოვნად აძლიერებს გამჭვირვალობას, თანამშრომლების ჩართულობასა და საერთო კმაყოფილებას“ - ამბობს ნინო მასურაშვილი, თიბისის რისკების მართვის დირექტორი.წლევანდელი გამარჯვებულები ოთხ ნომინაციაში გამოვლინდნენ: მომხმარებლის რჩეული, ყველაზე ხშირად გამოყენებული ინკრემენტი: P2P ლარში და უცხოურ ვალუტაში გადარიცხვები. გამარჯვებული გუნდი - Transfers PAT უმოკლეს დროში შექმნილი ღირებული ინკრემენტი: ბანკთაშორისი გადარიცხვები გამარჯვებული გუნდები - Currency Exchange Service & Operations Development ინკრემენტი, რომელმაც ყველაზე დიდი ბიზნეს შედეგი მოიტანა: FCL Customer Dynamic Limits. გამარჯვებული გუნდები - FCL Mobile; FCL Development; FCL Mobile; FCL Commercial; TBC Credit საკრედიტო ბარათის აღება 1 წუთში დიჯიტალის არხიდან და ციფრული საკრედიტო ბარათი.გამარჯვებული გუნდები: Credit Cards and Overdrafts; TSYS; BNPL& Credit cards; დამსწრე საზოგადოების რჩეული ინკრემენტი: AI MSME დაკრედიტებაში გამარჯვებული გუნდები - ბიზნეს სეგმენტის მართვის ლიგა და დატა ანალიტიკა.თითოეულ გამარჯვებულ გუნდს საჩუქრად 5000 ლარი გადაეცა.დემო დღის არსებობით, თიბისი აგრძელებს უწყვეტ განვითარებაზე ფოკუსირებას და მომხმარებელზე ორიენტირებული მიდგომების გაძლიერებას. ასევე, რა თქმა უნდა, ღიად აღინიშნება გუნდების შრომა და მიღწევები, რაც ხელს უწყობს ორგანიზაციული ღირებულებების კიდევ უფრო გამყარებას.
1764841020
აღნიშნულ კამპანიას სხვადასხვა ქვეყნიდან (აშშ, იტალია, გერმანია, საბერძნეთი, ირლანდია, ისრაელი, ნიდერლანდები, დიდი ბრიტანეთი, ესპანეთი) უკვე 42 გამარჯვებული ჰყავს, რომლებმაც 1,000 ლარიანი პრიზები მიიღეს.როგორ მიიღოთ მონაწილეობა?კამპანიაში ჩართვა მარტივია: უნდა იყოთ საქართველოს ბანკის მომხმარებელი; გაუგზავნოთ გზავნილი საკუთარ თავს; გაანაღდოთ გზავნილი საქართველოს ბანკის მობილბანკში ან ინტერნეტბანკში; ამით გათამაშებაში ავტომატურად ერთვებით. *ინფორმაციისთვის, კამპანიაში მონაწილეობას ვერ შეძლებენ SOLO და Wealth Management (WM) მომხმარებლები.როგორ გროვდება გათამაშების ბილეთები?ყოველი მიღებული 150 ლარი (ან მისი ეკვივალენტი სხვა ვალუტაში) გათამაშების ერთი ბილეთია. ბილეთები კი ავტომატურად გროვდება.მაგალითად, თუ გზავნილით 600 ლარს მიიღებთ და გაანაღდებთ, გათამაშების 4 ბილეთს დააგროვებთ.რა შეგიძლიათ მოიგოთ? ყოველდღე თამაშდება 1,000 ლარი მნიშვნელოვანია იცოდეთ, რომ ყოველდღიური 1,000 ლარის მოგების შანსი გეძლევათ მხოლოდ იმ დღეს, როცა გზავნილს გაანაღდებთ. მაგალითად, ორშაბათს განაღდებული თანხა და მიღებული ბილეთი მხოლოდ ორშაბათის გათამაშებაში მონაწილეობს. 20 დეკემბერს კი გათამაშდება მთავარი პრიზი - 10,000 ლარი. ამ ეტაპზე თქვენს მიერ დაგროვებული ყველა ბილეთი გააქტიურდება, რაც მოგების შანსს მაქსიმალურად ზრდის; კამპანიის ფარგლებში შეგიძლიათ ერთხელ მოიგოთ ყოველდღიური პრიზი - 1,000 ლარი და ერთხელ სუპერპრიზი - 10,000 ლარი. რატომ სჯობს გზავნილის განაღდება მობილბანკით?მობილბანკით გზავნილის განაღდება ყოველთვის უფრო კომფორტული და მარტივია. სახლიდან გაუსვლელად, რამდენიმე წუთში მიიღებთ თანხას; სარგებლობთ კონვერტაციის ჩვეულებრივზე უკეთესი კურსით; ხოლო, თუ თქვენი გზავნილი 30,000-ე აღმოჩნდება - თანხას გაიორმაგებთ. გზავნილის კამპანიის შესახებ ყველა საჭირო ინფორმაციას ამ ბმულზე იპოვით.
