მსოფლიო
სომხეთმა პალესტინის სახელმწიფო აღიარა

როგორც რესპუბლიკის საგარეო საქმეთა სამინისტროს განცხადებაშია აღნიშნული, სომხეთის რესპუბლიკა გულწრფელად არის დაინტერესებული ახლო აღმოსავლეთში მშვიდობისა და სტაბილურობის დამყარებით.„სომხეთის რესპუბლიკა კატეგორიულად გმობს სამოქალაქო ინფრასტრუქტურაზე დამიზნებას, მშვიდობიანი მოსახლეობის მიმართ ძალადობას, შეიარაღებული კონფლიქტის დროს მშვიდობიანი მოსახლეობის მძევლად აყვანას, დატყვევებას და უერთდება საერთაშორისო თანამეგობრობის მოთხოვნებს მათი უპირობოდ გათავისუფლების შესახებ.სომხეთის რესპუბლიკა შეუერთდა გაეროს გენერალური ასამბლეის რეზოლუციას, რომელიც ღაზაში ცეცხლის დაუყოვნებლივ შეწყვეტას მოითხოვს.ამასთან, სომხეთის რესპუბლიკა გულწრფელად არის დაინტერესებული ახლო აღმოსავლეთში მშვიდობისა და სტაბილურობის დამყარებით, ებრაელ და პალესტინელ ხალხებს შორის ხანგრძლივი შერიგების დამყარებით. სხვადასხვა საერთაშორისო პლატფორმებზე ჩვენ ყოველთვის მხარს ვუჭერდით პალესტინის საკითხის მშვიდობიან გადაწყვეტას და მხარს ვუჭერთ, პალესტინა – ისრაელის კონფლიქტის მოგვარებას.დარწმუნებულები ვართ, ეს ერთადერთი გზაა პალესტინელებისა და ისრაელელებისთვის თავიანთი ლეგიტიმური მისწრაფებების რეალიზებისთვის.ზემოაღნიშნულიდან გამომდინარე, საერთაშორისო სამართლისა და ხალხთა თანასწორობის, სუვერენიტეტისა და მშვიდობიანი თანაცხოვრების პრინციპებისადმი ერთგულების დადასტურებით, სომხეთის რესპუბლიკა ცნობს პალესტინის სახელმწიფოს“, – აღნიშნულია განცხადებაში.

1718964174

Ferrari-ის პირველი ელექტრომობილის ფასი ცნობილია

ცნობილია, რომ Ferrari ამ კვირის ბოლოს ქალაქ მარანელოში (ჩრდილოეთ იტალიაში) პირველი ელექტრომობილის მოდელის წარმოებისთვის ქარხნის გასაშვებად ემზადება.თავად Ferrari-მ განაცხადა, რომ პირველი ელექტრომობილი მომავალი წლის ბოლოს გამოვა, ფასის დასახელების გარეშე. ზემოაღნიშნული ფასი არ შეიცავს პერსონალიზაციას და აპარატურას, რაც ჩვეულებრივ ზრდის მას კიდევ 15%-დან 20%-მდე, აცხადებენ Reuters-ის წყაროები.გასულ წელს Ferrari-მ სულ 14 ათასზე ნაკლები მანქანა გამოუშვა. Reuters-ის წყაროების ცნობით, კომპანია გეგმავს პროდუქციის გაზრდას წელიწადში 20 ათასამდე ელექტრომობილების ჩათვლით. მარანელოში მდებარე ახალი ქარხანა ააწყობს პირველ ელექტრო მოდელებს. ფერარის მეორე ელექტრომობილი უკვე დამუშავების პროცესშია.

1718871806

პოლონეთის ყველაზე დიდი ოპოზიციური პარტია რუსეთთან საზღვრის დანაღმვას ი...

