
პლატფორმაზე ახლა 60-მდე კურსია განთავსებული. მათ შორისაა მარკეტინგის მიმართულებს კურსები, რომლებიც ამ დარგის თანამედროვე პრინციპებსა და მეთოდებს მიმოიხილავს. კურსები ხელმისაწვდომია დისტანციურად, ვიდეოლექციების ფორმატში და მათი გავლა ნებისმიერ მსურველს, ნებისმიერ დროს შეუძლია.მარკეტინგული კვლევის როლი ბიზნესშიამ კურსის გავლის შემდეგ გაიგებთ, თუ რა მნიშვნელობა აქვს მარკეტინგული კვლევის დაგეგმარების სწორ პროცესსა და ჩატარებას ბიზნესისთვის. გაეცნობით მარკეტინგული კვლევის მეთოდებს, თვისებრივი და რაოდენობრივი კვლევების ძირითად უპირატესობებსა და განსხვავებებს. ასევე გაიგებთ, თუ რა ინფორმაციას გვაძლევს მარკეტინგული კვლევა ბიზნესის განვითარებისა და წინსვლისთვის. კურსი შედგენილია გლობალური კვლევითი-საკონსულტაციო კომპანია ACT-ის აღსრულების ლიდის, ნატალია კვიწინაშვილის, მიერ.დარეგისტრირდით კურსზე ამ ბმულიდან.Email მარკეტინგიბიზნესკურსზე „Email მარკეტინგი“ შეისწავლით, მომხმარებლის ელექტრონული ფოსტის მისამართის შეგროვების მეთოდებს, ტექსტური მეილების ვიზუალიზაციასა და ციფრული ხელსაწყოების ისე გამოყენებას, რომ შეძლოთ ეფექტური კამპანიების დაგეგმვა და გაშვება თქვენი ბიზნესისთვის. კურსს უძღვება საქართველოს ბანკის ციფრული არხების ხელმძღვანელი, სოსო გომარელი.დარეგისტრირდით კურსზე ამ ბმულიდან.ელექტრონული კომერციააღნიშნული კურსით გაიგებთ, როგორ შექმნათ ელექტრონული კომერციის ვებგვერდი, რომელი პლატფორმები გამოიყენოთ, რა როლს ასრულებს ხელოვნური ინტელექტი და ციფრული მარკეტინგი ამ გზაზე. ეს ყველაფერი კი წარმატებული ბიზნესის წამოწყებასა თუ მართვაში დაგეხმარებათ. მას უძღვება ელექტრონული კომერციის სპეციალისტი, თორნიკე აფხაზი.დარეგისტრირდით კურსზე ამ ბმულიდან.კონტენტის მენეჯმენტიამ კურსით შეიტყობთ, რა მნიშვნელობა აქვს კონტენტის მარკეტინგს დამწყები ბიზნესებისთვის, კონტენტის როგორი ფორმატები არსებობს, როგორ უნდა შეადგინოთ კონტენტის სტრატეგია და დაგეგმოთ კამპანია. კურსის განმავლობაში გაიცნობთ მარტივ აპლიკაციებს, რომლებიც კონტენტის შექმნაში დაგეხმარებათ, ამასთან, გაეცნობით თანამედროვე ტენდენციებს. კურსი მოამზადა ესერტი კონტენტ სტუდიოს დამფუძნებელმა ლიანა მეტრეველმა.დარეგისტრირდით კურსზე ამ ბმულიდან.ბრენდინგიბრენდინგის ბიზნესკურსის გავლის შემდეგ გაიგებთ, სად იწყება ბრენდი, რა ნაბიჯები უნდა გადადგათ მის ასაშენებლად, როგორ უნდა შეურჩიოთ ბრენდს მთავარი საკომუნიკაციო გზავნილი, როგორ დაარქვათ სახელი, რა დეტალები გაითვალისწინოთ ბრენდის დიზაინის შექმნისას და სხვა. კურსს უძღვება ალექს ჩიქოვანი, Live Branding-ის დამფუძნებელი და აღმასრულებელი დირექტორი.დარეგისტრირდით კურსზე ამ ბმულიდან.ინფორმაციისთვის, ბიზნესკურსი ბიზნეს 360°-ის ნაწილია. ბიზნეს 360° კი ციფრული პლატფორმაა, რომელიც ყველა იმ შესაძლებლობას აერთიანებს, რასაც საქართველოს ბანკი მცირე და საშუალო ბიზნესისთვის ქმნის — იქნება ეს საგანმანათლებლო პროექტები, განვითარებაზე ორიენტირებული პროგრამები, შეთავაზებები, ღონისძიებები, სექტორული კვლევები თუ სხვა.
