აზერბაიჯანელი და ქართველი სპიკერების მხრიდან ხაზგასმით აღინიშნა, რომ ციფრული ტექნოლოგიებისა და სოციალური მედია პლატფორმების სწრაფმა განვითარებამ მნიშვნელოვნად გაზარდა ინფორმაციის მოცულობა, რაც, თავის მხრივ, კიდევ უფრო ზრდის პროფესიული მედიის როლს და მეტად აუცილებელს ხდის საინფორმაციო უსაფრთხოების პოლიტიკის ეფექტიან განხორციელებას.ფორუმის ფარგლებში პირველი პანელური სესია დაეთმო თემას: „მედია ეკოსისტემის გაძლიერება საინფორმაციო უსაფრთხოების უზრუნველსაყოფად“.პანელის მსვლელობისას მონაწილეები განიხილავდნენ საკითხებს, როგორიცაა ტექნოლოგიური ევოლუციის მრავალმხრივი გავლენა მედია გარემოზე, საიმედო საინფორმაციო სივრცის დაცვა, სოციალური მედიის გადაქცევა ერთ-ერთ მთავარ საინფორმაციო წყაროდ, ასევე ციფრული ინსტრუმენტებით სხვადასხვა აუდიტორიებთან უფრო ეფექტიანი კომუნიკაციის დამყარება.მეორე პანელური სესია დაეთმო თემას „ჟურნალისტების პროფესიონალიზმის და საზოგადოების მედია წიგნიერების ამაღლების მიზნით ერთობლივი თანამშრომლობა“. პანელზე აღინიშნა, რომ თანამედროვე საინფორმაციო გარემოში მედიის მზარდი პასუხისმგებლობიდან გამომდინარე, განსაკუთრებული მნიშვნელობა ენიჭება ჟურნალისტების კვალიფიკაციის ამაღლებას, საგანმანათლებლო ინიციატივების გაფართოებას და მედია წიგნიერების პროექტების განხორციელებას, რათა საზოგადოებას უზრუნველვყოთ სანდო ინფორმაციაზე ხელმისაწვდომობა.ფორუმის აზერბაიჯანელი და ქართველი მონაწილეები შეთანხმდნენ, რომ მსგავსი ტიპის შეხვედრები აუცილებელი და საჭიროა, მათ შორის, რეგიონის სხვა ქვეყნების მედიაწარმომადგენლების მონაწილეობით, რათა სწრაფი ტექნოლოგიური განვითარების ეპოქაში, სხვადასხვა სპეციფიკური გამოწვევების წინაშე მდგომმა მედიებმა ერთმანეთს გაუზიარონ უახლესი გამოცდილება, უკლებლივ ყველა ქვეყნის მედიასექტორის წინაშე მდგარ მთავარ პრობლემასთან დაკავშირებით - რა წარმატება აქვთ "ფეიქ ნიუსთან" ბრძოლის თვალსაზრისით.
1764944768
წელს ბრენდმა მომხმარებლებს მისცა შესაძლებლობა, შეეძინათ იმაზე მეტი, ვიდრე სხვა დროს, Black Friday-ზე იძენდნენ ხოლმე. 28 ნოემბერს - ახალი თიბისი ბარათის, ახალი თიბისი კონცეპტ ბარათისა და ერთგული საკრედიტო ბარათების მფლობელებმა, ჯამში 60 ათასმა მომხმარებელმა, საქართველოს მასშტაბით, 100- მდე შერჩეული ბრენდის ფიზიკურ მაღაზიებში, არსებულ ფასდაკლებებთან ერთად, დამატებითი 30%-იანი ქეშბექით ისარგებლეს. მომხმარებლებს ქეშბექი მომენტალურად უბრუნდებოდათ, რაც შოპინგის გაგრძელების და კიდევ მეტინივთის ყიდვის შესაძლებლობას აძლევდათ.წინასასკოლო სეზონი, შავი პარასკევი, ახალი წელი…. – ეს ის პერიოდები და თარიღებია, რომლებსაც თიბისის მომხმარებლები ყველაზე მეტად ელოდებიან, რადგან ზუსტად იციან, რომ მათ საჭიროებებზე მორგებულ, მრავალფეროვან შეთავაზებებს მიიღებენ. იმისათვის, რომ შეთავაზებები ყველა ტიპის მომხმარებლის ინტერესისა და საჭიროების გათვალისწინებით შექმნას, თიბისის ლოიალობის გუნდი თითოეულ კამპანიას საგულდაგულოდ, რამდენიმე თვით ადრე, მომხმარებელთა უკუკავშირზე დაყრდნობით გეგმავს."ძალიან ბევრი მომხმარებელი გვწერდა, ჯერ კიდევ, სანამ კამპანიას დავიწყებდით, თუ რომელ ობიექტებში სურდათ შეთავაზება გვქონოდა - მაქსიმალურად ვეცადეთ, რომ ყველა მათგანის სურვილი გაგვეთვალისწინებინა,შედეგად, ძალიან კარგი უკუკავშირი მივიღეთ. ყველას მოეწონა შეთავაზებები - კარგი ფასდაკლება, პლუს ქეშბექი", - ანა ორბელაძე, თიბისის ლოიალობის პროგრამის ბრენდ მენეჯერი.შავი პარასკევის შეთავაზებების დროს გაიზარდა თიბისის პარტნიორი ბიზნესების საშუალო დღიური ბრუნვაც, რაც მეტყველებს იმაზე, რომ თიბისი მსგავსი კამპანიებით მნიშვნელოვნად აძლიერებს და მხარს უჭერს ბიზნესებისსაქმიანობასაც.
