ეს Volkswagen-ის 88-წლიანი ისტორიის განმავლობაში აქამდე არასდროს მომხდარა, თუმცა ახლა კომპანია იძულებულია პირველად დახუროს გერმანიაში ქარხანა. დრეზდენის ქარხნის საწარმოო ხაზიდან ბოლო ავტომობილი სამშაბათს გამოვა, ქარხნის გახსნიდან 20 წელზე ცოტა მეტი ხნის შემდეგ.
ამის შესახებ Financial Times-მა განაცხადა.
ქარხანა, სხვა საკითხებთან ერთად, ქალაქის ტექნიკურ უნივერსიტეტს გადაეცემა ხელოვნური ინტელექტის განვითარების მიზნით და ასევე ტურისტული ატრაქციონის ფუნქციას შეასრულებს.
ეს ცვლილება ხაზს უსვამს, თუ როგორ აწყდება გერმანიის ავტოინდუსტრია გამოწვევებს, ჩინეთში სუსტი მოთხოვნიდან დაწყებული, შეერთებულ შტატებთან სატარიფო დავებით დამთავრებული. Volkswagen-ს მომდევნო ხუთი წლის განმავლობაში დაახლოებით 160 მილიარდი ევროს საინვესტიციო ბიუჯეტის გამოყოფა უჭირს.
მიმდინარე ბიუჯეტი, რომელიც ყოველწლიურად ნახლდება, ბოლო წლებში შემცირდა. ოქტომბერში, ავტომწარმოებლის ფინანსურმა დირექტორმა, არნო ანტიცმა, განაცხადა, რომ 2025 წლის წმინდა მოგება, რომელიც ადრე ნულთან ახლოს იყო პროგნოზირებული, შეიძლება ოდნავ დადებითი იყოს.
თუმცა, ანალიტიკოსებმა განაცხადეს, რომ ავტომწარმოებელი კვლავაც განიცდის გარე ფაქტორების დამატებით ზეწოლას. Bernstein-ის ანალიტიკოსმა სტივენ რაიტმანმა აღნიშნა, რომ საავტომობილო ჯგუფი ეძებს გზებს ხარჯების შესამცირებლად და საოპერაციო მოგების გასაზრდელად. რაიტმანმა განმარტა, რომ Volkswagen-ი მასშტაბური გამოწვევების წინაშე იდგა, რადგან წიაღისეული საწვავის ძრავების მოსალოდნელი ხანგრძლივი სიცოცხლის ხანგრძლივობა ახალ ინვესტიციებს მოითხოვს.
„ჩვენ უნდა განვიხილოთ ბენზინის ტექნოლოგიების ახალი თაობები“, - დასძინა მან.