1744887314

PLUS ქულების დაგროვება საქართველოს ბანკის ნებისმიერი ბართითაა შესაძლებელი, თუმცა განსაკუთრებული შეთავაზებებით, ფასდაკლებებითა და კიდევ უფრო მეტი ქულებით სწორედ PLUS ბარათის მფლობელები სარგებლობენ.PLUS ბარათის მთავარი უპირატესობებიPLUS ბარათის აღება უფასოდ შეგიძლიათ: ქულებს მომენტალურად აგროვებთ, ნებისმიერი გადახდისას; სხვა ბარათებთან შედარებით აგროვებთ მეტ ქულას და სარგებლობთ სპეციალური შეთავაზებებით; ხშირად სხვადასხვა შეთავაზებები და აქციები მხოლოდ PLUS ბარათის მფლობელებისთვის არის ხელმისაწვდომი. *ერთ-ერთ მსგავი გათამაშება 7 აპრილს დაიწყო და 1 ივნისამდე გასტანს. გათამაშების ფარგლებში შესაძლებლობა გაქვთ მოიგოთ სხვადასხვა პრიზი – 100, 1 000 ან 10 000 ლარი. მონაწილეობის მისაღებად უბრალოდ PLUS ბარათით უნდა შეასრულოთ ნებისმიერი ოდენობის ტრანზაქცია.გათამაშებაზე სრულ ინფორმაციას აქ ნახავთ.როგორ გამოიყენოთ PLUS ბარათით დაგროვილი ქულებიPLUS ქულების გამოყენება სხვადასხვა პროდუქტსა თუ მომსახურებაში შეგიძლიათ. ერთ-ერთი მთავარი უპირატესობა, რაც PLUS ქულების სისტემას გააჩნია, არის ის, რომ არ გჭირდებათ თვეობით მოცდა, სანამ მათ გამოყენებას შეძლებთ. PLUS ქულების დახარჯვა ყოველდღიურად შეგიძლიათ, მობილური ბალანსის შევსებაში თუ ბევრ სხვა წვრილმანში – აფთიაქებში, წიგნისა და ტექნიკის მაღაზიებში, კვების ობიექტებში და ა.შ.მნიშვნელოვანია ისიც, რომ PLUS ქულებს არ გააჩნია რაიმე ვადა, შესაბამისად მათი გამოყენება ნებისმიერ დროს შეგიძლიათ, როცა ამას თავად ჩათვლი საჭიროდ. ხელსაყრელი პირობაა ისიც, რომ შეგიძლიათ PLUS ქულები სხვას გადაურიცხოთ, ან თავად მიიღოთ.PLUS-ის დაბადების დღე5 ივლისი PLUS ბარათის მომხმარებლებისთვის განსაკუთრებული დღეა, რადგან PLUS- ის დაბადების დღესთან დაკავშირებით, PLUS ქულებით გადახდისას, უკვე მე-7 წელია რაც მომხმარებლებს პარტნიორ ობიექტებში განსაკუთრებული შეთავაზება ხვდებათ.როგორ ავიღოთ PLUS ბარათიPLUS ბარათს ძალიან მარტივად, მობილბანკის დახმარებით შეუკვეთავთ და ციფრულ ბარათს გაიაქტიურებთ, სულ რამდენიმე წამში. ფიზიკური ბარათის მიღებას კი ჩვენს ნებისმიერ ფილიალში შეძლებთ.არ დაკარგოთ დრო, რადგან ახლა PLUS ბარათის ასაღებად საუკეთესო დროა – მიიღეთ მონაწილეობა გათამაშებაში და დაელოდეთ ახალ შეთავაზებებსა და ფასდაკლებებს.
1744812543

თიბისის მხარდაჭერით, კომპანიამ ბაზარზე არსებულ მზარდ მოთხოვნას უპასუხა და ახალი მანქანა-დანადგარები შეიძინა, რომლებიც კერამიკული ფილების დამუშავებისთვის გამოიყენება. აღნიშნული ინვესტიცია „ფენიქსი - პროექტირების მენეჯმენტს“ წარმოების გაზრდისა და ბიზნესის განვითარების საშუალებას მისცემს როგორც საქართველოში, ასევე მის ფარგლებს გარეთ.„ფენიქსი - პროექტირების მენეჯმენტი“ უკვე მრავალი წელია ოპერირირებს არამხოლოდ ქართულ, არამედ რეგიონულ ბაზარზე. კომპანია იტალიური პრემიუმ ბრენდის Laminam-ის ექსკლუზიური წარმომადგენელია საქართველოში, რომელიც თავის მხრივ აწარმოებს დიდი ფორმატის კერამიკულ ზედაპირებს. კომპანია უზრუნველყოფს შენობის როგორც ექსტერიერის, ისე ინტერიერის მოპირკეთებას, კერძოდ, ინტერიერში სამზარეულოს ზედაპირების, ნიჟარების დაფების, ბუხრის და სხვა ზედაპირების მოწყობას.თიბისის, როგორც ბიზნესის N1 მხარდამჭერს, სამშენებლო მასალების მოპოვების, წარმოებისა და ვაჭრობის სექტორის განვითარებაში მნიშვნელოვანი წვლილი შეაქვს და ბოლო სამი წლის განმავლობაში ბაზრის ძირითადი წილი - 40%-მდე - უკავია. ბანკი აქტიურად აგრძელებს სექტორის მხარდაჭერასა და გაძლიერებას.
