
წარმოიდგინეთ ლოგისტიკური ჰაბი, რომელიც აერთიანებს სარკინიგზო, საავტომობილო და საზღვაო მარშრუტებს, ამცირებს ტვირთების მიწოდების დროს და საქართველოს აქცევს ევრაზიის სატრანზიტო დერეფნის ცენტრალურ კვანძად. სწორედ ეს არის თბილისის მშრალი პორტი (TDP – Tbilisi Dry Port) - მულტიმოდალური ლოგისტიკური ცენტრი, რომელიც უკვე ცვლის რეგიონის სატრანსპორტო რუკას.რა არის მშრალი პორტი და რატომ არის ის მნიშვნელოვანი?მარტივად რომ ვთქვათ, ეს არის ლოგისტიკური ტერმინალი ხმელეთზე, რომელიც საზღვაო პორტის ფუნქციებს ასრულებს. ის რკინიგზით და საავტომობილო გზით პირდაპირ არის დაკავშირებული ფოთისა და ბათუმის პორტებთან, რაც ტვირთების დედაქალაქში სწრაფ და ეფექტიან ტრანსპორტირებას უზრუნველყოფს. ეს ამცირებს დამოკიდებულებას საავტომობილო ტრანსპორტზე და განტვირთავს საზღვაო პორტებს. ასევე დედაქალაქის გარდა ემსახურება აღმოსავლეთ საქართველოს სხვა ქალაქებს და მეზობელი ქვეყნების ტვირთნაკადებს.პროექტის მასშტაბი: ციფრები და პარტნიორებიპროექტი ქინძმარაულის ქუჩაზე, 28 ჰექტარ მიწის ნაკვეთზე ვითარდება. მისი ჯამური საინვესტიციო ღირებულება 22 მილიონი დოლარია, საიდანაც 15 მილიონი საქართველოს ბანკის დაფინანსებაა.პროექტის სანდოობასა და საერთაშორისო მასშტაბს განაპირობებენ მისი სტრატეგიული ინვესტორები: Abu Dhabi Ports Group (არაბეთის გაერთიანებული საამიროები) - გლობალური ლიდერი პორტების, ლოგისტიკისა და ინდუსტრიული ზონების მართვაში Wilhelmsen Ports Services SA (ნორვეგია) - 160-წლიანი ისტორიის მქონე საერთაშორისო საზღვაო ინდუსტრიის გიგანტი Inveco (საქართველო) - ადგილობრივი სტრატეგიული საინვესტიციო კომპანია 4 მთავარი სარგებელი ბიზნესისთვის (I ფაზა)პროექტის პირველი ფაზა უკვე სრული დატვირთვით მუშაობს და ბიზნესს სთავაზობს შემდეგ კონკრეტულ უპირატესობებს: სისწრაფე და პროგნოზირებადობა: ტვირთები საზღვაო პორტებიდან პირდაპირ რკინიგზით, სპეციალური ბლოკ-მატარებლების საშუალებით, შემცირებულ დროში ჩამოდის თბილისში. ხარჯების შემცირება: გამარტივებული ლოგისტიკა და დროის ეკონომია პირდაპირ აისახება ტრანსპორტირების ხარჯების შემცირებაზე, ვინაიდან ზოგადად რკინიგზით ტრანსპორტირება ნაკლებ დანახარჯებთანაა დაკავშირებული ვიდრე საავტომობილო გზით. გაფართოებული სატრანზიტო შესაძლებლობები: პორტი იძლევა საშუალებას, ტვირთები სარკინიგზო ან საავტომობილო გზით მიიღოთ არა მხოლოდ შავი ზღვის პორტებიდან, არამედ პირდაპირ ჩინეთიდან და ცენტრალური აზიიდან „შუა დერეფნის“ (სატრანზიტო მარშრუტი, რომელიც რუსეთს გვერდს უვლის) გავლით, ასევე აზერბაიჯანიდან და სომხეთიდან. „ერთი ფანჯრის“ პრინციპი: ტვირთის მიღება, გადატვირთვა, დასაწყობება და საბაჟო პროცედურები ერთ, ორგანიზებულ სივრცეში ხორციელდება. II ფაზა და ახალი შესაძლებლობებიპირველი ფაზის წარმატებამ და ბიზნესის მაღალმა ინტერესმა განაპირობა განვითარების შემდეგი ეტაპის დაწყება, რომელიც პორტის შესაძლებლობებს კიდევ უფრო გაზრდის: A-კლასის საწყობი: იწყება 10,000 კვ.