”აღმოსავლეთ საზღვრის გაძლიერების პროგრამის ფარგლებში, ხელისუფლებამ უნდა გამოვიდეს ოტავას კონვენციიდან,” - თქვა ბლაშჩაკმა.მან ასევე შესთავაზა საზღვრის დანაღმვა რუსეთის ფედერაციის კალინინგრადის რეგიონთან.მაისის ბოლოს, პოლონეთის პრემიერ-მინისტრმა, დონალდ ტუსკმა დაადასტურა, რომ პოლონეთის ხელისუფლება არ აპირებს ქვეითსაწინააღმდეგო ნაღმების დამონტაჟებას რუსეთისა და ბელორუსიის საზღვარზე აღმოსავლეთ ფარის პროგრამის ფარგლებში. ვარშავა არ გეგმავს ოტავას კონვენციიდან გამოსვლას, რომელიც კრძალავს ასეთი ნაღმების გამოყენებას, აღნიშნა მთავრობის მეთაურმა.

1718871416

ჩინურმა კომპანიამ რუსეთში თავისი ელექტრომობილების გაყიდვა აკრძალა

მისივე თქმით, Zeekr-მა პარტნიორებს არ განუმარტა აკრძალვის მიზეზები და არც იმ ჯარიმებზე უსაუბრია, რომელიც დაწესდება მისი დარღვევის შემთხვევაში.„ახლა, რა თქმა უნდა, ის დილერები, რომლებსაც ფული აქვთ, მარაგდებიან. შესაძლოა, ეს საჭიროა გაყიდვების გასაზრდელად. ეს უკვე დაფიქსირდა ჩინელებთან“, - განაცხადა პიგოლკინმა.CarClick.ru-ს დამფუძნებელმა ხაზგასმით აღნიშნა, რომ Zeekr-ის ქმედებები "უცნაურად" გამოიყურება, რადგან ამ მწარმოებლის მანქანებზე "შედარებით მაღალი მოთხოვნაა" რუსეთში.

1718871019

ევროკავშირსა და რუსეთს შორის საქონელბრუნვა 24–წლიან მინიმუმზეა

რუსეთიდან ევროპაში გადატვირთული საქონლის მოცულობა საანგარიშო პერიოდში 17%–ით შემცირდა და 2,7 მლრდ ევრო შეადგინა. ეს ყველაზე დაბალი მაჩვენებელია 1999 წლის ივნისის შემდეგ.აპრილში რუსეთიდან ევროპაში ექსპორტის უდიდესი წილი გაზზე მოდიოდა (1,15 მლრდ ევრო). შემდეგ მოდის რკინა და ფოლადი (288,5 მლნ ევრო) და ნავთობპროდუქტები (248 მლნ ევრო),ამ ფონზე, აპრილში ევროპიდან რუსეთში ექსპორტი 6%–ით გაიზარდა და 2,9 მლრდ ევროს მიაღწია. ევროპიდან რუსეთში ძირითადად სამკურნალო საშუალებები (760 მლნ ევრო), მოწყობილობები (303 მლნ ევრო) და ოპტიკური ინსტრუმენტები (186,5 მლნ ევრო) შედის. GBC.GE

1718805876

„ჩვენ უსაფრთხოების პოტენციურ საფრთხედ მივიჩნევთ, რომ გვყავს ქონების მფ...