1744801789

GCCA-ის მიერ საკითხის შესწავლის პროცესში დადგინდა, რომ სპეციალური შეთავაზებების/ფასდაკლებების პერიოდში, მოვაჭრის მიერ არ განხორციელდა საქონლის მარაგების დროული გადამოწმება, ასევე, მოვაჭრის ვებ-გვერდზე საქონლის ხელმისაწვდომობის შესახებ სწორი და მკაფიო ინფორმაციის განთავსება. შედეგად, მომხმარებელმა მარაგის ამოწურვის შესახებ ინფორმაცია სპეციალური შეთავაზებების დასრულების შემდგომ გაიგო და ფასდაკლებით სარგებლობის შესაძლებლობა შეეზღუდა.სააგენტოს პოზიციით, მოვაჭრე ვალდებულია, სახელშეკრულებო ურთიერთობაში შესვლამდე, ფასდაკლების შეთავაზების პერიოდში, უზრუნველყოს მარაგების შესახებ ინფორმაციის დროული განახლება და მკაფიოდ, არაორაზროვნად მიწოდება. იმ შემთხვევაში თუ - აღნიშნული ინფორმაციის დროული განახლება ვერ ხორციელდება, მოვაჭრემ უნდა უზრუნველყოს ალტერნატიული, იმავე კატეგორიის საქონელის (არსებობის შემთხვევაში) ფასდაკლებით შეთავაზება, რომლითაც მომხმარებელს შეკვეთის განთავსების დღეს შეეძლო ესარგებლა. თუ ფასდაკლების პერიოდის განმავლობაში მომხმარებელმა უკვე განათავსა შეკვეთა და განახორციელა შესყიდვა, ის არ უნდა დაზარალდეს იმის გამო, რომ მოვაჭრემ მარაგები არასწორად მართა.შესაბამისად, სააგენტოს გადაწყვეტილებით, მოვაჭრეს განესაზღვრა - 1 თვის ვადა, რათა მომხმარებელთა დარღვეული უფლებები აღადგინოს და უსამართლო კომერციული საქმიანობის განხორციელების ფაქტი აღმოფხვრას.
1744798396

საქმის განხილვისას, შესწავლილი გარემოებებისა და წარმოდგენილი მტკიცებულებების საფუძველზე დადასტურდა, რომ მოვაჭრე თავისი ერთ-ერთი პროდუქტის („ალუბლისა და ბროწეულის წვენი 100%“) ძირითადი ინგრედიენტების შესახებ ინფორმაციას მომხმარებლებს შეცდომაში შემყვანი ფორმით აწვდის. კერძოდ, კონკრეტული წვენის შეფუთვის ძირითადი ვიზუალური ნაწილის მიხედვით, მის ძირითად შემადგენლობას ალუბლისა და ბროწეულის აღდგენილი კონცენტრირებული წვენი წარმოადგენს, ხოლო იმავე შეფუთვის უკანა მხარეს - წვრილი ასოებით მითითებულია, რომ წვენში 80%-ის მოცულობით არის ვაშლის კონცენტრირებული წვენი, ხოლო ალუბლისა და ბროწეულის წვენები მხოლოდ 10-10%.მნიშვნელოვანია აღინიშნოს, რომ „მომხმარებლის უფლებების დაცვის შესახებ“ საქართველოს კანონი ადგენს ინფორმირებული მომხმარებლის მაღალ სტანდარტს, ვინაიდან მომხმარებელმა სწორედ მოვაჭრის მიერ მიწოდებული ინფორმაციის საფუძველზე უნდა მიიღოს გააზრებული და მისი ნების შესაბამისი გადაწყვეტილება.სააგენტოს პოზიციით, აღნიშნული საქმის შესწავლის ფარგლებში დადგინდა, რომ მომხმარებლის შეცდომაში შეყვანის ხარისხი განსაკუთრებული ინტენსივობით ხასიათდება. შპს „კამპას“ მიერ წვენის შეფუთვის ფორმაში იკვეთება მომხმარებლისთვის ურთიერთგამომრიცხავი ინფორმაციის მიწოდება, რამაც გამოიწვია ან შესაძლოა გამოიწვიოს მომხმარებლის მოტყუება.ყოველივე ზემოაღნიშნულიდან გამომდინარე, GCCA-ის გადაწყვეტილებით, მოვაჭრე ვალდებულია, მომხმარებლის უფლებების შესახებ კანონით დადგენილი სტანდარტის შესაბამისად, მომხმარებლის შეცდომაში შემყვანი ეფექტის მაქსიმალური გამორიცხვით, შეცვალოს კონკრეტული წვენის ეტიკეტირება და მომხმარებელს პროდუქციის შესახებ - საქართველოს სახელმწიფო ენაზე, მკაფიოდ და გასაგებად მიაწოდოს უტყუარი, სრული ინფორმაცია.