მ. ფართობის თანამედროვე, A-კლასის დახურული საწყობის მშენებლობა, რაც გულისხმობს უმაღლესი სტანდარტის, თანამედროვე ტექნოლოგიებით აღჭურვილ სასაწყობე სივრცეს შესაბამისი ტექნიკით და უსაფრთხოების მაღალი დონით. გაორმაგებული გამტარუნარიანობა: პორტის სიმძლავრე წლიურად 100,000-დან 200,000 TEU-მდე გაიზრდება (Twenty-foot Equivalent Unit - სტანდარტული 20-ფუტიანი კონტეინერის ეკვივალენტი, რომელიც ტვირთბრუნვის გასაზომად გამოიყენება). ავტომობილების იმპორტის სერვისი: უახლოეს მომავალში პორტი დაიწყებს მეორადი ავტომობილებით დატვირთული კონტეინერების დამუშავებას. ამისთვის უკვე მოეწყო 1,000 მანქანაზე გათვლილი პარკინგი, საბაჟო კონტროლის სადგომის ზონა და ცალკე გამშვები პუნქტი, რაც პროცესს გაამარტივებს და გააიაფებს. აღნიშნული სერვისის მიღება პირველად იქნება შესაძლებელი თბილისში, რაც ადგილობრივ ავტოიმპორტიორებს კიდევ მეტად დაეხმარება თავიანთი ბიზნესის განვითარებაში. ფინანსური სერვისები ადგილზე: მომხმარებლების კომფორტისთვის, პორტის ადმინისტრაციულ ოფისში ოპერირებას დაიწყებს საქართველოს ბანკის ფილიალი. საკანონმდებლო ბაზა: მიმდინარეობს აქტიური მუშაობა, რათა მშრალი პორტის ცნება საკანონმდებლო დონეზე განისაზღვროს, რაც სექტორის შემდგომ განვითარებას შეუწყობს ხელს და საშუალებას მისცემს საერთაშორისო გადამზიდავ კომპანიებს კიდევ უფრო მეტად გამოიყენონ საქართველოზე გამავალი მარშრუტები. თბილისის მშრალი პორტი არის პრაქტიკული პასუხი კითხვაზე, თუ როგორ უნდა აქციოს საქართველომ თავისი გეოგრაფიული მდებარეობა რეალურ ეკონომიკურ სარგებლად.პროცესები, რომლებიც აქამდე გაუთვალისწინებელ ხარჯებთან და დროის კარგვასთან ასოცირდებოდა, თბილისში გადმოტანით პროგნოზირებადი და ეფექტიანი ხდება. ეს ცვლის არა მხოლოდ ტვირთის გადაადგილების ლოგიკას, არამედ ბიზნესის კეთების მიდგომას - აქცენტი კეთდება სისწრაფეზე, მოქნილობასა და გლობალურ ბაზრებზე მარტივ წვდომაზე.საბოლოო ჯამში, ეს არის ახალი რეალობა, რომელიც დედაქალაქიდან მთელ რეგიონზე ვრცელდება.
1760534880

MAN Lion's City 18C-ის მოდელის 200 ერთეული 18-მეტრიანი ავტობუსებით თბილისის მოსახლეობა უკვე არაერთ მარშრუტზე გადაადგილდება.ბექა ბერიძე, „თეგეტა ჰოლდინგის“ სატვირთო, კომერციული და ავტობუსების მიმართულების ხელმძღვანელი: „საზოგადოებრივი ტრანსპორტის მიმართულებით დიდი გამოცდილება გვაქვს, თუმცა ეს ყველაზე მასშტაბური პროექტია და მოხარულები ვართ, რომ წარმატებით დავასრულეთ. გერმანულ ავტოგიგანტთან, MAN-თან, მჭიდრო და ხანგრძლივი თანამშრომლობის ფარგლებში, შესაძლებელი გახდა, რომ თბილისისთვის ავტობუსების წარმოება პრიორიტეტულ საკითხად გვექცია. შესაბამისად, ავტობუსების მიწოდება დათქმულ ვადაზე ადრე შევძელით. დღეს ჩვენს ქალაქში გადაადგილდებიან ზუსტად ისეთივე მოდელის ავტობუსები, როგორებიც, მაგალითად, საფრანგეთის დედაქალაქ პარიზში ან ევროკავშირის სხვა ქვეყნებში. აღსანიშნავია, რომ სატენდერო პირობები მხოლოდ ავტობუსით მომარაგებას არ ითვალისწინებს. ჩვენ უზრუნველვყოფთ როგორც ქარხნულ, ისე გახანგრძლივებულ გარანტიას, სატრანსპორტო საშუალებების ექსპლოატაციის ვადის ამოწურვამდე. ამასთანავე, ჩვენი გამოცდილი და მაღალი კვალიფიკაციის მქონე მექანიკოსები „თბილისის სატრანსპორტო კომპანიის“ სერვისცენტრებში ავტობუსებს სრულ სერვისს უწევენ“.„თეგეტას“ საგანგებოდ გადამზადებული მექანიკოსები რამდენიმე ბაზაზე არიან გადანაწილებული. უსაფრთხო გადაადგილების უზრუნველსაყოფად მომსახურების მიღება შესაძლებელია როგორც დღის, ისე საღამოს საათებში. თვის ჭრილში „თეგეტას“ მომსახურე პერსონალი „თბილისის სატრანსპორტო კომპანიის“ კუთვნილ ავტობუსებს 2000-ზე მეტ ინდივიდუალურ სერვისს უწევს. სამუშაოებისას გამოიყენება თანამედროვე დანადგარები და ინსტრუმენტები. ეს ყველაფერი კი იმისათვის, რომ დედაქალაქის მაცხოვრებლებმა სრულად გამართული მუნიციპალური ტრანსპორტით იმგზავრონ.