„ჩვენ უსაფრთხოების პოტენციურ საფრთხედ მივიჩნევთ, რომ გვყავს ქონების მფლობელები რუსეთიდან და სხვა ქვეყნებიდან, მიწის მესაკუთრეები კრიტიკულ ინფრასტრუქტურასთან ახლოს“, - თქვა ორპომ Bloomberg-თან ინტერვიუში.მისი თქმით, რუსების საკუთრებაში არსებული უძრავი ქონება „შეიძლება გამოიყენოს დივერსიული მოქმედებების განსახორციელებლად, ან როგორც პლაცდარმი უფრო ფართო ოპერაციისთვის“.ჰელსინკი ამჟამად ამუშავებს კანონპროექტს, რომელიც კრძალავს უძრავი ქონების შეძენას იმ ქვეყნების მოქალაქეებს, რომლებმაც „დაარღვიეს სხვა სახელმწიფოს ტერიტორიული მთლიანობა, სუვერენიტეტი და დამოუკიდებლობა და შესაძლოა საფრთხე შეუქმნას ფინეთის უსაფრთხოებას“. რუსეთი ამ კრიტერიუმს ექვემდებარება უკრაინაში შეჭრის გამო.თუმცა, როგორც ორპომ აღნიშნა, ნაადრევია იმის თქმა, შეძლებს თუ არა ფინეთის ხელისუფლება ქვეყანაში რუსების ქონების „რეტროაქტიულად ჩამორთმევას“.”ეს არის ძალიან რთული სამართლებრივი საკითხი, ამიტომ ჩვენ უნდა ვიფიქროთ იმაზე, თუ როგორ მოვიქცეთ”, - თქვა ფინეთის პრემიერმა.ფინეთს უკვე აქვს კანონი, რომელიც საშუალებას აძლევს სახელმწიფოს ჩაერიოს უძრავი ქონების ყიდვა-გაყიდვის ოპერაციებში, სანამ ისინი დასრულდება. 2022 წლის ბოლოს ქვეყნის ხელისუფლებამ ეს უფლება პირველად გამოიყენა და სამხედრო დაწესებულების გვერდით მდებარე მოხუცთა სახლის გაყიდვა დაბლოკა.მიმდინარე წლის იანვარში ფინეთის თავდაცვის სამინისტრომ უკვე უარყო უძრავი ქონების სამი ტრანზაქცია ეროვნული უსაფრთხოებისთვის საფრთხის გამო, მათგან ერთ-ერთი ასოცირდებოდა კომპანიასთან „რუსეთის მონაწილეობით“.იმ წელს, როდესაც უკრაინასთან ომი დაიწყო, რუსებმა განაგრძეს ბინების ყიდვა ფინეთში და გააფორმეს 282 ტრანზაქცია. მას შემდეგ, რაც რესპუბლიკის ხელისუფლებამ დახურა საზღვარი რუსეთიდან ჩამოსული მოგზაურებისთვის, მოთხოვნა დაეცა: მთელი 2023 წლის განმავლობაში რუსებს მხოლოდ 64 ქონება მიჰყიდეს.ნოემბრის ბოლოს მედიამ მოიყვანა 116 ობიექტის მაჩვენებელი და აღნიშნა, რომ ტრანზაქციის 16% რუსეთის ფედერაციაში და არა რესპუბლიკაში მცხოვრებმა მოქალაქეებმა გააფორმეს და ობიექტების ნაწილი რუსულმა კომპანიებმა იყიდეს.ფინეთმა 2020 წელს უცხოელებზე უძრავი ქონების მიყიდვის პირობები გაამკაცრა. ტრანზაქციის დასადებად პირებმა, რომლებიც არ არიან ევროკავშირის ან EEA ქვეყნების მოქალაქეები, უნდა მიიღონ ნებართვა თავდაცვის სამინისტროსგან. მოთხოვნა ასევე ვრცელდება კომპანიებსა და ორგანიზაციებზე, რომლებიც მდებარეობენ ევროკავშირის ტერიტორიაზე, მაგრამ აქვთ საკუთრების 10% მის ფარგლებს გარეთ.2022 წელს უკრაინაში რუსეთის შემოჭრის შემდეგ, ფინეთმა შემოიღო შეზღუდვები რუსებისთვის უძრავი ქონების შეძენისას სტრატეგიულად მნიშვნელოვან ობიექტებთან ახლოს. თუმცა ბინების შესყიდვაზე კანონი არ ვრცელდებოდა.