1764942971
6 დეკემბრიდან, ყოველ შაბათ-კვირას, გახსენით საახალწლო შეთავაზებების კალენდარი და თქვენზე მორგებულ სხვადასხვა კატეგორიაში, ისარგებლეთ ჯადოსნური შეთავაზებებით.კალენდრის მიხედვით, პირველ შაბათ-კვირას, 6-7 დეკემბერს,მომხმარებლებს შეთავაზებები ძირითადად აქსესუარების მაღაზიებში დახვდებათ, სადაც ახალი თიბისი ბარათით, ახალი თიბისი კონცეპტ ბარათით და ერთგული საკრედიტო ბარათით გადახდისას, 30% ქეშბექს მომენტალურად დაიბრუნებენ. ახალი თიბისი ბარათის და ერთგული საკრედიტო ბარათის შემთხვევაში- ჯამში მაქსიმუმ 100 ლარს, ხოლო თიბისი კონცეპტის მომხმარებლები- ახალი თიბისი კონცეპტ ბარათებითა და ერთგული საკრედიტო ბარათით 150 ლარს.პარტნიორი ობიექტები:HER STORE, Kaleisi, Giggles, Beauty Scent, Old Supra/OldSupra.ge , Cosmo, ბაგატტი, სათვალის გალერეაშეთავაზება ვრცელდება ჩამოთვლილი ბრენდების მხოლოდ ფიზიკურ მაღაზიებში, გარდა HER STORE OldSupra.ge-ს და Cosmo-ს ონლაინ მაღაზიებისა.შეთავაზების დამატებითი პირობების სანახავად, გადადით ბმულზე.დაიწყეთ მზადება ახალი წლისთვის, აიღეთ ახალი თიბისი ბარათი მობაილბანკიდან სულ რაღაც 30 წამში და ისარგებლეთ მუდმივად თქვენს სურვილებზე მორგებული შეთავაზებებით.
1764942685
განახლებული საკომუნიკაციო პლატფორმით, თიბისი ილია თოფურიას თანამგზავრი გახდა და ამ კოლაბორაციის დახმარებით, საზოგადოებაში მოტივაციის ამაღლება და იმ რწმენის გაძლიერება სურს, რომელიც დაგარწმუნებთ, რომ როცა გჯერა, შეუძლებელიც შესაძლებელია.UFC-ს დაუმარცხებელ ჩემპიონთან ერთად შექმნილი პირველი კომუნიკაციაც ამ საკითხს ეხმიანება და გვაჩვენებს, რომ ერთი შეხედვით ძალიან ძლიერ ადამიანებსაც კი, ხშირად, ყველაზე მნიშვნელოვანი ბრძოლა სწორედ საკუთარ თავთან აქვთ მოსაგები. ასეთ დროს, მნიშვნელოვანია, ჯიუტად გჯეროდეს საკუთარი შესაძლებლობების; თუნდაც, ისეთ რამეს ეჭიდებოდე, რაც ჯერ არავის გაუკეთებია.ილიასა და თიბისის უმთავრესი ღირებულებები ერთმანეთთან თანხვედრაშია და ამ ერთიანი ხედვისა და პრინციპების გათვალისწინებით, ეს კოლაბორაციაც რეალურ ღირებულებას ქმნის.საკუთარი თავის რწმენა, ძლიერი, დამოუკიდებელი ნაბიჯებით მუდამ წინსვლა და გამარჯვება არის ის, რაც თიბისისა და ილიას დამეგობრებით კიდევ ბევრ საინტერესო სიახლეს გპირდებათ.მანამდე კი, ჯიუტად, მთავარია გჯეროდეს!
