ბანკები და ფინანსები ელ.ვერსია #593
შეიძინეთ პროდუქტი თიბისი განვადებით პარტნიორ ფიზიკურ მაღაზიებში და მოიგეთ პრიზები. განვადების შემთხვევაში შესაძლებლობა გაქვთ მოიგოთ პარტნიორი კომპანიებისგან, როგორც ფულადი პრიზები და ფასდაკლების ვაუჩერები, ასევე მთავარი პრიზი 1000 ლარის ოდენობით, რომლის მოგებაც 3 მომხმარებელს შეეძლება.საჩუქრის გაცემის პირობები:·დასაჩუქრდება ყველა ვინც განავადებს;·საჩუქრები მომხმარებლებს გადაეცემათ შემთხვევითობის პრინციპით;·1 გაცემულ განვადებაზე მომხმარებელს 1 საჩუქარი გადაეცემა;·საჩუქრის შესახებ მომხმარებელი SMS შეტყობინებით მიიღებს ინფორმაციას;·მომხმარებელს საჩუქრები გადაეცემა განვადებიდან 30 დღის განმავლობაში;·განვადების გაუქმების შემთხვევაში, მომხმარებელს საჩუქარი არ გადაეცემა;·მომხმარებლები მხოლოდ ფიზიკურ მაღაზიებში განვადების დროს დასაჩუქრდებიან. პრიზები რომლებიც თამაშდება:·თიბისისგან მთავარი პრიზი 1000 ლარი.·თიბისისგან 50 ლარი.·ბოდი შოპი: 40%-იანი ფასდაკლების ვაუჩერები.·აფლელუ: 20%-იანი ფასდაკლების ვაუჩერები.·პსპ: 50%-მდე ფასდაკლების ვაუჩერები.·პსპ: 50 ლარიანი ვაუჩერები.·კარფური: 50 ლარიანი სასაჩუქრე ვაუჩერები.·იზი-პიზის: 30%-იანი ფასდაკლების ვაუჩერები.·ისი-პარი: 20%-იანი ვაუჩერები.·თაიმი: 20%-იანი ფასდაკლების ვაუჩერი.·პანდორა: 20%-იანი ფასდაკლების ვაუჩერი.·TOUS: 20%-იანი ფასდაკლების ვაუჩერი.·ბეკო: 50 ლარიანი ვაუჩერი. გაეცანით დეტალურ ინფორმაციას ბმულზე.თიბისის 23-27 ნოემბრის განვადების აქცია, ნივთების შეძენას, კიდევ უფრო მოსახერხებელს და მომხმარებლის საჭიროებებზე მორგებულს ხდის, რაც მეტად მრავალფეროვან და მოქნილ შოპინგის გამოცდილებას ქმნის თითოეული მომხმარებლისთვის.