1718190372

ევროპული კომპანიები ჩინურ წარმოებაზე დამოკიდებულებას ამცირებენ

ამის შესახებ Financial Times-ი მიმწოდებელი კომპანიების ხელმძღვანელებზე დაყრდნობით წერს.აღნიშნულია, რომ ამერიკული კომპანიებისგან განსხვავებით, რომლებიც აგრესიულად ეძებენ ახალ მომწოდებლებს ვაშინგტონის მიერ მკაცრი ტარიფებისა და სხვა შეზღუდვების შემოღების შემდეგ, ევროპელებმა ყურადღება გაამახვილეს კონკრეტულ სფეროებზე, სადაც ისინი ზედმეტად დამოკიდებულნი გახდნენ ჩინურ საქონელზე, განსაკუთრებით არასასურსათო საცალო ვაჭრობა: დაწყებული ტანსაცმლიდან, დასრულებული საყოფაცხოვრებო ტექნიკითა და სათამაშოებით.Financial Times-ის თანახმად, მიუხედავად იმისა, რომ უფრო გრძელი ვადები და მაღალი ხარჯებია, ევროპული კომპანიები სულ უფრო მეტად ყიდულობენ ტანსაცმელს ინდოეთიდან, ბანგლადეშიდან და ვიეტნამიდან.მსგავსი ტენდენცია შეინიშნება ქიმიური, ფარმაცევტული და ელექტრონიკის მრეწველობის გარკვეულ სექტორებში მომუშავე კომპანიებშიც.ანალიტიკოსებმა განაცხადეს, რომ ნაკლებად სავარაუდოა ამან დიდი გავლენა მოახდინოს ჩინეთის მთლიან ექსპორტზე. ნათქვამია რომ ჩინეთი ქვეყნის გარეთ მის მიერ აშენებულ ქარხნებს მიწოდებას უზრდის, მაგალითად ვიეტნამსა და მექსიკაში.გარდა ამისა, ჩინეთის საწარმოო ბაზის მიმზიდველობა ასევე გაართულებს ახალი მომწოდებლების მოძიებას, რადგან გარკვეული პროდუქტების პოვნა ჩინეთის ფარგლებს გარეთ რთულია.ევროკავშირს ჩინეთთან სავაჭრო ურთიერთობების გამკაცრება სურს და იზიარებს აშშ-ის შეშფოთებას ჩინეთის ჭარბი წარმოების შესაძლებლობების შესახებ. 2023 წლის შემოდგომაზე, ბრიუსელმა დაიწყო გამოძიება პეკინის მიერ ელექტრომობილების ჩინელი მწარმოებლებისთვის სუბსიდიების შესახებ, რამაც შეიძლება გამოიწვიოს ახალი ტარიფების შემოღება ივლისისთვის, წერს Financial Times-ი.გარდა ამისა, ევროკომისიამ დაიწყო გამოძიება ჩინეთში სამედიცინო აღჭურვილობის შესყიდვაზე. ამასთან, ევროკავშირმა შესაძლოა შეზღუდოს პეკინის წვდომა ტენდერებზე. ევროკავშირი ასევე აკვირდება სხვა სექტორებს, როგორიცაა ქარის ენერგია, მზის ენერგია და რკინიგზა.