1764846210
სწორედ, ამ მიზნით განხორციელებულ ინიციატივებს შორისაა წლის შემაჯამებელი დემო დღე, რომელიც თავისი შინაარსითა და მიზნობრიობით, მართლაც გამორჩეული ღონისძიებაა.ამ დღეს, თიბისის ეჯაილ გუნდები იკრიბებიან; კოლეგებსა და დაინტერესებულ მხარეებს საინტერესო და ღირებულ ინკრემენტებს უზიარებენ. ასევე, იღებენ მნიშვნელოვან უკუკავშირს. ღონისძიების შემაჯამებელი ნაწილი კი, გამარჯვებულების გამოვლენას ეთმობა.„დემო დღე გვეხმარება, კიდევ უფრო უკეთესად დავინახოთ, თუ რა პროცესები მიმდინარეობს თიბისიში და როგორ მუშაობს თითოეული ჩვენგანი იმისთვის, რომ საბოლოოდ, მომხმარებელმა საუკეთესო გამოცდილება მიიღოს. ამ დღეს ყველაზე ნათლად ჩანს, თუ როგორ სრულდება ჩვენი მთავარი მისია - გავუმარტივოთ ადამიანებს ცხოვრება. დემო დღის არსებობა თიბისიში მნიშვნელოვნად აძლიერებს გამჭვირვალობას, თანამშრომლების ჩართულობასა და საერთო კმაყოფილებას“ - ამბობს ნინო მასურაშვილი, თიბისის რისკების მართვის დირექტორი.წლევანდელი გამარჯვებულები ოთხ ნომინაციაში გამოვლინდნენ: მომხმარებლის რჩეული, ყველაზე ხშირად გამოყენებული ინკრემენტი: P2P ლარში და უცხოურ ვალუტაში გადარიცხვები. გამარჯვებული გუნდი - Transfers PAT უმოკლეს დროში შექმნილი ღირებული ინკრემენტი: ბანკთაშორისი გადარიცხვები გამარჯვებული გუნდები - Currency Exchange Service & Operations Development ინკრემენტი, რომელმაც ყველაზე დიდი ბიზნეს შედეგი მოიტანა: FCL Customer Dynamic Limits. გამარჯვებული გუნდები - FCL Mobile; FCL Development; FCL Mobile; FCL Commercial; TBC Credit საკრედიტო ბარათის აღება 1 წუთში დიჯიტალის არხიდან და ციფრული საკრედიტო ბარათი.გამარჯვებული გუნდები: Credit Cards and Overdrafts; TSYS; BNPL& Credit cards; დამსწრე საზოგადოების რჩეული ინკრემენტი: AI MSME დაკრედიტებაში გამარჯვებული გუნდები - ბიზნეს სეგმენტის მართვის ლიგა და დატა ანალიტიკა.თითოეულ გამარჯვებულ გუნდს საჩუქრად 5000 ლარი გადაეცა.დემო დღის არსებობით, თიბისი აგრძელებს უწყვეტ განვითარებაზე ფოკუსირებას და მომხმარებელზე ორიენტირებული მიდგომების გაძლიერებას. ასევე, რა თქმა უნდა, ღიად აღინიშნება გუნდების შრომა და მიღწევები, რაც ხელს უწყობს ორგანიზაციული ღირებულებების კიდევ უფრო გამყარებას.
1764841020
გარდა ამისა, პროექტის ფარგლებში შეიქმნება AI საგანმანათლებლო პროგრამა თბილისში მცხოვრები სოციალურად დაუცველი მოზარდებისთვის. AI Lab პროგრამა განკუთვნილია 12–15 წლის მოზარდებისთვის და მიზნად ისახავს მათთვის ხელმისაწვდომი გახადოს AI-ის შესწავლა, მისი შექმნა და გამოყენება სხვადასხვა მიმართულებით. პროგრამა მონაწილეებს სთავაზობს შესაძლებლობას, დაეუფლონ AI აპლიკაციების, ჩატბოტებისა და AI აგენტების შექმნას, ისწავლონ ხელოვნური ინტელექტის გამოყენება ვებსაიტების, ტექსტური და აუდიო-ვიდეო კონტენტის გენერაციისთვის. ისინი პრაქტიკულად შეისწავლიან AI-ის გამოყენებას ბიზნესში, მარკეტინგში და სხვადასხვა ტიპის პროექტების დაგეგმვასა და განვითარებაში. მიღებული ცოდნა მათ მისცემს შესაძლებლობას მომავალში კონკურენტულ გარემოში დასაქმდნენ როგორც საქართველოში, ისე საერთაშორისო ბაზარზე.კომპანია გალფის ერთ-ერთ მთავარ პრიორიტეტს ახალგაზრდებისთვის თანაბრად ხელმისაწვდომი სასწავლო გარემოს შექმნას წარმოადგენს, სწორედ ამ მიზნით კომპანია განათლების მიმართულებით არაერთ პროექტს ანხორციელებს.