1744798229

შეგახსენებთ, მსუბუქი მანქანების უდიდესს ნაწილს საქართველო ამერიკიდან ყიდულობს. 2025 წლის იანვარ-თებერვალში სულ იმპორტირებულია 19 765 ავტომობილი, რომლის ღირებულებამაც 326.8 მლნ დოლარს მიაღწია. აქედან 15 301 ერთეული მანქანა შემოვიდა სწორედ აშშ-დან ( ჯამში 193.49 მლნ დოლარზე მეტი ღირებულების).ნონიაძე აღნიშნავს, რომ ერთადერთი ბაზარი, რომელმაც შესაძლოა, ამერიკიდან ავტოიმპორტი ჩაანაცვლოს, ჩინეთია. თუმცა, აღნიშნული ბაზრიდან ავტომობილების იმპორტის ფონზე საქართველო ჰაბის ფუნქციას დაკარგავს.„აშშ დიდი ბაზარია თავისი აწყობილი ლოჯისტიკური ჯაჭვით, ასე მარტივად გადაწყობა ვერ მოხერხდება, მით უმეტეს, რომ ევროპის ბაზარზე არ არის ის რაოდენობა, რომ ჩვენი მოთხოვნილება დააკმაყოფილოს. იაპონია და კორეა კი ამერიკულ ბაზარს დიდად კონკურენციას ვერ უწევს. ერთადერთი ბაზარი, რომელიც შეიძლება განიხილებოდეს, ეს არის ჩინეთის ბაზარი, მაგრამ რეექსპორტზე ვერ ვისაუბრებთ ამ ნაწილში, რადგან თუ ჩინურმა ავტომობილებმა ჩაანაცვლეს ამერიკული ავტომობილები, ჩვენ როგორც ჰაბი ფუნქციას დავკარგავთ“, - აღნიშნავს ნონიაძე.მანვე დასძინა, რომ თუ ავტოიმპორტში ამერიკას ჩინეთი ჩაანაცვლებს, საქართველოდან რეექსპორტის გეოგრაფია სრულად შეიცვლება, ქართველი დილერები კი არამომგებიან მდგომარეობაში აღმოჩნდებიან.„ვგულისხმობ იმას, რომ ჩვენგან ახლა ავტომობილები გადის ცენტრალური აზიის ქვეყნებში, თუ ჩინეთიდან საქართველოში ავტომობილები ჩამოვიდა სახმელეთო გზით, ბუნებრივია, ყაზახი და ყირგიზი დილერები აქ არ ჩამოვლენ და არ წაიყვანენ ავტომობილებს უკან. პირიქით, შეიძლება შიდა ბაზრისთვის ყირგიზმა და ყაზახმა დილერებმა ჩამოიყვანონ აქ ავტომობილები და არა ქართველებმა. ამიტომ, ამერიკული ბაზრის ჩანაცვლებით შესაძლოა, რეექსპორტის გეოგრაფია შეიცვალოს, რაც ჩვენ არამომგებიან სიტუაციაში გვაყენებს“, - განაცხადა ალექსი ნონიაძემ.ინფორმაციისთვის, მსუბუქი ავტომობილები საქართველოსთვის მთავარი საექსპორტო საქონელია. კერძოდ, მხოლოდ 2025 წლის იანვარ-თებერვალში ქვეყნიდან რეექსპორტზე გავიდა 285 186 590 დოლარის ღირებულების 12 238 ერთეული ავტომობილი.უფრო კონკრეტულად, საქართველოდან ავტომობილების რეექსპორტი ძირითადად შემდეგ ხუთ ქვეყანაში ხორციელდება: ყირგიზეთი - 148.8 მილიონი დოლარის 5 020 ერთეული; ყაზახეთი - 84.2 მილიონი დოლარის 4 912 ერთეული; აზერბაიჯანი - 28.7 მილიონი დოლარის 1 266 ერთეული; სომხეთი - 9.8 მილიონი დოლარის 390 ერთეული; ტაჯიკეთი - 5.39 მილიონი დოლარის 227 ერთეული. წყარო: BPN.GE
1744717696