1718022750

იაპონური ავტომწარმოებლები თაღლითობის სკანდალში გაეხვნენ

ეს არ არის პირველი შემთხვევა, როდესაც იაპონური ავტომობილების კომპანიები იტყუებიან. გასულ წელს Toyota-ს შვილობილმა კომპანიამ - Daihatsu-მ წესები 174-ჯერ დაარღვია, რის გამოც, მათი მანქანების ყველა გადაზიდვა შეაჩერეს. ამის შემდეგ, იაპონიის ტრანსპორტის სამინისტრომ 85 მანქანისა და მოტოციკლეტის მწარმოებელს უთხრა, რომ შეამოწმონ წარმოებისა და ტესტირების სტანდარტები, რის შემდეგაც ხუთი კომპანია, მათ შორის Toyota, დამნაშავედ ცნეს.პრესკონფერენციაზე Toyota-ს თავმჯდომარემ აკიო ტოიოტამ ბოდიში მოიხადა. მისი თქმით, მჭიდრო ვადების დაკმაყოფილებისკენ სწრაფვამ თანამშრომლებზე წნეხი გაზარდა, რამაც თაღლითობამდე კომპანია თაღლითობამდე მიიყვანა.ელექტრო და ჭკვიანი მანქანების ზრდა ართულებს ტრადიციული იაპონელი ავტომწარმოებლებს მდგომარეობას. ხშირ შემთხვევაში გადაცდომების მიზეზიც სწორედ უპირატესობის დაკარგვის შიშია. ტრანსპორტის სამინისტრომ განაცხადა, რომ მსგავსი ქმედებები, ასუსტებს მომხმარებელთა ნდობას და შეიძლება ზიანი მიაყენოს ავტომობილის სერტიფიცირების მთელ სისტემას.ჯერჯერობით ეს პროცესები 38 მანქანის მოდელს შეეხო, მაგრამ აქედან 32 უკვე აღარ მზადდება. Honda-ს ყველაზე მეტი პრობლემური მოდელი ჰყავს - 22. Toyota-ს შემთხვევაში საქმე შვიდი მოდელზეა განხილვაში, მათ შორის: Corolla Fielder, Corolla Axio და Yaris Cross.ცნობისთვის, Toyota-მ გააყალბა ფეხით მოსიარულეთა დაცვისთვის აუცილებელი უსაფრთხოების ტესტის მონაცემები და შეცვალა ავარიის ტესტში გამოსაყენებელი მანქანები. ამის გამო ტოიოტას, მაზდას და იამაჰას ექვსი მოდელის მიწოდება შეჩერებულია მანამ, სანამ ისინი უსაფრთხოების სტანდარტებს არ დააკმაყოფილებენ.ტრანსპორტის სამინისტროს ინსპექტირება შეიძლება ორ თვემდე გაგრძელდეს. თუ Toyota-ს და Mazda-ს დაზიანებული მოდელების წარმოება ამდენ ხანს შეჩერდება, წარმოება შეიძლება 20,000-დან 30,000 ერთეულამდე შემცირდეს, რაც საზიანო იქნება იაპონიის ეკონომიკისთვის. ფინანსთა მინისტრმა შუნიჩი სუზუკიმ თქვა, რომ ყურადღებით უნდა აკონტროლონ სიტუაცია.წყარო: bpb.ge

1717751442

Zeekr 001-მა და Zeekr X-მა უსაფრთხოების ყველაზე მაღალი, 5-ვარსკვლავიან...

