რუსული ნახშირის ექსპორტი ბალტიის ზღვის პორტებით იზრდება, მიუხედავად ევროკავშირის ქვეყნებში იმპორტის აკრძალვისა. აზიაში სარკინიგზო ტრანსპორტირების შეზღუდული შესაძლებლობების გამო, რუსი მომწოდებლები იძულებულნი არიან აირჩიონ უფრო გრძელი და ძვირადღირებული შემოვლითი გზა.

ეს გავლენას ახდენს მოგებაზე, მაგრამ საშუალებას აძლევს კომპანიებს შეინარჩუნონ წარმოება, რაც პირდაპირ კავშირშია სამუშაოებთან და ვალდებულებებთან, ამბობენ ექსპერტები.

„გასული წლის ბოლოდან ნახშირი ძალიან აქტიურად იგზავნება რუსეთის ჩრდილო-დასავლეთის პორტებში. ეს ტენდენცია გრძელდება იანვარში. ჩრდილო-დასავლეთის პორტებში ქვანახშირის ტრანსპორტირებას ვახორციელებთ 32,9%-ით გასული წლის იანვართან შედარებით.

ჩვენმა ქვანახშირის მაღაროელებმა შესანიშნავი სამუშაოები ჩაატარეს, ისინი მართლაც შესანიშნავი თანამემამულეები არიან - გასული წლის III-IV კვარტალში მათ შეძლეს გადაჭრეს ლოგისტიკური სირთულეები, რომლებიც დაკავშირებულია გემების ძებნასთან და ოპტიმალური მიწოდების წერტილების არჩევასთან, ”- თქვა Gudok.ru-სთან საუბრისას ალექსეი შილომ, რუსეთის რკინიგზის გენერალური დირექტორის მოადგილე.

ეკა უკლება