1764839580
მისი თქმით, ეს არის დიდი პროექტი, რომელიც ახლა დამუშავების პროცესშია.გარდა ამისა, თემურ ჭყონიამ "პალიტრანიუსისა" და რადიო "პალიტრას" გადაცემაში "საქმე" იმ ბიზნეს მიმართულებებზეც გაამახვილა ყურადღება, რომელიც ახლა მისი კომპანიებისთვის პრიორიტეტულია.„ჩვენ ძალიან სერიოზული გეგმები გვაქვს - წყლის ბიზნესი ძალიან იზრდება და კიდევ ერთი ქარხანა უნდა ავაშენოთ. მეორე - ახლა მუშავდება, ძალიან საინტერესო პროექტი „კოკა-კოლასთან“ ერთად, შეიძლება კონცენტრატების ქარხანა ავაშენოთ და შევთავაზოთ დღევანდელ სოფლის მეურნეობის სამინისტროს, რომ შესაძლებელია, ხილის ახალი ჯიშები შემოვიტანოთ და ჩვენ თვითონ მოვამზადოთ კონცენტრატები.ამასთან, ჩვენი ერთ-ერთი მიმართულება ახლა ნარჩენების შეგროვებაზე ზრუნვა იქნება. მაგალითად, კონტრაქტი დავდეთ, რომ შუშის ბოთლი, რომელსაც ვაწვდით [ბაზარს] ჩვენ უნდა შევაგროვოთ. შემდეგი ეტაპია პლასტმასის შეგროვება. ახლა მაგალითად, მოწვეული გვყავს გერმანელი სპეციალისტი, რომელიც სწავლობს ნარჩენების რაოდენობას, შემადგენლობას. ჩვენ არ ვართ გამოყოფილი იმ პრობლემების და საკითხებისგან, რაც დღეს საქართველოს და მსოფლიოში ხდება. ეს არის გარემოს დაცვა, ადამიანის კეთილდღეობა, ხელფასების მომატება, შექმნა იმ გარემოსი, სადაც ადამიანი თავს ბედნიერად გრძნობს. ამბობენ, გარემო ცვლის ადამიანსო, არსებობს მეორე თემა, რომ გარემოში ვლინდება ადამიანის თვისება, ამიტომ გარემო უნდა შექმნა, რომ ადამიანმა თავისი ნიჭის, ცოდნის, კულტურის რეალიზაცია მოახდინოს.ჩვენ გვინდა იმ დონის კონცენტრატების ქარხანა ავაშენოთ, რომლის წარმოებულ პროდუქციასაც „კოკა-კოლა“ სხვა ქვეყნებს მიაწვდის, გვინდა, საექსპორტო პროდუქცია შევქმნათ. ეს ძალიან დიდი თემაა. ბიზნესის მოვალეობაა, რომ თავისი ნიჭი და შესაძლებლობა მაქსიმალურად განავითაროს, შექმნას სამუშაო ადგილები, გარემო იყოს ისეთი, რომ ადამიანმა ვინც იქ საქმიანობს, თავისი ნიჭი ბოლომდე გამოავლინოს და დაიხარჯოს“, - განაცხადა თემურ ჭყონიამ.www.bpn.ge
1764838243
გარდა ამისა, პროექტის ფარგლებში შეიქმნება AI საგანმანათლებლო პროგრამა თბილისში მცხოვრები სოციალურად დაუცველი მოზარდებისთვის. AI Lab პროგრამა განკუთვნილია 12–15 წლის მოზარდებისთვის და მიზნად ისახავს მათთვის ხელმისაწვდომი გახადოს AI-ის შესწავლა, მისი შექმნა და გამოყენება სხვადასხვა მიმართულებით. პროგრამა მონაწილეებს სთავაზობს შესაძლებლობას, დაეუფლონ AI აპლიკაციების, ჩატბოტებისა და AI აგენტების შექმნას, ისწავლონ ხელოვნური ინტელექტის გამოყენება ვებსაიტების, ტექსტური და აუდიო-ვიდეო კონტენტის გენერაციისთვის. ისინი პრაქტიკულად შეისწავლიან AI-ის გამოყენებას ბიზნესში, მარკეტინგში და სხვადასხვა ტიპის პროექტების დაგეგმვასა და განვითარებაში. მიღებული ცოდნა მათ მისცემს შესაძლებლობას მომავალში კონკურენტულ გარემოში დასაქმდნენ როგორც საქართველოში, ისე საერთაშორისო ბაზარზე.კომპანია გალფის ერთ-ერთ მთავარ პრიორიტეტს ახალგაზრდებისთვის თანაბრად ხელმისაწვდომი სასწავლო გარემოს შექმნას წარმოადგენს, სწორედ ამ მიზნით კომპანია განათლების მიმართულებით არაერთ პროექტს ანხორციელებს.