1732178423
მეგობარი ობიექტები, რომლებშიც მომხმარებლები „შავი პარასკევის“ აქციით შეძლებენ სარგებლობას:20-21 ნოემბერი - ემბავუდი |მაღაზია | 60% ქეშბექი | ლიმიტი 1 000 GEL 22 ნოემბერი - ნაკა | მაღაზია | 60% ქეშბექი | ლიმიტი 200 GEL22-23 ნოემბერი - ჰამო | ფიზიკური და ონლაინ მაღაზიები | 50% ქეშბექი | ლიმიტი 200 GEL 22-24 ნოემბერი - პარკერი | მაღაზია | 50% ქეშბექი | ლიმიტი 200 GEL 22-23 ნოემბერი - ლიბენსი | მაღაზია | 50% ქეშბექი | ლიმიტი 200 GEL23 ნოემბერი - JF | მაღაზია | 50% ქეშბექი | ლიმიტი 200 GEL 24 ნოემბერი - გოგოშა | მაღაზია | 50% ქეშბექი | ლიმიტი 150 GEL 25 ნოემბერი - პარტიცია პეპე | მაღაზია | 40% ქეშბექი | ლიმიტი 200 GEL25 ნოემბერი - გოგორელიანი | მაღაზია | 70% ქეშბექი | ლიმიტი 200 GEL26 ნოემბერი - კაბა | მაღაზია | 40% ქეშბექი | ლიმიტი 200 GEL26-27 ნოემბერი - MIDEA | ონლაინ მაღაზია | 40% ქეშბექი | ლიმიტი 500 GEL27 ნოემბერი - გიგლსი | მაღაზია | 50% ქეშბექი | ლიმიტი 200 GEL27 ნოემბერი - სუპერდრაი | მაღაზია - გალერეა თბილისი | 40% ქეშბექი | ლიმიტი 200 GEL27 ნოემბერი - ინ ჯორჯია | მაღაზია | 50% ქეშბექი | ლიმიტი 150 GEL10:00-21:00 28 ნოემბერი - ილიტეკი | მაღაზია | 60% ქეშბექი | ლიმიტი 200 GEL28 ნოემბერი - messyweekend | მაღაზია | 50% ქეშბექი | ლიმიტი 300 GEL28 ნოემბერი - 11 თბილისი | ფიზიკური და ონლაინ მაღაზიები | 65% ქეშბექი | ლიმიტი 200 GEL 29 ნოემბერი - ლეველი | მაღაზია | 40% ქეშბექი | ლიმიტი 100 GEL29 ნოემბერი - NO ONE | მაღაზია | 50% ქეშბექი | ლიმიტი 200 GEL29 ნოემბერი - ანაიდა | მაღაზია | 50% ქეშბექი | ლიმიტი 100 GEL29 ნოემბერი - ნინეა | მაღაზია | 50% ქეშბექი | ლიმიტი 200 GEL30 ნოემბერი - ადენ კოსმეტიკი | მაღაზია | 50% ქეშბექი | ლიმიტი 200 GEL30 ნოემბერი - ტანსაცმლის გალერეა | მაღაზია | 60% ქეშბექი | ლიმიტი 500 GELგადავიმეოროთ ქეშბექის მიღების წესები:გადმოწერე აპლიკაცია ან შედი ვებგვერდზე www.cashback.geგაიაქტიურე სასურველი შეთავაზება წინასწარგადაიხადე ლიბერთის Mastercard ბარათით ლიბერთის ტერმინალზეთუ არ ხარ ლიბერთის მომხმარებელი, უკვე შეგიძლია მარტივად გახსნა ანგარიში ონლაინ. ამისთვის უნდა გადახვიდე ბმულზე: https://bit.ly/3wF6LjGციფრული Mastercard ბარათის აღება შეგიძლია ერთი ხელის მოსმით მობაილ ბანკში: https://bit.ly/3UTQPUU*წესები დეტალურად: შეთავაზების გასააქტიურებლად, გადმოწერეთ CashBack ის აპლიკაცია: iOS | Android ან შედით ვებ გვერდზე www.cashback.ge. თუ უკვე ხართ ლიბერთის ინტერნეტ/მობაილ ბანკის მომხმარებელი, CashBack-ის აპლიკაციაში ავტორიზაციას იგივე მონაცემებით გაივლით. თუ ჯერ არ სარგებლობთ ლიბერთის ინტერნეტ/მობაილ ბანკით, გაიარეთ მარტივი რეგისტრაცია. ავტორიზაციის გავლის შემდეგ, CashBack-ის აპლიკაციაში აირჩიეთ სასურველი მეგობარი ობიექტი, დააჭირეთ ღილაკს "აქტივაცია" და მომდევნო ერთი თვის განმავლობაში ლიბერთის ბარათით ლიბერთის ტერმინალზე გადახდისას, დაიბრუნეთ თანხა მომენტალურად.ლიბერთის ლოიალობის პროგრამა CashBack 500-ზე მეტ პარტნიორ კომპანიას აერთიანებს. CashBack ერთადერთი ლოიალობის პროგრამაა საქართველოში მობილური აპლიკაციით, რომელიც ყველა შეთავაზებას ერთ პლატფორმაზე აერთიანებს.