Zeekr 001-ის და Zeekr X-ის მოპოვებული 5-ვარსკვლავიანი რეიტინგი Euro NCAP-ისგან,  ყველაზე მაღალი შედეგია მსოფლიოში, მომხმარებელთა უსაფრთხოების შეფასების რეიტინგში. 2024 წლის შეფასების პარამეტრები კიდევ უფრო მკაცრი იყო, ვიდრე წინა წლებში. Zeekr-ის ორივე მოდელმა მაქსიმალური, 5-ვარსკვლავიანი შეფასება Green NCAP-ის რეიტინგის მიხედვითაც მიიღო. აღნიშნული შედეგები ნათლად ასახავს Zeekr-ის ავტომანქანების უსაფრთხოების თანამედროვე, გაუმჯობესებულ მახასიათებლებს და მათ მიერ შეტანილ წვლილს მდგრად განვითარებაში.ელექტრო ავტომანქანებმა Zeekr 001-მა და Zeekr X-მა უსაფრთხოების უმაღლესი რეიტინგი შეჯახებისგან დაცვის ეფექტური, მაღალი დონის სისტემის წყალობით მოიპოვეს. ის უზრუნველყოფილია 720-გრადუსიანი, შესანიშნავი წრიული ხილვადობის მქონე ავტომანქანის ძარის სტრუქტურით და ძლიერი, თერმოფორმირებული ფოლადით. მოდელის ყველა ვარიანტი აღჭურვილია უსაფრთხოების 7 ბალიშით (აირბაგით), რომლებიც შეჯახების შემთხვევაში გაბერილ მდგომარეობაში რჩება 6 წამის განმავლობაში.უსაფრთხოების სისტემების სრული კომპლექტი უზრუნველყოფს მძღოლის დამხმარე მოწინავე ტექნოლოგიებს. მათ შორის დახვეწილი ავტონომიური გადაუდებელი დამუხრუჭების სისტემა (AEB), რომელიც დროულად ამოიცნობს და რეაგირებს ადამიანის შემჩნევისას; ასევე სხვა სატრანსპორტო საშუალებებზე ზოლში მოძრაობის დამხმარე სისტემა (LKA), რომელიც ეხმარება ყურადღებაგაფანტულ მძღოლებს, დარჩნენ სამოძრაო ზოლში; და მძღოლის მდგომარეობის მონიტორინგის სისტემა (DMS), რომელიც ოპერატიულად აფრთხილებს მძღოლს დაღლილობის ან ყურადღების გაფანტვის ნიშნების შესახებ.Zeekr 001-მა და Zeekr X-მა ასევე მიიღეს 5-ვარსკვლავიანი რეიტინგი Green NCAP-ის მიერ ჩატარებული შეფასების ფარგლებში. მოდულური ელექტრომობილის პლატფორმის SEA (Sustainable Experience Architecture) მაღალი ინტეგრირებული ეფექტურობის წყალობით, ორივე მოდელმა შეამცირა ენერგიის მოხმარება და გაზარდა სვლის მარაგი რეალურ სამყაროში.Zeekr-ის შესახებZeekr-ი Geely Holding Group-ში შემავალი გლობალური ბრენდია, რომელიც პრემიუმ კლასის მაღალტექნოლოგიურ ელექტრომობილებს აწარმოებს. Zeekr-მა ავტომობილების წარმოება 2021 წლის ოქტომბერში დაიწყო, რის შემდეგაც კომპანიამ უკვე 240,000-ზე მეტი მანქანის რეალიზაცია შეძლო, მათ შორისაა Zeekr 001, Zeekr 001 FR, Zeekr 009 MPV და Zeekr X.კომპანია Zeekr-ი მოწოდებულია, შექმნას სრულად ინტეგრირებული, მომხმარებელზე ორიენტირებული ეკოსისტემა ინოვაციების გამოყენებით, რომელიც საბოლოოდ კომპანიის სახელმძღვანელო სტანდარტად გარდაიქმნება. ბრენდი იყენებს SEA (Sustainable Experience Architecture) მოდულური ელექტრომობილის პლატფორმას, რომელიც შექმნილია Geely Automobile Holdings-ის მიერ. გარდა ამისა, ფლობს აკუმულატორების წარმოების საკუთარ ტექნოლოგიებს, აკუმულატორების მართვის სისტემებს, ელექტროძრავის ტექნოლოგიებსა და ელექტრომობილების მიწოდების უწყვეტ ჯაჭვს. Zeekr-ის ღირებულებებია თანასწორობა, მრავალფეროვნება და მდგრადობა.Zeekr-ის სამეცნიერო-კვლევითი ცენტრები განლაგებულია შვედეთში, კერძოდ  გოტებურგში, ხოლო ჩინეთში - შანხაისა და ნინგბოში. ბრენდი ამაყობს თავისი უახლესი ტექნოლოგიური აღჭურვილობით და მსოფლიო დონის გამოცდილებით. გოტებურგსა და შანხაიში დაფუძნებულ Zeekr-ის გლობალური დიზაინის განყოფილებაში (Zeekr Global Design) მუშაობს საერთაშორისო ექსპერტების გუნდი.კომპანიამ ოფიციალურად განაცხადა, რომ გეგმავს ავტომობილების რეალიზაციას ევროპაში, ახლო აღმოსავლეთსა და აზიის სხვა ქვეყნებში. ელექტრომობილებზე სწრაფად მზარდი გლობალური მოთხოვნის დასაკმაყოფილებლად ბრენდს მომდევნო 5 წლის განმავლობაში საკმაოდ ამბიციური განვითარების გეგმა აქვს. 

