ლიდერი სადაზღვევო კომპანია “თიბისი დაზღვევა” მომსახურების სისწრაფესა და ინოვაციებში ახალი სტანდარტების დამკვიდრებას აგრძელებს. ამჯერად კომპანიამ თავისივე რეკორდი მოხსნა და მომხმარებელს ავტოზარალი სულ რაღაც 3 წუთსა და 4 წამში აუნაზღაურა. ამ მნიშვნელოვან მიღწევას კი წინ უსწრებდა “თიბისი დაზღვევის” აპლიკაციის ფუნქციონალისა და დიზაინის იმგვარად განახლება, რომ დაზღვეულებს საშუალება მიეცათ, კიდევ უფრო მარტივად მართონ თავიანთი პოლისები, აღრიცხონ ზარალი, ჩაეწერონ სასურველი პროფილის ექიმთან და სხვა. აპლიკაციის რედიზაინი კიდევ ერთხელ ადასტურებს, რომ კომპანია აგრძელებს გზას ტექნოლოგიური განვითარებისა და მომხმარებელზე ორიენტირებული მომსახურების სრულყოფისკენ.
ზუსტად რა გაუმჯობესებული ფუნქციები დაგხვდებათ “თიბისი დაზღვევის” განახლებულ აპლიკაციაში და რამ უბიძგა კომპანიას ამ ცვლილებებისკენ - საკითხზე "თიბისი დაზღვევის” ციფრული და ბიზნესის განვითარების დირექტორი, ნიკოლოზ ბრეგვაძე საუბრობს.
"თიბისი დაზღვევა, როგორც “თიბისი ჯგუფის” წევრი, აგრძელებს მომხმარებლისთვის ტექნოლოგიური მიმართულებით საუკეთესო გამოცდილების შექმნას. გვჯერა ჩვენი მისიის, რომ ეს არის ცხოვრების გამარტივება თითოეული ადამიანისთვის და ზუსტად ამ მიზნით, გასულ წელს გადავწყვიტეთ, რომ ჩვენი საკმაოდ კარგი აპლიკაცია კიდევ უფრო დაგვეახლოვებინა თანამედროვე სტანდარტებთან. სულ რამდენიმე თვეში, მოვახდინეთ მთელი აპლიკაციის სრული, ფუნქციური რედიზაინი. კარგი აპლიკაცია გვქონდა, მაგრამ ჩვენი მისია ასეთია: ჩვენს მომხმარებლებს ყოველთვის უკეთესი უნდა შევთავაზოთ, იმ დროს და იმ ადგილას, როცა მათ ეს სჭირდებათ.
შეიცვალა სრულად ყველა ფუნქციონალი, ექიმთან ჩაწერიდან დაწყებული,, სამოგზაურო დაზღვევის თუ ავტოპასუხისმგებლობის პროდუქტის შეძენით და სერვისებით დამთავრებული. მაგალითისთვის ვიტყვი, რომ მაგალითად, თუ ექიმთან ჩაწერა 15-ნაბიჯიან პროცესს მოითხოვდა, დღეს ის 5-6 ნაბიჯზე ჩამოვიდა, შესაბამისად, არსებითად გამარტივდა მომსახურების მიღება”, - ამბობს ნიკოლოზ ბრეგვაძე.
აპლიკაციის განახლება “თიბისი დაზღვევის” განახლებული ხედვის და სტრატეგიის პირველი ფაზის ნაწილია, რომელიც პირდაპირ ითარგმნა შედეგად. ციფრული და ბიზნესის განვითარების დირექტორი აღნიშნავს, რომ ათასობით მომხარებლის გამოკითხვა “თიბისი დაზღვევის” კმაყოფილებისა და ძალისხმევის ინდექსების გაუმჯობესებას ადასტურებს.
სწორედ ტექნოლოგიური განვითარების გაგრძელებაა ისიც, რომ front და back-end პლატფორმების სინერგიით, “თიბისი დაზღვევა” ახალ რეკორდს - ზარალის უმოკლეს დროში ანაზღაურებას - აღნიშნავს. კომპანიის საცალო, მცირე და მიკრობიზნესის დირექტორი ივა კახიძე სწორედ იმაზე საუბრობს, თუ როგორ ითარგმნება გუნდის მიერ ჩადებული ძალისხმევა რიცხვებში.
“სადაზღვევო შემთხვევის რეგულირების დროს, მომხმარებლისთვის მნიშვნელოვანი ორი რამ არის. ერთი - ანაზღაურებული თანხა, თუ რა თანხას მიიღებს მომხმარებელი, და მეორე - დრო, რომ რაც შეიძლება სწრაფად მიიღოს ეს თანხა. ამ მიმართულებით ჩვენივე რეკორდი გავაუმჯობესეთ და მომხმარებელს, რომელმაც “თიბისი დაზღვევას” შეატყობინა ზარალის შესახებ, შეტყობინებიდან 3 წუთში უკვე ანგარიშზე ჰქონდა თანხა.
მსგავსი შედეგების დამსახურებაა, რომ ყოველი მესამე ადამიანი, ვინც ავტომობილს აზღვევს, “თიბისი დაზღვევას” ირჩევს. სწორედ ამიტომ, ავტოსატრანსპორტო საშუალებების დაზღვევის მიმართულებით წელს 40%-იანი ზრდა გვქონდა, რომელიც ავტოინდუსტრიის ბაზრის ზრდასაც კი აღემატება. ამას ადასტურებს ისიც, რომ წელს 18,000 სადაზღვევო შემთხვევა უკვე გვაქვს ანაზღაურებული, რაც თანხაში 37 მილიონ ლარს შეადგენს”, - აღნიშნავს ივა კახიძე.
კომპანიის წარმომადგენლები აღნიშნავენ, რომ ამჟამად “თიბისი დაზღვევას” მიზანია, თავისი წვლილი შეიტანოს ქართველ საზოგადოებაში დაზღვევის, მათ შორის მესამე პირის პასუხისმგებლობის დაზღვევის შესახებ ცნობიერების ამაღლებასა და გაუმჯობესებაში. სწორედ ამიტომ, “თიბისი დაზღვევა” გააგრძელებს მომხმარებელზე მორგებული სერვისების შემუშავებასა და გაუმჯობესებას.