1732109937
კონსტანტინე ფაცაცია, „თეგეტა მოტორსის“ პროდუქტების უფროსი ოფიცერი: „თეგეტა მოტორსი“ მომხმარებელს სთავაზობს უმაღლესი ხარისხის პრემიუმ ბრენდების ფილტრებს ევროპიდან და ამერიკიდან. ექსკლუზიურად „თეგეტა მოტორსის“ ფილიალებშია წარმოდგენილი Hengst-ისა და Mann Hummel-ის უმაღლესი ხარისხის ფილტრები, რომლებიც ძრავის ეფექტიან მუშაობას უწყობს ხელს, განსხვავებით ბაზარზე არსებული ჩინური ფილტრებისგან, რომელთაც მიმზიდველი ფასი აქვს, მაგრამ შედარებით დაბალი ხარისხის აგრეგატებით მზადდება და ისე ეფექტიანად ვერ ფუნქციონირებს.ამას გარდა, თეგეტაში შედარებით ბიუჯეტური, თუმცა ხარისხიანი ფილტრების შეძენაც შეგიძლიათ, რომელსაც პოლონური Filtron აწარმოებს. ამ ბრენდთან თეგეტა წლებია, თანამშრომლობს და ერთ-ერთი მოთხოვნადი ბრენდია. რაც შეეხება კიდევ ერთ პრემიუმ ბრენდს, ეს არის ამერიკული Fleetguard, რომელიც ძალიან ძლიერია სატვირთო და სპეცდანიშნულების ტექნიკის ფილტრების მიმართულებით“.ავტომობილის გამართულად ფუნქციონირებისათვის ასევე ძალიან მნიშვნელოვანია ხარისხიანი ძრავის ჰაერის ფილტრი. მისი შეცვლა რეკომენდებულია ზეთის ყოველი მეორე შეცვლისას, თუმცა, თუ ზეთის ყოველ შეცვლაზე ეს ფილტრიც შეიცვლება, ავტომობილის ძრავის ხანგრძლივად მუშაობას შეუწყობს ხელს.კონსტანტინე ფაცაცია, „თეგეტა მოტორსის“ პროდუქტების უფროსი ოფიცერი: „ჰაერის ფილტრის ფუნქციაა, ძრავა დაიცვას ჰაერში არსებული უწვრილესი ნაწილაკებისგან, რადგან, თუ ისინი ძრავაში მოხვდება, სისტემას დააზიანებს. სწორედ ამიტომ არ აქვს მნიშვნელობა, ავტომობილი ბენზინის ძრავაზე მუშაობს, დიზელისა თუ ჰიბრიდულზე, ამ ფილტრის დროულად გამოცვლა მნიშვნელოვანია ძრავის ეფექტიანად მუშაობისთვის. ამასთანავე, ეს ფილტრი გავლენას ახდენს საწვავის მოხმარებაზე. რაც უფრო მალე გამოიცვლება, მით მეტად ეფექტიანი იქნება საწვავის მოხმარება. დიდი მნიშვნელობა აქვს ფილტრის ხარისხსაც, რადგან ეს პროდუქტი მზადდება ქაღალდისგან და თუ დაბალი ხარისხის მასალაა გამოყენებული, შესაძლოა, ვერ უზრუნველყოს იმდენი ჰაერის გატარება-გაფილტვრა, რამდენიც ძრავას სჭირდება“.ძრავის გამართულად მუშაობისთვის კიდევ ერთი მნიშვნელოვანი კომპონენტია საწვავის ფილტრი, რომელიც ზეთის ყოველი მეორე შეცვლისას უნდა შეიცვალოს იმ ავტომობილებში, რომლებსაც ეს ფილტრი ეცვლება. დიზელზე მომუშავე ავტომობილების ძირითად ნაწილს საწვავის ფილტრი ეცვლება, ბენზინისძრავიანი მანქანების უმრავლესობას კი საწვავის ფილტრი ავზში აქვს განთავსებული და იცვლება მხოლოდ ბენზინის ტუმბოსთან ერთად, საჭიროების შემთხვევაში. ის ფილტრავს საწვავს, რაც პირდაპირ კავშირშია ძრავის ეფექტიან მუშაობასთან. ამასთანავე, თუ ეს ფილტრი კარგად არ ფუნქციონირებს, ავტომობილი უფრო მეტ საწვავს მოიხმარს.