მაღალი ხარისხის შესანარჩუნებლად „თეგეტა მოტორსისა“ და Tegeta Truck&Bus-ის გუნდის წევრები ყოველწლიურ სწავლებას გადიან. მათ შორის არიან მექანიკოსები, სერვისისა და სექტორის მენეჯერები, ელექტრიკოსები და თითოეულ აგრეგატზე მომუშავე პასუხისმგებელი პირები. ჰოლდინგში აცხადებენ, რომ პერსონალი, გამოცდილებასთან ერთად, თანამედროვე ცოდნით არის აღჭურვილი.საქალაქო ტიპის უახლესი MAN Lion's City 18C-ს ტიპის ავტობუსები 162 მგზავრზეა გათვლილი. სატრანსპორტო საშუალებებში დამონტაჟებულია თანამედროვე სტანდარტის გათბობის, კონდიცირებისა და ვენტილაციის სისტემები, რომლებიც სრულად შეესაბამება თბილისის კლიმატურ პირობებს. ავტობუსი აღჭურვილია Wi-Fi სისტემებით და USB დატენის 8 წერტილით, რომლებიც თანაბრად ნაწილდება სამგზავრო განყოფილებაში.MAN Lion's City 18C-ს შემოყვანა გარემოსდაცვითი მიმართულებითაც მნიშვნელოვანია. ეკოლოგიურად სუფთა, კომპრესირებული ბუნებრივი აირის CNG ძრავაზე მომუშავე სატრანსპორტო საშუალებები, სხვა მოდელებთან შედარებით, გარემოსთვის გაცილებით უსაფრთხოა და CO2-ის ემისიის შემცირებას უწყობს ხელს.ბექა ბერიძე, „თეგეტა ჰოლდინგის“ სატვირთო, კომერციული და ავტობუსების მიმართულების ხელმძღვანელი: „ჯერ კიდევ 2016-17 წლებში CNG ძრავით აღჭურვილი ტრანსპორტის გამოჩენა თბილისში წინ გადადგმული ნაბიჯი იყო ეკოლოგიის გაუმჯობესების თვალსაზრისით. ერთ-ერთ მთავარ კრიტერიუმად ამჯერადაც სწორედ გარემოზე ზრუნვა სახელდება. ახალი თაობის MAN -ის 18-მეტრიანი ავტობუსები მინიმალური ზემოქმედებით გამოირჩევა. თუმცა ეს არ არის ბოლო გაჩერება გერმანული ავტოკონცერნისთვის. MAN ერთ-ერთი მოწინავე ბრენდია, ევროკავშირის მასშტაბით, ელექტრობუსებით მომარაგების კუთხით. სამომავლოდ, ვფიქრობთ, თბილისშიც მალე დადგება ეს საჭიროება და როგორც MAN-ის ექსკლუზიურ დილერს საქართველოში, გვექნება შესაძლებლობა, ელექტრიფიკაციის მიმართულებით პირველი ნაბიჯები ერთად გადავდგათ“. „თეგეტა“ 2016 წლიდან აქტიურად არის ჩართული მუნიციპალური ტრანსპორტის განვითარებაში. ამასთანავე, 2023 წელს ჰოლდინგის საქმიანობა ამ მიმართულებით ქვეყნის ფარგლებს გასცდა. „თეგეტა“ ერევნის მუნიციპალური პარკის განვითარებაშიც ჩაერთო და დღეს სომხეთის დედაქალაქის მილიონზე მეტი მცხოვრები თანამედროვე ავტობუსებით გადაადგილდება.--,,თეგეტა ჰოლდინგის” შესახებ: უმსხვილესი საავტომობილო კომპანია კავკასიასა და ცენტრალურ აზიაში მომხმარებელს საავტომობილო ეკოსისტემის სრულ სპექტრს სთავაზობს, რაც მსუბუქ, სატვირთო და სამშენებლო, ასევე კომერციულ, სამგზავრო და ინდუსტრიულ ტრანსპორტს მოიცავს. მთელი ქვეყნის მასშტაბით ,,თეგეტას” 28 სერვისცენტრი აქვს. „თეგეტა“ ექსკლუზიურად წარმოადგენს ცნობილ ბრენდებს Porsche, Lamborghini, Bentlye, Volvo, Toyota, Mazda, Geely, Zeekr. სატვირთო და სპეცტექნიკის მიმართულებით ჰოლდინგის პარტნიორები არიან ისეთი დიდი ბრენდები, როგორებიცაა: MAN, JCB, HINO, LIEBHERR, BOMAG და სხვები. ,,თეგეტა” მსოფლიოს 300-ზე მეტი წამყვანი საავტომობილო ბრენდის იმპორტიორია საქართველოში. ,,თეგეტა ჰოლდინგი”, 3000-მდე თანამშრომლით, დღეს საქართველოში ერთ-ერთი უმსხვილესი დამსაქმებელია.