1717681951

ტრამპი, არჩევნებში გამარჯვების შემთხვევაში, ილონ მასკის თავის მრჩევლად...

მათი თქმით, ტრამპმა და მასკმა პირადად განიხილეს ეს შესაძლებლობა. კერძოდ, ექსპრეზიდენტმა ბიზნესმენი მიიწვია, რათა „ოფიციალური წვლილი შეეტანა“ საზღვრის უსაფრთხოებასა და ეკონომიკასთან დაკავშირებულ პოლიტიკაში, მას შემდეგ, რაც მასკმა დაიწყო ამ საკითხებზე საუბარი, აღნიშნა WSJ-ის ერთ-ერთმა თანამოსაუბრემ. თუმცა, მეწარმის, როგორც კონსულტანტის როლი გაურკვეველი რჩება და შესაძლოა დანიშვნა საერთოდ არ მოხდეს, განმარტავს სხვა წყარო.მასკი უკვე მუშაობდა საპრეზიდენტო მრჩეველთა საბჭოებში ბიზნეს საკითხებზე ტრამპის პრეზიდენტობის პერიოდში. თუმცა, ბიზნესმენმა 2017 წელს უარი თქვა მათთან მუშაობაზე და საჯაროდ გამოთქვა უთანხმოება აშშ-ის პარიზის კლიმატის შეთანხმებებიდან გასვლაზე.2022 წელს მასკმა შეიძინა სოციალური ქსელი Twitter (მოგვიანებით მას X დაარქვა) და აღადგინა ტრამპის ანგარიში, რომელიც 2021 წლის იანვრიდან განუსაზღვრელი ვადით იყო შეჩერებული მისი მხარდამჭერების მიერ კაპიტოლიუმის შტურმის გამო. მასკმა ეს მომხმარებელთა გამოკითხვის შემდეგ გააკეთა. ამასთან, მასკმა ექსპრეზიდენტის ანგარიშის დაბლოკვას შეცდომა უწოდა.თავის მხრივ, ტრამპმა Twitter-ზე დაბლოკვის საპასუხოდ შექმნა საკუთარი სოციალური ქსელი Truth Social, სადაც პოსტების გამოქვეყნება დაიწყო. მას არ ჰქონდა განზრახული ტვიტერზე დაბრუნება განბლოკვის შემდეგ.მიმდინარე წინასაარჩევნო კამპანიის დაწყებიდან მასკმა ხაზგასმით აღნიშნა, რომ ფულს არ სწირავს შეერთებული შტატების პრეზიდენტობის ორ მთავარ კანდიდატს. ამავდროულად, ბიზნესმენი დათანხმდა გამხდარიყო დებატების წამყვანი ტრამპსა და მის დემოკრატი ოპონენტს, ამერიკელ ამჟამინდელ ლიდერს ჯო ბაიდენს შორის. დებატების პირველი რაუნდი 27 ივნისს არის დაგეგმილი CNN-ზე, მეორე კი 10 სექტემბერს ABC-ზე.აშშ-ის შემდეგი საპრეზიდენტო არჩევნები 2024 წლის ნოემბერში გაიმართება. ტრამპი და ბაიდენი თავიანთი პარტიების ნომინაციაში წამყვანი პრეტენდენტები არიან. მათ ხმების 50%-ზე მეტი მიიღეს, შესაბამისად, რესპუბლიკელი და დემოკრატი დეპუტატებისგან.

1717069002