რაც შეეხება სალონის ფილტრს, მისი ეფექტიანი მუშაობა დაკავშირებულია მგზავრის კომფორტთან და ჯანმრთელობასთან, რადგან ფილტრავს სალონში შემოსულ ჰაერს. იმისათვის, რომ ავტომობილით მგზავრობისას არ შეგვაწუხოს გამონაბოლქვის სუნმა და თამამად ჩავრთოთ გათბობა/გაგრილების სისტემა, მნიშვნელოვანია, გვეყენოს სალონის ხარისხიანი ფილტრი. ეს განსაკუთრებით მნიშვნელოვანია ალერგიული ადამიანებისთვის. სალონის ფილტრი უნდა შეიცვალოს სეზონურად, როდესაც მძღოლები აქტიურად იწყებენ გათბობა-გაგრილების სისტემის გამოყენებას. შეცვლა რეკომენდებულია გვიან შემოდგომაზე და ზამთრის წინა პერიოდში.„თეგეტა მოტორსში“ უმაღლესი ხარისხის ფილტრების შეძენა შესაძლებელია როგორც ფილიალებში, ისე ონლაინ შოპზე და მათ კვალიფიციური მექანიკოსები უსასყიდლოდ შეგიცვლიან.--თეგეტა მოტორსის შესახებ: თეგეტა ჰოლდინგში შემავალი კომპანია თეგეტა მოტორსი 1995 წლიდან ოპერირებს ბაზარზე მსუბუქი, სატვირთო და სპეციალური დანიშნულების სერვისის მიმართულებით. ავტოინდუსტრიის ლიდერი კომპანია მომხმარებელს ავტომომსახურების სრულ სპექტრს სთავაზობს, როგორც მსუბუქი და სატვირთო ავტომობილების, ისე ავტობუსებისა და მიკროავტობუსების, ასევე სპეციალური დანიშნულების ტექნიკის მიმართულებით. კომპანიას მთელი ქვეყნის მასშტაბით 28 ფილიალი აქვს, რომლებიც 500 000-მდე საცალო და 35 000-მდე კორპორაციულ მომხმარებელს ემსახურება. თეგეტა მოტორსი 300-მდე მსოფლიო ბრენდის წარმომადგენელია საქართველოში, მათ შორის არის Bridgestone, Michelin, Varta, Shell, Motul, Hengst და სხვა.
1732107870
„ცენტრალურმა საარჩევნო კომისიამ იმოქმედა საქართველოს ორგანული კანონით „საქართველოს საარჩევნო კოდექსი“ განსაზღვრული ვალდებულებით და არჩევნების საბოლოო შედეგების შეჯამებიდან 2 დღის ვადაში უზრუნველყო არჩეულ საქართველოს პარლამენტის წევრთათვის დროებითი მოწმობების დამზადება.შესაბამისად, ადმინისტრაციის მხრიდან მოხდება დაკავშირება ბარიერგადალახული საარჩევნო სუბიექტების წარმომადგენლებთან, ახალარჩეული საქართველოს პარლამენტის პირველ სხდომამდე მათთვის საქართველოს პარლამენტის წევრად არჩევის შესახებ დროებითი მოწმობების გადაცემის მიზნით“, - ნათქვამია ცესკოს მიერ გავრცელებულ ინფორმაციაში.