1760533500

როგორ შეგიძლია განსაზღვრო სამიზნე აუდიტორია Ads მენეჯერში?Ads მენეჯერის პლატფორმა საშუალებას გაძლევთ, მომხმარებელთა სეგმენტები დეტალურად გამოყოთ და შესაბამისად, ფასდაკლების, ქეშბექის ან PLUS ქულების დაგროვების შეთავაზებებიც მათი ქცევისა და მახასიათებლების მიხედვით გამოაქვეყნოთ. მაგალითად, ასეთი სეგმენტებია:ინტერესები: შოპინგი; გართობა და კულტურა; განათლება; დასვენება; სახლი და ოჯახი; სპორტი და ჯანმრთელობა; გასტრონომია. გარდა ამისა, შეიძლება სამიზნე აუდიტორიის შერჩევა სქესის, შემოსავლის, ასაკის ან რეგიონის მიხედვით, რაც კიდევ უფრო ზუსტს ხდის კამპანიას და ცდომილებების ალბათობასაც ამცირებს.Ads მენეჯერში შეგიძლიათ აუდიტორიის შერჩევა კონკრეტული ბარათის მფლობელების მიხედვითაც, როგორებიცაა SOLO, AmEx, sCool Card, Student Card, Plus Card.ამ გზით შეთავაზება არა ფართო მასამდე, არამედ ზუსტად იმ ადამიანამდე მივა, ვისაც თქვენი სერვისი ყველაზე მეტად სჭირდება.Ads მენეჯერის კიდევ ერთ-ერთი გამორჩეული ფუნქცია ის არის, რომ შეგიძლიათ განსაზღვროთ, კონკრეტულად რომელ ფილიალებსა თუ ობიექტებში გსურთ შეთავაზების გავრცელება. მაგალითად, თუ გაქვთ მაღაზია რამდენიმე ლოკაციაზე და გსურთ, აქციამ მხოლოდ ერთ-ერთ მათგანში იმოქმედოს, ეს ერთი ღილაკის მონიშვნითაა შესაძლებელი.ინფორმაციისთვის, შექმნილი შეთავაზების შესახებ ვრცელდება ისეთ პლატფორმებზე, რომლებსაც 1 700 000-ზე მეტი მომხმარებელი იყენებს. ესენია: საქართველოს ბანკის მობილბანკი, sCoolApp და Offers.bog.ge. გარდა ამისა, შეთავაზების შესახებ ინფორმაცია შესაძლოა გავრცელდეს საქართველოს ბანკის სოციალური მედიით ან SMS-ით.გამოცადეთ Ads მენეჯერის შესაძლებლობები და შექმენით პირველი შეთავაზება. ხოლო თუ ჯერ არ ხართ საქართველოს ბანკის მომხმარებელი, გახსენით ანგარიში ონლაინ 2 წუთში.
1760529464

„საბოლოო ჯამში მოთხოვნა-მიწოდებიდან, რომ წავიდეთ მომხმარებელი გახდა პოლიტიკურად მედეგი და მომხმარებელი თუ პოლიტიკურად მედეგია და ბიზნესი ხედავს, რომ გაყიდვებზე გავლენას არ ახდენს ეს, უკვე ბიზნესიც დარწმუნებულია საკუთარ ხვალინდელ აქტივობაში. იმიტომ, რომ თუ არ იცვლება გაყიდვები, არ იცვლება მათი ფინანსური მაჩვენებლები მიუხედავად პოლიტიკური დაძაბულობისა და არ იცვლება იმიტომ, რომ მომხმარებლები არ ცვლიან ჩვევას განაგრძონ ინვესტირება უძრავ ქონებაში პირობითად ვიძახი, პირველადი მოხმარების საგნებზე საუბარი არ არის, ერთიანად როცა ურტყამს რასაც ურტყამს ეს არის ე.წ უფრო მაღალი ღირებულების მქონე ნივთები - ავტომობილები, ბინები და ა.შ.თუ ვხედავთ, რომ აქ გაყიდვები პირიქით იზრდება კი არ მცირდება, ნიშნავს რომ მომხმარებელს არ აქვს შიში მომავლის. ნიშნავს იმას, რომ ეს ბიზნესს აძლევს უკვე მეტ სტაბილურობის განცდას იმისათვის, რომ კიდევ უფრო მეტად გაზარდოს ბიზნეს აქტივობა და ბიზნეს ოპერაციები“, - აცხადებს ლევან ვეფხვაძე.
1760520511

ეს ნიშნავს, რომ გაიზარდა: ქსელის გამტარიანობა დაფარვის არეალი ინტერნეტის ხარისხი შედეგად, შენ გექნება უფრო სწრაფი და სტაბილური ინტერნეტი, უკეთესი მიღება და დაფარვა იქ, სადაც აქამდე არ იყო.ქსელის განვითარება ჩვენი #1 პრიორიტეტია.