1764837773
გამოფენა 6 დეკემბრიდან 31 იანვრამდე, ქართული სახვითი ხელოვნების მუზეუმში იქნება წარმოდგენილი.გამოფენის შესახებ:„ცვალებადი ლანდშაფტები“ მაღალმთიანი აჭარის მომთაბარეთა ცხოვრების ერთგვარი ვიზუალური კვლევაა, სადაც ადგილობრივი ოჯახები დღემდე აგრძელებენ მთასა და ბარს შორის სეზონურ მიგრაციას. პასტორალური მომთაბარეობის ტრადიციამ, რომელიც აქ უკვე საუკუნეებია არსებობს, დიდი გავლენა მოახდინა ამ თემის ცხოვრების რიტმისა და გარემოსთან ურთიერთობის ჩამოყალიბებაზე. მიუხედავად იმისა, რომ დღეისათვის, უფრო და უფრო მეტი ადამიანი ტოვებს ამ კუთხეს, მომთაბარეობის წესი რეგიონის კულტურული იდენტობის განუყოფელ ნაწილად რჩება.უკვე ათ წელზე მეტია, ნათელა გრიგალაშვილი მუდმივად მოგზაურობს ამ მხარეში, აკვირდება და აღბეჭდავს ადგილობრივთა ყოველდღიურობას, ტრადიციებსა და გარემოს, რომელშიც ისინი ცხოვრობენ. მისი ფოტოები ახლო და ინტიმური პერსპექტივიდან გვიამბობს იმ ყოფით ფრაგმენტებზე, რომლებიც ამგვარი ცხოვრების წესს ქმნის და სირთულეებზე, რაც მას ახლავს.ეს სერია მოგვითხრობს იმ ცოცხალი ტრადიციის შესახებ, რომელიც სოციალური და ეკონომიკური პრობლემების გავლენით, მუდმივად იცვლება და ცდილობს, ყურადღება გაამახვილოს არა მხოლოდ იმ ადათ-წესებზე, რომლებსაც გაქრობა ემუქრება, არამედ ადამიანებზე, რომლებიც მყიფე თანადროულობის მიუხედავად, დღემდე ინარჩუნებენ წინაპართა მიერ შექმნილ კოლექტიურ მეხსიერებასა და კულტურულ იდენტობას.ღონისძიების შესახებ დეტალური ინფორმაციის მისაღებად, ეწვიეთ ვებგვერდს.
1764835680
მოზარდებისთვის ფინანსურ თემაზე შექმნილი თეატრალური წარმოდგენა „თამაშობანასთან“ ერთად შეიქმნა და მიზნად ისახავს დაწყებითი საფეხურის მოსწავლეების ცოდნის ამაღლებას ისეთ მნიშვნელოვან საკითხებზე, როგორებიცაა: დაზოგვა, მეწარმეობა, ფინანსური მიზნები და ფინანსური უსაფრთხოება„წინ და წინ: ფინანსობანა" პირველი ქართული საბავშვო ინტერაქციული სპექტაკლის III-VI კლასების მოსწავლეებისათვის და ფინანსური განათლების შესახებ მოზარდების ცნობიერების ამაღლებას ისახავს მიზნად. თეატრალური წარმოდგენები სულ საქართველოს 7 ქალაქში ჩატარდა და მას 1000-ზე მეტი მოსწავლე დაესწრო.სპექტაკლი საქართველოს ეროვნული ბანკის ფინანსური განათლების პლატფორმა „ფინედუს” ორგანიზებით, პარტნიორი ორგანიზაციების მხარდაჭერით, კომპანია „თამაშობანასთან” ერთად შეიქმნა.