1732099833
მხოლოდ ტელევიზიების შემთხვევაში, კომერციული სარეკლამო შემოსავლებიდან მიღებული თანხა 10%-ით ნაკლები იყო და სულ 16 მილიონი შეადგინა. საგულისხმოა, რომ ტელევიზიებისთვის 2024 წლის III კვარტალში მიღებული სარეკლამო შემოსავლების ძირითადი, 74%-იანი წილი პირდაპირმა რეკლამამ, ხოლო 13.5% პროდუქტის განთავსებამ შეადგინა.აღსანიშნავია, რომ მესამე კვარტალში დაიწყო 2024 წლის 26 ოქტომბრის საპარლამენტო არჩევნების წინასაარჩევნო პერიოდი. მოქმედი კანონმდებლობა, აღნიშნული პერიოდის მიმდინარეობისას მაუწყებლებს უფლებას აძლევს საკუთარ ეთერში განათავსონ ფასიანი პოლიტიკური რეკლამა. შესაბამისად, საანგარიშო პერიოდში მაუწყებლების მიერ რეკლამის განთავსებისთვის დათმობილი დრო განაწილდა კომერციულ და ფასიან პოლიტიკურ რეკლამებს შორის, რამაც კომერციული რეკლამისათვის დათმობილი დრო შეამცირა. გამომდინარე იქედან, რომ ComCom-ის ანგარიშები მოიცავს მხოლოდ კომერციული სარეკლამო შემოსავლების ანალიზს, ანგარიშში ფასიანი პოლიტიკური რეკლამით მიღებული შემოსავლები გათვალისწინებული არ არის.სატელევიზიო კომერციული სარეკლამო შემოსავლების ყველაზე დიდი წილი 2024 წლის III კვარტალში კვლავ „ტელეიმედს” ჰქონდა, რომლის შემოსავალიც 5.6 მილიონ ლარს შეადგენდა, რაც გასული წლის იმავე პერიოდთან შედარებით 0.7 მილიონი ლარით ნაკლებია. 2.1 მილიონი ლარი მიიღო „რუსთავი 2“-მა (მედია ჰოლდინგი), რაც წინა წელთან შედარებით 0.4 მილიონი ლარით ნაკლებია.0.2 მილიონი ლარით შემცირდა „მთავარი არხის“ შემოსავალი და 1.6 მილიონს გაუტოლდა. მიმდინარე წლის III კვარტალში 1.4 მილიონი ლარი მიიღო „პოსტვ“-იმ, რაც გასულ წელთან შედარებით 0.4 მილიონით ნაკლებია. უცვლელი დარჩა „ტელეკომპანია პირველის“ კომერციული შემოსავალი, რომელმაც 1.2 მილიონი ლარი შეადგინა. ნახევარი მილიონი ლარით შემცირდა და 0.8 მილიონი შეადგინა „ფორმულას“ შემოსავალმა, ხოლო „ბი ემ ჯი“-ის შემთხვევაში, კომერციული შემოსავლები 0.1 მილიონით გაიზარდა და 0.8 მილიონს გაუტოლდა.„ჯი-დი-ეს თი-ვი“-იმ 0.6 მილიონი ლარი მიიღო, რაც წინა წლის იმავე პერიოდთან შედარებით 0.1 მილიონით ნაკლებია. „საზოგადოებრივი მაუწყებლის“ შემოსავალი როგორც გასული წლის III კვარტალში, ისე მიმდინარე წელს, 0.5 მილიონ ლარს შეადგენდა, ხოლო რაც შეეხება „სილქნეტს“, მათი კომერციული შემოსავლები 0.1 მილიონით გაიზარდა და სულ 0.2 მილიონი ლარი შეადგინა.რადიომაუწყებლების მიერ 2024 წლის მესამე კვარტალში მიღებული სარეკლამო შემოსავალი, 2023 წლის იმავე პერიოდთან შედარებით, 25.1%-ით გაიზარდა და 2.1 მილიონი ლარი შეადგინა, საიდანაც 90.1% პირდაპირ რეკლამაზე, ხოლო 9.9% სპონსორობაზე მოდიოდა.შეგახსენებთ, რომ კომერციული სარეკლამო შემოსავალი კომერციულ რეკლამას, სპონსორობას, პროდუქტის განთავსებას, ტელეშოპინგსა და კომერციულ განცხადებებს მოიცავს.