1760517890

საქართველოში Maje Paris-ისა და Sandro Paris-ისგან ბრენდის ექსკლუზიური წარმომადგენლის უფლებას კომპანია „Z&A G” ფლობს. ის არის „ნორკ ჯგუფის“ წევრი, რომელიც 1997 წელს დაფუძნდა. 28 წელზე მეტი უწყვეტი ზრდისა და სრულყოფილებაზე ძლიერი ორიენტაციის წყალობით, ჯგუფმა გამორჩეული ბიზნეს კულტურა ჩამოაყალიბა, დაიკავა წამყვანი პოზიცია ბაზარზე და დღეს, ეკონომიკის სხვადასხვა სექტორში 1,000-ზე მეტი პროფესიონალი ჰყავს დასაქმებული.“ნორკ ჯგუფი“ უკვე წლებია თბილისში სხვადასხვა ცნობილ ტანსაცმლის ბრენდს წარმოადგენს. ესენია: Burberry, Polo Ralph Lauren, Maje Paris, Sandro Paris და New Yorker-ის მაღაზიათა ქსელი.„უკვე 14 წელია, რაც ქართულ ბაზარზე სხვადასხვა ცნობილი ბრენდის შემოყვანით ქართველ მომხმარებელს ვანებივრებთ. ამჯერად, საქართველოს ბანკის ფინანსური მხარდაჭერით, რუსთაველის გამზირზე, 28 ნომერში, ტანსაცმლის ფრანგული პრემიუმ ბრენდების Maje Paris-ისა და Sandro Paris-ის პირველი მაღაზიები გავხსენით, რომელიც 120 კვ.მ. ფართობს იკავებს. რაც შეეხება სამომავლო გეგმებს, წლის ბოლომდე კიდევ ერთ იტალიურ ლუქს ბრენდს Santoni -ს შევთავაზებთ მაღალი მოდის მოყვარულებს“, – აღნიშნავს კომპანიის დირექტორი, ირაკლი მელუავა.“საქართველოს ბანკი და “ნორკ ჯგუფი“ წლებია ვპარტნიორობთ. ამ თანამშრომლობის ფარგლებში, ერთობლივად არაერთი საინტერესო პროექტი განვახორციელეთ და არაერთი საერთაშორისო ბრენდი უკვე წარმატებით ოპერირებს. მოხარულები ვართ, რომ ჩვენი მხარდაჭერით, ორი ფრანგული პრემიუმ ბრენდი Maje Paris და Sandro Paris-ს მაღაზიები გაიხსნა. მსგავსი საერთაშორისო ბრენდების შემოსვლა ქართულ ბაზარზე ქვეყნის ეკონომიკის განვითარებისთვის ძალიან მნიშვნელოვანია. მინდა წარმატებები ვუსურვო გუნდს, ჩვენ კი აქტიურად ვაგრძელებთ ჩვენი პარტნიორი ბიზნესების და მათი ინიციატივების მხარდაჭერას”, - განაცხადა საქართველოს ბანკის კორპორაციული გაყიდვების სექტორის უფროსმა, ალექსანდრე წულუკიანმა.
1760513580

ფორუმის დღის წესრიგი განსაკუთრებულად დატვირთული იყო და ისეთ მნიშვნელოვან თემებს მოიცავდა, როგორებიცაა ციფრული ტრანსფორმაციის როლი ბრენდის განვითარებაში, მომხმარებლის გამოცდილებისა (UX) და ურთიერთობის (CX) გაუმჯობესება, ასევე ტექნოლოგიური ინოვაციების გამოყენება ბიზნესპროცესების ოპტიმიზაციისა და ეფექტიანობისთვის.ელენკა კოხრეიძე, „თეგეტა ჰოლდინგის“ მარკეტინგის მთავარი ოფიცერი: „ბიზნესსფეროში ხშირად იქმნება მცდარი წარმოდგენა, თითქოს კომპანიებს უწევთ არჩევანის გაკეთება ROI-ს (განხორციელებული ინვესტიციიდან მიღებული სარგებელი) მკაცრ შედეგებსა და კრეატიულ მიდგომებს შორის. მარკეტინგი, რომელსაც ROI ვერ მოაქვს, ფუჭია და, ამავდროულად, უხილავია კრეატიულობის გარეშე. რეალურად, ROI და კრეატიულობა უნდა მოვიაზროთ არა როგორც ერთმანეთის კონკურენტები, არამედ როგორც პარტნიორები, რადგან სინამდვილეში მათი სინერგია ქმნის გრძელვადიან წარმატებას. ROI გვიჩვენებს ბიზნესის წინსვლას, კრეატიულობა კი აყალიბებს ბრენდის ძლიერ და ხანგრძლივ იდენტობას მომხმარებელთა ცნობიერებაში“. საერთაშორისო ფორუმმა წელს უკვე მესამედ უმასპინძლა მსოფლიოს სხვადასხვა ქვეყნიდან მოწვეულ 2 000-ზე მეტ სპეციალისტს. ღონისძიება იქცა პლატფორმად, სადაც ერთმანეთს ხვდებიან მეწარმეები, ტექნოლოგიური სფეროს ლიდერები და კრეატიული ინდუსტრიის წარმომადგენლები, რათა იმსჯელონ ბიზნესის განვითარების მომავალზე, ინოვაციებსა და ციფრული ტრანსფორმაციის შესაძლებლობებზე.