1764832260
11 რეგიონი, 25 სკოლა, 18 000-ზე მეტი მოსწავლისთვის შექმნილი განათლების შესაძლებლობა - საქართველოს ბანკი უკვე მეექვსე წელია ინოვაციური ბიბლიოთეკების - იდეათეკების პროექტს ახორციელებს და მოსწავლეებისთვის ქმნის შემეცნების, ახალი აღმოჩენების სივრცეს. იდეათეკების რაოდენობა ყოველწლიურად იზრდება.2000-მდე მოსწავლე, 300-ზე მეტი სტიპენდიატი - STEM სკოლა საქართველოს ბანკის და კომაროვის სკოლის პროექტია, რომლის ფარგლებშიც ბანკი ყოველწლიურად საუკეთესო შედეგის მქონე 60 მოსწავლეს 100%-ით, ხოლო 30-ს 50%-ით უფინანსებს სწავლას. წელს STEM სკოლაში სწავლის სურვილი 1500-ზე მეტმა მოსწავლემ გამოთქვა, კურსი კი საუკეთესო შედეგის მქონე 700-ზე მეტმა მოსწავლემ გაიარა.300-ზე მეტი სკოლა, 1500-ზე მეტი მოსწავლე - საქართველოს ბანკისა და კომაროვის სკოლის მიერ შექმნილი STEM ოლიმპიადაა, რომელშიც წელს მონაწილეობა 150-ზე მეტი სკოლის 800-ზე მეტმა მოსწავლემ მიიღო. საპრიზო ადგილზე გასულ სკოლის გუნდს კი საქართველოს ბანკისგან ფულადი პრიზი 10 000 ლარი გადაეცა.105 000-ზე მეტი მოსწავლე - საქართველოს ბანკი I-VI კლასის მოსწავლეებისთვის გამართული ყველაზე მასშტაბური მათემატიკური ოლიმპიადის “ევერესტის” გენერალური სპონსორია. ოლიმპიადაში ყოველწლიურად 35 000 მოსწავლე მონაწილეობს, გამარჯვებულებს კი საქართველოს ბანკისგან ლეპტოპები გადაეცემათ.400-მდე მოსწავლე - საქართველოს ბანკის, Lineate-ისა და GITA-ს თანამშრომლობით შექმნილი პროექტი - Code IT, პროგრამირებით დაინტერესებულ ახალგაზრდებს შესაძლებლობას აძლევს, საქართველოს 8 ტექნოპარკში – ოზურგეთში, ბათუმში, ზუგდიდში, სენაკში, კასპში, გურჯაანში, თელავში, ახმეტასა და თბილისში (და დამატებით 5 ლოკაციაზე) დაეუფლონ პროგრამირების საფუძვლებს. ინიციატივის ფარგლებში, წელს 170 მოსწავლე გადამზადდა.21 ადგილობრივი უნივერსიტეტი, 350-ზე მეტი სტიპენდიატი - საქართველოს ბანკის სასტიპენდიო პროგრამა და გიორგი ჩახავას სახელობის სტიპენდია შესაძლებლობას აძლევს მიზანდასახულ და მოტივირებულ სტუდენტებს, მიიღონ სწავლის ერთწლიანი, 100%-იანი ან ნაწილობრივი დაფინანსება. ინიციატივის ფარგლებში, წელს 210 სტიპენდიატი გამოვლინდა.68 სტიპენდიატი - 2025 წლიდან საქართველოს ბანკი, MAC Georgia-სთან ერთად UNI Grant-ის პროექტს ახორციელებს, რომლის ფარგლებშიც სტუდენტებს აძლევს შესაძლებლობას, მიიღონ სწავლისა და საცხოვრებელი ხარჯების სრული ან ნაწილობრივი დაფინანსება, ინდივიდუალური საჭიროებისამებრ. წელს უკვე გამოვლინდა საქართველოს ბანკის 68 სტიპენდიატი.3 საერთაშორისო სტიპენდია, 56 სტიპენდიატი - CHEVENING-ის, Fulbright-ისა და Miami Ad School Europe-თან თანამშრომლობით შექმნილი, ნიკა გუჯეჯიანის სახელობის სასტიპენდიო პროგრამების ფარგლებში, საქართველოს ბანკი ახალგაზრდა პროფესიონალებს შესაძლებლობას აძლევს, ისწავლონ წამყვან უნივერსიტეტებში, სამაგისტრო საფეხურზე, სრული დაფინანსებით. ინიციატივის ფარგლებში, უკვე გამოვლინდა საქართველოს ბანკის 50-ზე მეტი სტიპენდიატი, წელს კი მათ რიცხვს კიდევ 5 