სამხრეთ კორეის LG-ის პოლონურმა ქარხანამ, რომელმაც გასულ წელს შეწყვიტა ოფიციალური მიწოდება რუსეთში, დაიწყო სმარტ ტელევიზორის პროგრამული უზრუნველყოფის დაყენება, რომელიც ადაპტირებულია რუსულ ტელევიზორებზე. ეს ტელევიზორები რუსეთს მიეწოდება ბელორუსის გავლით, პარალელური იმპორტით, განაცხადა რუსული "კომერსანტის" წყარომ. იურისტები ამბობენ, რომ ფორმალურად პოლონური კომპანია სანქციებს არ არღვევს

მან ხაზგასმით აღნიშნა, რომ დსთ-ს ქვეყნებისთვის, მათ შორის რუსეთისთვის, მლავაში, ქარხანაში შეიქმნა ტელევიზორების ცალკე შეკრების ხაზი.

გამოცემის თანამოსაუბრემ განმარტა, რომ ტელევიზორები ოფიციალურად პოლონეთიდან ბელორუსიაში შემოდის, იქიდან კი რუსეთში პარალელური იმპორტით. შესაბამისობის სერტიფიკატების ერთიანი რეესტრის მონაცემები ადასტურებს, რომ აპრილში შპს AV Distri-მ მიიღო დეკლარაცია LG ტელევიზორის არაერთი მოდელის პოლონეთიდან მიწოდებაზე.

მოსკოვის ერთ-ერთი მაღაზიის ადმინისტრატორმა განაცხადა, რომ ქსელში გაყიდული ყველა LG ტელევიზორი იგზავნება პოლონეთიდან მოქმედი Smart TV ფუნქციით.

გამოცემის კორესპონდენტი დარწმუნდა, რომ ფუნქცია ადაპტირებულია რუსეთის კანონმდებლობის მოთხოვნებთან და მასში წინასწარ არის დაინსტალირებული Kinopoisk, Wink და Okko აპლიკაციები და ხელმისაწვდომია Alisa ხმოვანი ასისტენტის მხარდაჭერა.

F + tech - Marvel Companies Group-ში რუსულ "კომერსანტს" განუცხადეს, რომ თუ მწარმოებელი აწარმოებს აღჭურვილობას რუსული ბაზრისთვის, მოწყობილობის სისტემას უნდა ჰქონდეს სავალდებულო პროგრამები.

EMPP იურიდიული ოფისის პარტნიორის, მერგენ დორაევის თქმით, ტელევიზორების რუსეთისთვის ადაპტაციით, პოლონური ქარხანა LG ოფიციალურად არ არღვევს სანქციებს. მაგრამ თუ ის უზრუნველყოფს პროგრამული მხარდაჭერის საკონსულტაციო მომსახურებას რუსი მომხმარებლებისთვის, შეიძლება წარმოიშვას პრობლემები, ჯარიმებიდან სისხლის სამართლის საქმეებამდე.

მთლიანობაში, 2023 წლის პირველ კვარტალში რუსეთში შევიდა 33,000 LG ტელევიზორი, საიდანაც 25,000 ინდონეზიიდან და 2,600 პოლონეთიდან, განუცხადეს გამოცემას ელექტრონიკის მწარმოებლებსა და იმპორტიორებმა.

რუსეთში ტელევიზიის სეგმენტში LG-ის წილი 2022 წლის იანვარში 19,1%-დან 2023 წლის იანვარში 4,2%-მდე დაეცა, მთლიანი ბაზრის 20%-ზე მეტი ეკავა შიდა ბრენდებს. მხოლოდ წლის პირველ სამ თვეში ქვეყანაში 990 000 ტელევიზორი შევიდა, საიდანაც დაახლოებით 60% ჩინეთიდან შევიდა.

სანდრო პირველი