სოხაძე ე.წ. რძის სკანდალს გამოეხმაურა.“ბოლო სკანდალებს რაც შეეხება, მე პოზიტიურად შევხედავდი ამას და ვიტყოდი, რომ ძალიან კარგია, რომ საზოგადოება ამ თემაში საკმაოდ სწრაფად და მალე ჩაერთო. მე ვიტყოდი, რომ დღეს ჩვენი მომხმარებელი უფრო განვითარებული და მცოდნეა, ვიდრე 10 წლის წინ იყო. მე თვითონაც მინახავს და რაღაცნაირად მსიამოვნებს ხოლმე, როდესაც ვინმე რაღაცას ყიდულობს და ეტიკეტს ათვალიერებს, უკვირდება. ეს ყველამ უნდა გავაკეთოთ, სანამ რაიმე პროდუქტს შევიძენთ. ელემენტარული ინფორმაციაა, რაც ჩვენ შეგვიძლია, ეტიკეტიდან მივიღოთ: მაგალითად, ტემპერატურული რეჟიმი, მისი წარმოების თარიღი, შენახვის ვადები და ა.შ. რაც შეეხება ე.წ. რძის სკანდალს, ეს თავიდან ფრინველთა ექსკრემენტების თემით დაიწყო. მოკლედ გეტყვით, რომ ბევრ ქვეყანაში აპრობირებული მეთოდია, როდესაც პირუტყვს ექსკრემენტებს აჭმევენ. ეს იაფი პროტეინის წყაროა, თუმცა თავისი წესები გააჩნია, ის აუცილებლად შემოწმებული უნდა იყოს. ვამბობთ ხოლმე, რომ ეს ამერიკაში დაშვებულია, დაშვებული იმიტომაა, რომ საიდანაც მიიღება, იქ ანტიბიოტიკები არ გამოიყენება, ამასთან ხდება მისი შესაბამისი დამუშავება, გამოშრობა. რაც შეეხება ანტიბიოტიკებს: მას ვერც წამოდუღება, ვერც გაფილტვრა და ვერც სხვა ვერაფერი ვერ შველის.მოდი, ვეცადოთ ლოგიკურად მივყვეთ ყველაფერს: ექსკრემენტებით კვების ამბავი და რძეში აფლატოქსინების აღმოჩენა დროში ერთმანეთს ძალიან დაემთხვა. ჩვენ არ უნდა დაგვავიწყდეს, რომ ეს ერთჯერადი კვლევა არ არის, რომელიც სახელმწიფომ ჩაატარა. ეს ყოველ წელს, ზოგჯერ წელიწადში რამდენჯერმე ტარდება. მსგავსი შემთხვევა რომ აღმოჩენილიყო, ის აუცილებლად ცნობილი იქნებოდა, მედიაში იქნებოდა, ანუ, ჩვენ შეგვიძლია, ეს პროდუქტები ძალიან მშვიდად მივირთვათ, იმიტომ, რომ სურსათის სააგენტომ დროზე აღმოაჩინა, შესაბამისად, ბაზრიდან გაწვეული იქნა. რაც შეეხება იმას, ამდენი წელი ვჭამდით და ეს პრობლემა იყოო, ეს ასე ნამდვილად არ არის, შარშანაც შემოწმდა, შარშანწინაც და იმის წინაც, ეს შემოწმება ყოველ წელს ტარდება, არ აღმოჩენილა, ამაზე საუბარი არ ყოფილა, ამიტომ შეგვიძლია, თავისუფლად და ლოგიკურად ვივარაუდოთ, რომ ეს კონკრეტულ პარტიაში შეჰყვა. აფლატოქსინი ნორმაზე უმნიშვნელოდ მეტი იყო, ადამიანს ის ვერანაირ ზიანს ვერ მიაყენებს, აბსოლუტურად გამორიცხულია. თან ისიც გაითვალისწინეთ, რომ ამერიკის შეერთებულ შტატებში , ავსტრალიაში 10-ჯერ მეტია დაშვებული, ვიდრე ევროკავშირში. ევროკავშირს საკმაოდ მკაცრი კანონები აქვს. რა თქმა უნდა, ის ადამიანის ჯანმრთელობაზე სრულად არის ორიენტირებული და ყველა კანონს უკან რაღაც მეცნიერული კვლევა დგას. ასე რომ, რაიმე პანიკის საფუძველი, თუნდაც იოტისოდენა შიში არ უნდა გვქონდეს, მსგავსი რამ არც უნდა დავუშვათ, განსაკუთრებით ქართულ პროდუქციაზე, რომელიც ნამდვილად შეიძლება, ითქვას, რომ უვნებელია. მე ვგულისხმობ ამ შემთხვევაში იმ მწარმოებლებისგან მიღებულ პროდუქციას, რომელთაც ძირითადი წარმოებები ჰქვიათ, სახელებს აღარ ჩამოვთვლი. როდესაც ექსკრემენტებზე და შემდეგ ანტიბიოტიკებზე იყო საუბარი, იქვე გაცხადდა, რომ ორმა, თუ სამმა კომპანიამ იმ პერიოდში რძე არ ჩაიბარა, რადგან მასში ანტიბიოტიკები აღმოჩნდა. ასე რომ, შიდა კონტროლიც არის. მე ყურადღებას უფრო მეტად გავამახვილებდი არაკონტროლირებად რძესა და რძისგან ნაწარმოებ პროდუქტებზე, ვიდრე ჩვენი მწარმოებლებისაგან შექმნილ პროდუქციაზე. უდიდესი