ელენკა კოხრეიძე, „თეგეტა ჰოლდინგის“ მარკეტინგის მთავარი ოფიცერი: „Reinvent 2025-მა მომცა უნიკალური შესაძლებლობა, არა მხოლოდ „თეგეტა ჰოლდინგის“ გამოცდილება გამეზიარებინა ფართო, საერთაშორისო აუდიტორიისთვის, არამედ მომესმინა სხვადასხვა საერთაშორისო ლიდერის ხედვები, გამოწვევები და წარმატების ისტორიები. ღონისძიებაში მონაწილეობამ მაჩვენა, რამდენად მნიშვნელოვანია მსგავსი საერთაშორისო შეხვედრები, სადაც იდეების გაცვლა, გამოცდილების გაზიარება და ინოვაციური მიდგომების განხილვა პირდაპირ ქმნის შესაძლებლობას კომპანიებისთვის განვითარებისა და ბაზარზე ლიდერის პოზიციის განმტკიცებისთვის“.„თეგეტა ჰოლდინგისთვის“ ციფრული ტრანსფორმაცია და ინოვაცია მარკეტინგში არა მხოლოდ თანამედროვე ტენდენცია, არამედ სტრატეგიული პრიორიტეტია. კომპანია მუდმივად მუშაობს ახალი ტექნოლოგიების დანერგვისა და მომხმარებლის გამოცდილების გაუმჯობესების მიმართულებით, რისთვისაც მსგავს საერთაშორისო ფორუმებში მონაწილეობა განსაკუთრებით მნიშვნელოვანია.--„თეგეტა ჰოლდინგის” შესახებ: უმსხვილესი საავტომობილო კომპანია კავკასიასა და ცენტრალურ აზიაში მომხმარებელს საავტომობილო ეკოსისტემის სრულ სპექტრს სთავაზობს, რაც მსუბუქ, სატვირთო და სამშენებლო, ასევე კომერციულ, სამგზავრო და ინდუსტრიულ ტრანსპორტს მოიცავს. მთელი ქვეყნის მასშტაბით „თეგეტას” 28 სერვისცენტრი აქვს. „თეგეტა“ ექსკლუზიურად წარმოადგენს ცნობილ ბრენდებს Porsche, Lamborghini, Bentley, Volvo, Toyota, Mazda, Geely, Zeekr. სატვირთო და სპეცტექნიკის მიმართულებით ჰოლდინგის პარტნიორები არიან ისეთი დიდი ბრენდები, როგორებიცაა: MAN, JCB, HINO, LIEBHERR, BOMAG და სხვები. „თეგეტა” მსოფლიოს 300-ზე მეტი წამყვანი საავტომობილო ბრენდის იმპორტიორია საქართველოში. „თეგეტა ჰოლდინგი”, 3 000-მდე თანამშრომლით, დღეს საქართველოში ერთ-ერთი უმსხვილესი დამსაქმებელია.
1760358960

“იქომერსის დღე” უკვე დამკვიდრდა როგორც წამყვანი პლატფორმა, რომელიც საერთაშორისო და ადგილობრივ ბრენდებსა და ინდუსტრიის წარმომადგენლებს ერთ სივრცეში აერთიანებს. სფეროში დაგროვებული ცოდნისა და გამოცდილების გაზიარებასთან ერთად, კონფერენციის მიზანია ხელი შეუწყოს საერთაშორისო პარტნიორობების გაღრმავებას და ახალი პროფესიული კავშირების დამყარებას.