შეემატა.7 პროფესიული აკადემია, 20 სტიპენდიატი - საქართველოს ბანკი, ახალგაზრდების მხარდასაჭერად, კიდევ ერთ სასტიპენდიო პროგრამას ახორციელებს, რომლის ფარგლებშიც, პროფესიულ აკადემიებში ჩარიცხულ სტუდენტებს სწავლის 100%-იანი დაფინანსების მიღების შესაძლებლობას აძლევს. ინიციატივის ფარგლებში, წელს უკვე გამოვლინდა 20 სტიპენდიატი.180 მასწავლებელი, 10 ფინალისტი, 1 გამარჯვებული - განხორციელებას განაგრძობს. სწორედ ამიტომ, ფინანსური ინსტიტუტი მასწავლებლის ეროვნული ჯილდოს კონკურსის მთავარი მხარდამჭერია. წელს პროექტში მონაწილეობა 180-მა მასწავლებელმა მიიღო.აღსანიშნავია, რომ ხელოვნური ინტელექტით დაინტერესებული ქალებისთვის საქართველოს ბანკის, MasterCard-ისა და გაეროს ქალთა ორგანიზაციის (UN Women) ერთობლივი ინიციატივით, წელს AI სტიპენდია ქალებისთვის შეიქმნა, რომლის ფარგლებშიც სტიპენდიატები მალე გამოვლინდებიან და ექნებათ შესაძლებლობა, პროფესიულ აკადემიებში დაეუფლონ ხელოვნური ინტელექტის საფუძვლებს.ამასთან, საქართველოს ბანკი ფინანსური განათლების ამაღლების მიზნით არაერთ პროექტს ახორციელებს, მათ შორის, მართავს ტრენინგებს მშობლებისთვის, სტუდენტებისთვისა და მასწავლებლებისთვის. ასევე, უნივერსიტეტებთან თანამშრომლობის ფარგლებში, შესაძლებლობას აძლევს მათ, დანერგონ ფინანსური განათლების კურსი, რომელიც მორგებული იქნება როგორც უნივერსიტეტის, ასევე სტუდენტების საჭიროებებზე, ინტერესებსა და სპეციფიკაზე.ეს საქართველოს ბანკის მიერ განხორციელებული პროექტების მხოლოდ ნაწილია. ბანკის მიერ განხორციელებული პროექტების შესახებ დეტალური ინფორმაციის მისაღებად ეწვიეთ ვებგვერდს ganatleba.bog.ge
1764771180
აღნიშნულ მონაკვეთზე, მდინარე ყვირილას საჰაერო გადასასვლელის მიმდებარედ, მდინარის კალაპოტის ცვლილების შედეგად, მნიშვნელოვნად დაზიანდა მარჯვენა სანაპირო, რაც საფრთხეს უქმნიდა როგორც მაგისტრალური გაზსადენის გამართულ ფუნქციონირებას, ისე ადგილობრივი მოსახლეობის სახნავ-სათეს მიწებსა და სოფლებთან დამაკავშირებელ გზას. სანაპიროს გასამაგრებლად და ზიანის თავიდან ასაცილებლად წარეცხილი დამბის მონაკვეთზე 510 მეტრიანი ქვაყრილი ეწყობა.სამუშაოებს, ნავთობისა და გაზის კორპორაციის დაკვეთით კონტრაქტორი კომპანია ასრულებს. ამ დროისთვის, სამუშაოების უმეტესი ნაწილი შესრულებულია და ქვაყრილის მშენებლობა 2025 წლის დეკემბერში დასრულდება.შალვა კიკნაველიძე დეტალურად გაეცნო შესრულებულ და გეგმით გათვალისწინებულ სამუშაოებს, რომელიც გაზსადენის გამართულ და შეუფერხებელ ფუნქციონირებას უზრუნველყოფს.
1764761372
სოხუმში საზღვაო სადგური მოქმედად გამოცხადდა და მისი აღდგენა დაიგეგმა
1764676544
„ავტომობილში ზეთის შესაცვლელად შესაძლოა, თბილისიდან მოგიწიოს გასვლა -...
1764335337
CS AWARD 2025 - „თეგეტა“ ნომინაციაში - „მდგრადი მოხმარება და წარმოება“...
1764851220
საქართველოს ბანკები და ეროვნული ბანკი საკმაოდ მკაცრად იცავენ დასავლურ...
1764338569
1 დეკემბრიდან საქართველოს გზებზე ზამთრის საბურავების გამოყენება სავალდ...
1764581635