პრობლემები პირველად წარმოებაში , საოჯახო მეურნეობებშია. ყველაზე მეტად სწორედ ამას უნდა მიეხედოს. საქართველოში უფრო მეტი ფერმა, ანუ საოჯახო მეურნეობა არსებობს, ვიდრე გერმანიაში და საფრანგეთში ერთად აღებული. ურთულესი სიტუაციაა ამ მხრივ, გინდათ, ვეტერინარული კუთხით საკონტროლოდ, გინდათ, ფერმების საკონტროლოდ. ამას, პრაქტიკულად, ვერავინ მოერევა, თუ ფერმერული ცოდნა საოჯახო მეურნეობის წინამძღოლს არ ექნა. სამწუხაროდ, უდიდესი პრობლემები სწორედ იქ არის. მე უფრო გირჩევდით, რომ განსაკუთრებით ბავშვებს , სწორედ ამ კომპანიების წარმოებული პროდუქტები აჭამოთ, ვიდრე სხვა პროდუქტები. მერწმუნეთ, ის გაცილებით უფრო სანდოა” – განაცხადა სოხაძემ.ცნობისთვის, სურსათის ეროვნული სააგენტოს უფროსმა, ზურაბ ჩეკურაშვილმა რძეში აფლატოქსინის თემასთან დაკავშირებული დეტალები კიდევ ერთხელ 11 აპრილს გამართულ პრესკონფერენციაზე განმარტა.“პირველი და მნიშვნელოვანი – კომპანია „სოფლის ნობათის” რძის კონკრეტულ პარტიებში დაფიქსირებულ აფლატოქსინთან დაკავშირებით, სურსათის ეროვნულმა სააგენტომ იმოქმედა საერთაშორისო სტანდარტის და პრაქტიკის შესაბამისად. დარღვევის გამოვლენისთანავე, საზოგადოებას მივაწოდეთ სრული ინფორმაცია. სააგენტოსთან აქტიურად ითანამშრომლა კომპანიამ. დღეს შეგვიძლია, დარწმუნებით ვთქვათ, რომ ყველა ის პარტია, სადაც დარღვევა იყო, სააგენტოს ზედამხედველობით, სრულად არის ამოღებული ქსელიდან.სააგენტოს მისამართით დაისვა კითხვა დახლებზე განთავსებულ პროდუქციასთან დაკავშირებით. აქაც კიდევ ერთხელ განვმარტავ – არ არსებობს არანაირი შეშფოთების საფუძველი. სამომხმარებლო ქსელში არსებული პროდუქცია მაქსიმალურად კონტროლდება, ისევე როგორც აქტიურად მოწმდება თვითონ საწარმოები”– განაცხადა ზურაბ ჩეკურაშვილმა.პრესკონფერენციაზე აღინიშნა, რომ დარღვევა გამოვლინდა იმპორტირებულ რძეში, შესაბამისად, საბაჟო სამსახურთან თანამშრომლობით, სააგენტოს მიმართვის საფუძველზე, საზღვარზე კონტროლი გამკაცრდება.
1744710428

აქ ყველა ის შეთავაზებაა განთავსებული რომელსაც ბანკი პარტნიორ ბიზნესებთან ერთად სთავაზობს, ესენია: ფასდაკლება, ქეშბექი თუ სხვა შეღავათები.შეთავაზების გვერდზე თქვენთვის სასურველი შეთავაზებების ნახვა წამებშია შესაძლებელი. აღნიშნული განახლების მეშვეობით შოპინგის, მოგზაურობის, კვების თუ სხვა ყოველდღიურ გამოცდილებას უფრო სასიამოვნოს გახდით, სხვადასხვა უპირატესობით ისარგებლებთ, ბევრს დაზოგავთ და სარგებელსაც მიიღებთ.რა დაგხვდებათ მობილბანკის განახლებულ შეთავაზებების გვერდზე?ძებნისა და გაფილტვრის ფუნქციები, რომლებიც კონკრეტული შეთავაზების ძიების პროცესს გიმარტივებთ;შეგიძლიათ ისარგებლოთ როგორც პოპულარული, ისე დინამიკური სექციებით;დაემატა ფინანსური შეთავაზებებიც, რომლებსაც მარტივად გაეცნობით;შეგიძლიათ თქვენთვის საინტერესო შეთავაზებების გააქტიურება;თითოეული შეთავაზება უფრო მრავალფეროვანი გახდა – შეგიძლიათ თვალი გადაავლოთ შეთავაზების სურათს, ბრენდის დასახელებასა და ლოგოს;ასევე ნახოთ შეთავაზების ტიპი, კატეგორია და ვადა, თუ როდის სრულდება შეთავაზება;კონკრეტულ შეთავაზებაზე დაჭერის შემდეგ კი გაეცნობით მის აღწერას, ბრენდის შესახებ ინფორმაციას და სხვა დეტალებს;შეთავაზებების გვერდის ბოლოს დაგხვდებათ „ყველა შეთავაზების“ ღილაკი, რომელიც შესაძლებლობას გაძლევთ, ყველა მიმდინარე შეთავაზებას ერთდროულად გადაავლოთ თვალი.