წლევანდელი კონფერენციის სპიკერების ნაწილი უკვე ცნობილია. აუდიტორიის წინაშე წარდგებიან ისეთი გლობალური და ადგილობრივი კომპანიების წარმომადგენლები, როგორებიც არიან: მატიას უნდურაგა – კორპორატიული ტექნოლოგი, Amazon Web Services (AWS) ირმა პაპალეო – ვებსაიტებისა და ციფრული ოპერაციების ხელმძღვანელი. Amadeus; აკადემიური დირექტორი IE Tech School რობერტ მულე – ციფრული ბიზნესის ვიცე-პრეზიდენტი, Avianca არტემ კოლოსიუკი – გენერალური მენეჯერი კავკასიაში, Glovo კატო პეტრიაშვილი – ბრენდებთან პარტნიორობის ხელმძღვანელი კავკასიაში, Glovo ლუკა ხალაძე – დამფუძნებელი, Web Features; Web Hoster ქეთევან ვაჩიბერიძე – აღმასრულებელი დირექტორი და თანადამფუძნებელი, Storera ანა შაქარიშვილი – უფროსი პროდაქტ ოუნერი, საქართველოს ბანკი ღონისძიების მთავარი თემებია: ხელოვნური ინტელექტი იქომერსში ლაივ და სოც მედია იქომერსი ონლაინ სერვისების პლატფორმები მთავარი პარტნიორი: საქართველოს ბანკი ბიზნესიინოვაციების პარტნიორი: Visaპარტნიორები: AWS, Aversi, BDO Digital, Cellfie, CityPay, Dasta Records Management, Delivo, Elit Electronics, Acer, Glovo, Melo.Delivery, Storera, Tech School / IE, Web Features.ღონისძიების შესახებ მეტი ინფორმაციის მისაღებად და ბილეთების შესაძენად ეწვიეთ ბმულს.იქომერს ასოციაცია საქართველო დაარსდა 2020 წელს, ელექტრონული კომერციის ეკოსისტემის გაძლიერების მიზნით და წლების განმავლობაში ახორციელებს ისეთ პროექტებს, რომლებიც ასოციაციის და მისი წევრების შესაძლებლობებისა და მდგრადობის გაზრდას ემსახურება. წლევანდელი კონფერენციაც სწორედ ამ ამოცანებს აერთიანებს, რაც ადგილობრივი ბიზნესებისთვის იდეალური შესაძლებლობაა, შექმნან სტრატეგიული პარტნიორობა ქართულ ელექტრონული კომერციის საზოგადოებასთან.
1760354280

“პროქონექთი” – პროკრედიტ ჯგუფის ინოვაციური ციფრული სივრცეა, რომელიც ბიზნესებს აძლევს საშუალებას, საკუთარი საქმიანობა ქვეყნის საზღვრებს მიღმაც განავითარონ.პლატფორმა აერთიანებს 12 ქვეყნის კომპანიებს ერთ საერთო საკომუნიკაციო ჰაბში და მათ ახალ ბიზნესკავშირების დამყარებაში, სანდო პარტნიორების პოვნასა და მუდმივი შესაძლებლობების აღმოჩენაში ეხმარება.“პროქონექთი” -ს წევრობა ნიშნავს გაზრდილ ცნობადობას, წვდომას 12 ქვეყნის ბიზნეს ბაზრებზე და განვითარების უწყვეტ შესაძლებლობას - იქნება ეს ახალი პარტნიორების მოძიება ქვეყნის შიგნით თუ საზღვრებს მიღმა, ონლაინ შეხვედრების ინიცირება მომავალი თანამშრომლობისთვის თუ გამოცდილების გაზიარება.გარდა ამისა, პლატფორმის წევრებს შეუძლიათ ისარგებლონ მიმზიდველი პირობებით საბანკო სერვისებზე, მათ შორის ProPay გადარიცხვებით ჯგუფის მასშტაბით, რომლის საკომისიოც მხოლოდ 2.5 ევროს შეადგენს, აგრეთვე საბანკო გარანტიებითა და აკრედიტივებით, რაც მნიშვნელოვნად ამარტივებს პარტნიორობას ჯგუფის შიგნით.რეგისტრაცია მარტივია და სულ რამდენიმე წუთს მოითხოვს. ბანკის მიერ მონაცემების დადასტურების შემდეგ, კომპანია ავტომატურად ხდება პლატფორმის სრულფასოვანი მომხმარებელი.“პროქონექთი” ხელმისაწვდომია მხოლოდ პროკრედიტ ბანკის პარტნიორი ბიზნესებისთვის. პლატფორმით სარგებლობისთვის, საჭიროა განაცხადის შევსება და ბიზნეს ანგარიშის გახსნა პროკრედიტ ბანკში.“პროქონექთი” პროკრედიტ ბანკის გრძელვადიანი სტრატეგიული ხედვის მნიშვნელოვანი ნაწილია. ინიციატივა, ტექნოლოგიური გადაწყვეტით, ქმნის ახალ შესაძლებლობებს მცირე და საშუალო ბიზნესებისთვის, აძლიერებს მათ კავშირს საერთაშორისო ბაზრებთან და ხელს უწყობს რეგიონული ეკონომიკური ინტეგრაციის განვითარებას.