1764837773
ოფიციალური წარმომადგენლობა თბილისში რამდენჯერმე იმყოფებოდა, მიმდინარე კვირის განმავლობაში საბოლოო დეტალების დასაზუსტებლად ბრენდის ოფიციალურ წარმომადგენლებს ელოდებიან.პირველ ეტაპზე ბრენდი ობიექტებს თბილისში, ქუთაისსა და ბათუმში გახსნის, 7-8 წლიან პერსპექტივაში საუბარია მთელი საქართველოს მასშტაბით 50-მდე ფილიალის გახსნაზე.პირველი ფილიალი თბილისში, ვაკეში 2026 წლის მარტში გაიხსნება. Starbucks ქსელური რესტორნის გახსნა იგეგმება „თბილისი აუთლეტ ვილიჯშიც.“ კომპანია „ჯორჯიან აუთლეტს ენდ რიზორთს გრუპის“ მეწილე და მმართველი პარტნიორი გუგა ცანავა ადასტურებს, რომ ბრენდთან აქტიური მოლაპარაკებები მიმდინარეობს.„მე არ ვარ ის პირი ვინც დაგიდასტურებთ მათი სახელით ოფიციალურად შემოსვლასთან დაკავშირებით ინფორმაციას, რაც ჩვენი სახელით შემიძლია გითხრათ არის ის, რომ მოლაპარაკებები ნამდვილად მიმდინარეობს. „თბილისი აუთლეტ ვილიჯში“ საუბარია ერთი ობიექტი გახსნაზე. ინტერესი არსებობდა კოვიდამდე პერიოდშიც, თუმცა მაშინ პროცესები პანდემიამ გააჩერა, ახლა კი დაახლოებით 1 წელია ეს სამუშაოები მიმდინარეობს.“ - აღნიშნა ცანავამ.ამ ეტაპზე უცნობია რა ეღირება „სტარბაქსის“ ყავა საქართველოში.ინფორმაციას BMG ავრცელებს.
1764837180
გამოფენა 6 დეკემბრიდან 31 იანვრამდე, ქართული სახვითი ხელოვნების მუზეუმში იქნება წარმოდგენილი.გამოფენის შესახებ:„ცვალებადი ლანდშაფტები“ მაღალმთიანი აჭარის მომთაბარეთა ცხოვრების ერთგვარი ვიზუალური კვლევაა, სადაც ადგილობრივი ოჯახები დღემდე აგრძელებენ მთასა და ბარს შორის სეზონურ მიგრაციას. პასტორალური მომთაბარეობის ტრადიციამ, რომელიც აქ უკვე საუკუნეებია არსებობს, დიდი გავლენა მოახდინა ამ თემის ცხოვრების რიტმისა და გარემოსთან ურთიერთობის ჩამოყალიბებაზე. მიუხედავად იმისა, რომ დღეისათვის, უფრო და უფრო მეტი ადამიანი ტოვებს ამ კუთხეს, მომთაბარეობის წესი რეგიონის კულტურული იდენტობის განუყოფელ ნაწილად რჩება.უკვე ათ წელზე მეტია, ნათელა გრიგალაშვილი მუდმივად მოგზაურობს ამ მხარეში, აკვირდება და აღბეჭდავს ადგილობრივთა ყოველდღიურობას, ტრადიციებსა და გარემოს, რომელშიც ისინი ცხოვრობენ. მისი ფოტოები ახლო და ინტიმური პერსპექტივიდან გვიამბობს იმ ყოფით ფრაგმენტებზე, რომლებიც ამგვარი ცხოვრების წესს ქმნის და სირთულეებზე, რაც მას ახლავს.ეს სერია მოგვითხრობს იმ ცოცხალი ტრადიციის შესახებ, რომელიც სოციალური და ეკონომიკური პრობლემების გავლენით, მუდმივად იცვლება და ცდილობს, ყურადღება გაამახვილოს არა მხოლოდ იმ ადათ-წესებზე, რომლებსაც გაქრობა ემუქრება, არამედ ადამიანებზე, რომლებიც მყიფე თანადროულობის მიუხედავად, დღემდე ინარჩუნებენ წინაპართა მიერ შექმნილ კოლექტიურ მეხსიერებასა და კულტურულ იდენტობას.ღონისძიების შესახებ დეტალური ინფორმაციის მისაღებად, ეწვიეთ ვებგვერდს.
1764835680
„თეგეტა მოტორსმა“ Bridgestone-თან Bandag-ის მაღალტექნოლოგიური ქარხნის...
1763633280
სოხუმში საზღვაო სადგური მოქმედად გამოცხადდა და მისი აღდგენა დაიგეგმა
1764676544
„ავტომობილში ზეთის შესაცვლელად შესაძლოა, თბილისიდან მოგიწიოს გასვლა -...
1764335337
საქართველოს ბანკები და ეროვნული ბანკი საკმაოდ მკაცრად იცავენ დასავლურ...
1764338569
EBRD-ის რეგიონული დირექტორი ალკის დრაკინოსი: წელს საქართველოს კერძო სე...
1763630356