როგორ გამოიყენოთ ძებნის და გაფილტვრის განახლებული ფუნქციები?იმისათვის რომ მაქსიმალურად მარტივად მოძებნოთ სასურველი შეთავაზება, ეს ფილტრები დაგეხმარებათ:შეთავაზების ტიპი – აქ ნახავთ, რომელი აქცია, ქეშბექი, ფასდაკლება, PLUS ან MR ქულაა შენთვის ხელმისაწვდომიკატეგორია – თუ კატეგორიას დააჭერთ, გამოგიჩნდებათ ობიექტები ტექნიკის, შოპინგის, თავის მოვლის, კვების თუ სხვა მახასიათებლების მიხედვით;ბრენდი – ამ ფილტრის დახმარებით მარტივად აირჩევთ ჩამონათვალიდან იმ ობიექტს, რომელიც გიყვართ;ლოკაცია – შეთავაზებებით სარგებლობა რომ გაგიმარტივოთ, მისამართებიც დავამატეთ. საჭიროა აირჩიოთ ქალაქი და ყველა აქტიური შეთავაზებაც გამოგიჩნდებათ;ბარათები – ბარათების ფილტრი დაგეხმარებათ აირჩიოთ ის ბარათი, რომელიც გაქვთ და ამის მიხედვით გაეცნოთ შეთავაზებებს;მოქმედების ვადა – ვფიქრობთ, ეს ფილტრიც გამოგადგებათ, რადგან ასე შეთავაზებით სარგებლობის ვადების კონტროლიც თქვენს ხელშია.გამოცადე მობილბანკის შეთავაზებების გვერდი. გაეცანი ყველა შეთავაზებას.
1744709301

„ძალიან მცირე მასშტაბით დავიწყეთ, მხოლოდ ორი მკერავი გვყავდა. დღეს კი უკვე 45 დასაქმებული გვყავს კომპანიაში. მიუხედავად საწყისი მცირე რესურსისა, თავიდანვე გვქონდა მკვეთრად გამოხატული ნიშა — ჩვენი ტანსაცმელი და ფეხსაცმელი, თავისი დიზაინით, მნიშვნელოვნად გამორჩეული ყოფილიყო საქართველოს ბაზარზე არსებული იმპორტირებული პროდუქტისგან. გვსურს, მუდმივად შევინარჩუნოთ ეს ინდივიდუალიზმი და მაღალი ხარისხი”,— ამბობს ნიკა ნიკოლეიშვილი, „ნიკოლის“ დამფუძნებელი.„ნიკოლის“ განვითარების მასშტაბი ასეთია: თავიდან იყო შესაბამისი ტექნოლოგიებითა და დანადგარებით აღჭურვილი საწარმოს გახსნა. შემდეგ, ბრენდის პროდუქციის ონლაინ გაყიდვა, 5 თვის შემდეგ კი - პირველი ფიზიკური მაღაზიის გახსნა. დღეს „ნიკოლის“ ხუთი ფილიალია აქვს. ოთხი მათგანი თბილისშია წარმოდგენილი, ერთი კი — ბათუმში.„ყოველთვის ვამბობ, რომ „ნიკოლის“ დაარსების პირველივე დღიდან ერთგულ მხარდამჭერად მოგვყვება თიბისი. ბანკი ისეთ რთულ პერიოდებშიც გვიწყობდა განვითარებაში ხელს, როგორიც კოვიდპანდემია იყო. მაშინ ყველას ახალ რეალობაზე გვიწევდა ადაპტირება, რაც საკმაოდ რთული აღმოჩნდა. თიბისის დახმარებით არა მხოლოდ გავუმკლავდით გამოწვევებს, არამედ გავიზარდეთ კიდეც”, - ამბობს “ნიკოლის” დამფუძნებელი.უკვე რამდენიმე წელია, „ნიკოლი“ ექსპორტზეა ორიენტირებული. მიზანი შემდეგია - გაფართოება არა მხოლოდ ადგილობრივად, არამედ ქვეყნის ფარგლებს გარეთაც. სწორედ ამიტომ, “ნიკოლის” ხშირად იხილავთ სხვადასხვა საერთაშორისო გამოფენაზე.