1760081772

მემორანდუმის მიზანია ქვეყანაში აგრო ინდუსტრიის გაჯანსაღება და საუკეთესო პრაქტიკების დანერგვა.აღნიშნული მემორანდუმის ფარგლებში მოეწყობა მასტერკლასები და დარგის ექსპერტები კონსულტირებას გაუწევენ საქართველოს ბანკის პარტნიორ ბიზნესებს. ეს კი ბიზნესს მისცემს შესაძლებლობას, სამაცივრე მეურნეობების მოწყობებისა და მართვის მიმართულებით კომპეტენცია გაზარდონ.ინფორმაციისთვის, Fruit Consulting 2015 წელს იტალიაში, სამხრეთ ტიროლში, ევროპის ერთ-ერთ უდიდეს ვაშლის მწარმოებელ რეგიონში დაარსდა. კომპანიის დამფუძნებელ და მმართველ პარტნიორს, პატრიკ ტერზერს სამაცივრე და შესანახი ინფრასტრუქტურის პროექტირებასა და მართვაში 25 წელზე მეტი გამოცდილება აქვს. Fruit Consulting სპეციალიზებულია სამაცივრე მეურნეობების დაგეგმვის, ტექნიკურ ანალიზისა და პერსონალის გადამზადების მიმართულებით. კომპანია მრავალ ევროპულ ქვეყანაში მუშაობს. ადგილობრივი აგრო სექტორის მხარდაჭერის მიზნით კი, ახლახან ოფისი საქართველოშიც დააფუძნა.„მოხარული ვარ, რომ ვიწყებთ თანამშრომლობას საქართველოს ბანკთან, რომელიც მაღალი სტანდარტებით მუშაობს და რეალურად ზრუნავს პარტნიორ ბიზნესებსა და მათ მიერ განხორციელებულ ინვესტიციებზე. ჩვენი მიზანია, სამაცივრე მეურნეობების მიმართულებით მიმდინარე და მომავალი ინვესტიციები იყოს ტექნიკურად გამართული, ეფექტიანი და გრძელვადიანად წარმატებული. ძალიან მნიშვნელოვანია, რომ ეს პროცესები სწორად დაიგეგმოს და იმართოს კვალიფიციური ადამიანების მიერ. სწორედ ამიტომ, განსაკუთრებულ ყურადღებას ვაქცევთ ცოდნის გაზიარებასა და გადამზადების პროგრამებს. ჩვენ გვინდა, ქართულ აგრარულ სექტორში მოვახდინოთ იმ საერთაშორისო გამოცდილების ინტეგრირება, რომელმაც შედეგიანად იმუშავა ევროპაში. საქართველოს ბანკის ჩართულობა ქმნის მნიშვნელოვან საფუძველს, რომ ერთის მხრივ, ეს პროექტები არა მხოლოდ წარმატებული, არამედ მდგრადი გახდეს, რაც დამატებით ღირებულებას შეუქმნის მთლიან სექტორს, მეორეს მხრივ კი - ქვეყანაში აგრო სექტორი უფრო სტაბილურად და კონკურენტუნარიანად განვითარდეს“, - განაცხადა „Fruit Consulting”-ის დამფუძნებელმა და მმართველმა პარტნიორმა, პატრიკ ტერზერმა.„საქართველოს ბანკი ბიზნესებს ყოველთვის მთლიან ღირებულებათა ჯაჭვის კონტექსტში განიხილავს. ბანკის მიერ მხარდაჭერილი მრავალწლოვანი კულტურების პროექტები დაახლოებით 10 000 ჰექტარს მოიცავს, სადაც ძირითადად პირველადი წარმოებაა წარმოდგენილი. მეტი ღირებულების შესაქმნელად ჩვენი მიზანია, გავაუმჯობესოთ მოსავლის აღების შემდგომი პროცესები და ხელი შევუწყოთ გადამმუშავებელი და სამაცივრე ინფრასტრუქტურის განვითარებას. „Fruit Consulting“-თან თანამშრომლობა უმნიშვნელოვანესია. ეს არის იტალიური კომპანია, რომელიც მრავალი წელია ევროპის ბაზარზე წარმატებით ოპერირებს.მიმაჩნია, რომ მათი ცოდნისა და საუკეთესო საერთაშორისო პრაქტიკის გაზიარება მნიშვნელოვნად გაზრდის ქართული პროდუქციის ხარისხსა და კონკურენტუნარიანობას. აღნიშნული მემორანდუმის ფარგლებში მასტერკლასებსა და ქონსალთინგ სესიების ჩატარებას ვგეგმავთ, რაც ჩვენს პარტნიორ ბიზნესებს მისცემს შესაძლებლობას, გაზარდონ კომპეტენცია და უფრო ეფექტიანად განავითარონ ბიზნესი”, - განაცხადა ნინო აფციაურმა, საქართველოს ბანკის კორპორაციული გაყიდვების სექტორის უფროსმა.
1760015400

თემურ ბასილია: ფულის რეფორმის შედეგად, 1995 წლის 25 სექტემბრიდან 2 ოქტ...
1759478966
თანამედროვე დანადგარები და ინსტრუმენტები ავტოსერვისისთვის „თეგეტა მოტო...
1759990560
Zeekr 9X – „ზიკერ ცენტრი თეგეტა“ ქართულ ბაზარს მალე ახალ მოდელს წარუდგ...
1759906980
არქეოლოგებმა გევერნიკის ციხეში ქართველი მეფის, აშოტ დიდი, კურაპალატის...
1759931397
„თეგეტა მოტორსმა“ მომხმარებელზე ორიენტირებული სერვისის დანერგვისთვის T...
1759406520