1732098841
მისივე ინფორმაციით, გარდა აღნიშნულისა კომპანიებს ასევე, აქვთ მოლოდინი, რომ ხელფასების ზრდის ტენდენცია შენარჩუნდება."ოქტომბრის კვლევის ძირითადი მიგნებები არის ის, რომ ინფლაციური მოლოდინები არის შემცირებული. აქ მნიშვნელოვანია ის ფაქტი, რომ ინფლაციური მოლოდინები შემცირებულია როგორც მოკლევადიან პერიოდზე, ასევე გრძელვადიანზე. რესპონდენტებმა უფრო დაბალინფლაციური მოლოდინები აჩვენეს გამოკითხვაში, სადაც ძირითადად ფირმები და კომპანიები მონაწილეობენ. ჩვენ გვაქვს როგორც მსხვილი, ასევე საშუალო და პატარა კომპანიების ბაზა, რომელთაც ყოველთვიურად ვუგზავნით კითხვარს და ისინი გვიგზავნიან პასუხებს, რაც ანონიმურია. 2023 წლის დასაწყისიდან ინფლაციური კლების ტენდენცია ნარჩუნდება.რაც შეეხება ხელფასების ზრდას - ამასთან დაკავშირებით გაზრდილია მოლოდინები და ეს თავისთავად ასახვაა ქვეყანაში არსებული ეკონომიკური მდგომარეობის. მოგეხსენებათ, რომ მიმდინარე წელს საკმაოდ მაღალი ეკონომიკური ზრდა გვაქვს და წინასწარი მონაცემებით, იანვარი-სექტემბრის ეკონომიკურმა ზრდამ, წინასწარი მონაცემებით, 9% შეადგინა. ასევე, წინა წლებშიც მაღალი ეკონომიკური ზრდა იყო და ამის თანმდევი პროცესია ხელფასების ზრდა. კომპანიებს აქვთ მოლოდინი, რომ ხელფასების ზრდის ტენდენცია შენარჩუნდება.საქართველოში დაბალინფლაციური გარემო სტაბილურად ნარჩუნდება და ეს თითქმის ყველაფერს მოიცავს. შესაბამისად, როდესაც ეს სტაბილურად ნარჩუნდება აღქმაც ბიზნესების და ბიზნესსუბიექტების არის ანალოგიური. ეს ყველაფერი კი პირდაპირ კავშირშია ეროვნულ ბანკთან და მის პოლიტიკასთან. ის ფაქტი, რომ საქართველოში გვაქვს დაბალინფლაციური გარემო პირველ რიგში სწორი მონეტარული პოლიტიკის შედეგია. შესაბამისად, ბაზარსაც აქვს მოლოდინი და ნდობა, რომ მონეტარული პოლიტიკის შედეგად დაბალინფლაციური გარემო და ფასების სტაბილურობა შენარჩუნდება.ველოდებით, რომ ეს დაბალი ინფლაცია წლის ბოლომდე შენარჩუნდება და საშუალოდ 1.2% იქნება. შემდგომ წლებში და საშუალოვადიან პერიოდში კი გვაქვს მოლოდინი, რომ ჩვენი მიზნობრივი მაჩვენებელი, რაც არის - 3%, ამასთან ახლოს იქნება. მიუხედავად იმისა, რომ გლობალურად რისკები მაღალია, მინდა აღვნიშნო, რომ გლობალურად ინფლაცია კვლავ გამოწვევად რჩებოდა მაშინ, როცა საქართველოში დაბალინფლაციური გარემო გვქონდა და ფასების სტაბილურობა მიღწეული იყო. ჩვენთან საქართველოში დაბალი ინფლაცია ნარჩუნდება იმის გავლენით, რომ ადგილობრივად წარმოებული საქონლისა და მომსახურების ინფლაცია არის დაბალი და სწორედ აქ ხდება მონეტარული პოლიტიკის და ინფლაციური მოლოდინების ასახვა.