1744701540

ანგარიშის გახსნაბიზნეს მობილბანკით შესაძლებელია საქართველოს ბანკის ბიზნესმომხმარებელი ონლაინ გახდეთ და სასტარტო ბიზნეს ნაკრები გაააქტიუროთ. თუ ჯერ არ გაქვთ ბიზნეს ანგარიში, გადმოწერეთ ბიზნეს მობილბანკი, პირველივე გვერდზე აირჩიეთ „ანგარიშის გახსნა“ და პროცესს სულ რამდენიმე წამში დაასრულებთ. სრული ვიდეოინსტრუქცია ნახეთ აქ.ნაკრების გააქტიურებაბიზნეს ნაკრები მოიცავს ბიზნესის საქმიანობისთვის საჭირო პროდუქტებს, სერვისებს და შეთავაზებებს ერთიანი საკომისიოს ქვეშ. ბიზნესების ზომისა და საჭიროებების მიხედვით, საქართველოს ბანკში ხელმისაწვდომია ოთხი ნაკრები:· სასტარტო ნაკრები დამწყები ბიზნესებისთვის;· ნაკრები S;· ნაკრები M;· ნაკრები L.თითოეული ნაკრები განხვავდება გადარიცხვებზე ტარიფებით, განაღდების საკომისიოებითა და სხვა პარამეტრებით. ახალ რეგისტრირებულ ბიზნესს შეუძლია სასტარტო ნაკრები გაიაქტიუროს და საჭირო სერვისებით 6 თვის განმავლობაში უფასოდ ისარგებლოს.ნაკრების გააქტიურების ვიდეოინსტრუქცია ნახეთ სრულად აქ.ციფრული ან პლასტიკური ბიზნეს ბარათის შეკვეთაბიზნეს ბარათების შეკვეთა შესაძლებელია როგორც ანგარიშის გახსნის მომენტში, ისე მოგვიანებით, მას შემდეგ, რაც აპლიკაციაში სრულად დარეგისტრირდებით. თუ უკვე გაქვთ ბიზნეს მობილბანკი, ბარათის შეკვეთას მის მენიუში, განაცხადების გვერდზე შეძლებთ. ინფორმაციისთვის, ბიზნესებისთვის ხელმისაწვდომია როგორც Mastercard, ისე Visa ბარათები. ბარათების შეკვეთის სრული ვიდეოინსტრუქცია ნახეთ აქ.ამონაწერის ამოღებაბიზნეს მობილბანკი რუტინული ფინანსური დავალებების შესრულებაშიც ეხმარება ბიზნესს. აპლიკაციაში შესაძლებელია ამონაწერის გენერირება, რომელიც ბიზნესს დეკლარაციის შევსებაში ეხმარება — ამონაწერი იქმნება როგორც ჯამურ თანხებზე, ისე ანგარიშის ნომრისა და თარიღის მიხედვით. საგულისხმოა, რომ ყოველი თვის 15 რიცხვში კომპანიები შემოსავლების სამსახურის ვებგვერდზე მოგების გადასახადის ყოველთვიურ დეკლარაციას წარადგენენ, აღნიშნული ფუნქციონალი სწორედ ამ პროცესს ამარტივებს.საგადასახადო სისტემების, დეკლარაციის შევსებისა და მსგავსი საკითხების შესახებ მეტი ინფორმაციის მისაღებად, დამწყებ ბიზნესებსა და მეწარმეებს შეუძლიათ გაეცნოთ საქართველოს ბანკის ბიზნესკურსს „მეწარმეობის საწყისებს“.ფინანსური ტრანზაქციებიბიზნეს მობილბანკით შესაძლებელია გადარიცხვების შესრულება, კომუნალურების დაფარვა, თანხის კონვერტაცია, ამონაწერის ამოღება, ნაშთების კონტროლი და სხვა ოპერაციები, რომლებიც ფინანსების მართვას უკავშირდება. აპლიკაციის უპირატესობა მდგომარეობს იმაში, რომ ბიზნესები სხვადასხვა ტრანზაქციას სრულად დისტანციურად, ფილიალში მისვლის გარეშე ასრულებენ.გარდა ამისა, ბიზნეს მობილბანკში ხელმისაწვდომია შეთავაზებები, რომლებიც მოიცავს ფასდაკლებებსა და უფასო სერვისებს ფინანსურ, ტექნოგიურ, ლოგისტიკურ თუ სხვა მიმართულებებზე, რაც ბიზნესის საწყის ეტაპზე ხარჯების დაზოგვაში დაეხმარებათ.მეტი ინფორმაციისთვის გადმოწერეთ საქართველოს ბანკის ბიზნეს მობილბანკი.
1744700040

ZEG Storytelling Festival 13-15 ივნისი
1744096020
საქართველოს ბანკის მხარდაჭერით, მარტში ქალი მეწარმეებისთვის Startup Gr...
1744021676
საირმეში, მდინარე წაბლარასწყალში წითელწინწკლებიანი კალმახის ქვირითი ჩა...
1744718826
ფინანსთა სამინისტროში სერტიფიცირებული შიდა აუდიტორების დაჯილდოების ცერ...
1744801683
საბაჟოზე საკვებად უვარგისი ბატატის და დაავადებული ქათმის გაყინული ხორც...
1744878420