ოქტომბრის ბოლოს საერთაშორისო სავალუტო ფონდმა (IMF) მსოფლიო ეკონომიკის მიმოხილვა გამოაქვეყნა, სადაც აღნიშნული იყო, რომ გლობალური პრობლემა - მაღალი ინფლაცია ძირითად ქვეყნებში დაძლეულია, თუმცა ხაზგასმულია, რომ მომსახურების ინფლაცია რიგ ქვეყნებში მაინც მაღალი რჩება. საქართველოში კი პირიქით, სწორედ მომსახურების ინფლაციის შემცირებამ და ადგილობრივად წარმოებული საქონლისა და მომსახურების ინფლაციის დაბალმა დონემ განაპირობა ის, რომ მთელი ამ პერიოდის განმავლობაში ინფლაცია მიზნობრივ მაჩვენებელთან შედარებით დაბალია", - აცხადებს თამთა სოფრომაძე.რაც შეეხება რეფინანსირების განაკვეთს - ეროვნული ბანკის მონეტარული პოლიტიკის განყოფილების უფროსის განცხადებით, დღევანდელი მოცემულობით არსებობს შესაძლებლობა, რომ მონეტარული პოლიტიკის განაკვეთის შემცირება გაგრძელდეს."ინფლაციური მოლოდინები ჩვენთვის ერთ-ერთი მთავარი ინდიკატორია მონეტარული პოლიტიკის გადაწყვეტილების მიღებისას. ჩვენი მოლოდინია, რომ ინფლაცია მიზნობრივ მაჩვენებელთან ახლოს შენარჩუნდება ახლაც და მომავალშიც. შესაბამისად, ამ და სხვა თანაბარ პირობებში ჩვენ გავაგრძელებთ მონეტარული პოლიტიკის განაკვეთს შემცირებას. ჩვენი გრძელვადიანი ორიენტირი სადამდეც შევამცირებთ განაკვეთს არის 7%. დღევანდელი მოცემულობით გვაქვს შესაძლებლობა, რომ გავაგრძელოთ შემცირება, თუმცა შემდეგი სხდომისათვის ინფლაციური ყველა რისკის დეტალური ანალიზის შედეგად მივიღებთ გადაწყვეტილებას.ამასთან, მიუხედავად იმისა, რომ ოქტომბერში პოლიტიკურად ცხელი ტემპერატურა იყო ინფლაციური მოლოდინები მაინც შემცირებულია და ის პოზიტიური მოლოდინები როგორც ეკონომიკური ზრდის, ასევე ნებისმიერი ეკონომიკური ფუნდამენტური ანალიზისას ეს პოზიტიური მოლოდინები ნარჩუნდება. ეკონომიკური მდგომარეობა და პერსპექტივები არის ჩვენთვის მთავარი ფაქტორი გადაწყვეტილების მიღებისას", - აცხადებს თამთა სოფრომაძე.
1732098621
ტიერი მარიანი: თურქეთსა და რუსეთს შორის მოქცეული საქართველო ევროკავშირ...
1732013623
The Economist: უკრაინაში საპრეზიდენტო არჩევნები შესაძლოა 2025 წლის მაი...
1731493944
4-ვაგონიანი მატარებლის ნაცვლად, 5-ვაგონიანები - მერია 200 მლნ ევროდ მე...
1731922106
ბიტკოინის ფასი ისტორიულ მაქსიმუმზეა და $81 000–ს ასცდა - რა გახდა მკვე...
1731318045
დაგროვილი ვალუტა და ლარი - თიბისი კაპიტალის ყოველკვირეული განახლება მთ...
1731579827