Adidas-ი სხეულის სკანირებით მომხმარებელზე მორგებულ ტანსაცმლელს შეკერავს

0
29
Adidas-ი სხეულის სკანირებით მომხმარებელზე მორგებული ტანსაცმლელს შეკერავს

კომპანია Adidas-ი ახალ გზებს ეძებს და სხვადასხვა საშუალებებს ტესტავს რათა უფრო მეტი მომხმარებელი მოიზიდოს და არ ჩამორჩებს ტენდენციებს.

გერმანული სპორტულმა კომპანიამ შექმნა სისტემა, რომლის დროსაც ადამიანის სხეულის სკანირება ხდება და შემდგომ მიღებულ ინფორმაციაზე დაყრდნობით სპეციალურად მომხმარებელზე მორგებული ტანსაცმლის შეკერვა ხდება დაახლოებით 4 საათში.

‘’მიუხედავად იმისა, რომ  მაღაზია დროებითია, ეს მაინც მისცემს ბიძგს კომპანიის წინსვლას და სევე კონკურენციას გაუწევს მის მთავარ კონკურენტს კომპანია ნაიკს’’,- აცხადებს ემა ტომასონი.

მაღაზიაში მომხმარებელს შეუძლია თვად შექმნას მისთვის სასურველი ტანსაცმლის დიზაინი. თითოეული ტანსაცმელი მაღალი ხარისხის ქსოვილისგან შედგება, რომელიც $215 ღირს. გარდა იმისა, რომ მომხმარებელს საშუალება ეძლევა თავად აირჩიოს სასურველი ტანსაცმლის ზომა, მაღაზიაში ასევე შესაძლებელია სპეციალური სკანერის დახმარებით ავტომატურად შეიმოსოს მომხმარებელი. იმისათვის რომ შესაბამისი დიზაინი იქნეს შერჩეული, კლიენტი ბნელ ოთახში შედის და დგება ყუთის შუა ნაწილში, სადაც უბრალოდ ხელის მოძრაობით არის შესაძლებელი სასურველი ტანსაცმლის შერჩევა. მაღალტექნოლოგიური მოწყობილობის მეშვეობით მარტივდება შესაბამისი ფერის შერჩევაც.

კომპანია ადიდასში აცხადებენ, რომ თუ ყველაფერი კარგად იქნება და მომხმარებელთა რაოდენობა მოიმატებს, მაშინ ბერლინში კიდევ რამოდენიმე მაღაზიის გახსნაზეც დაფიქრდებიან.

Adidas is already having a moment in the US, in part thanks to the resurgence of its classic low-top sneakers and Stan Smith-branded shoes, but it's still No. 2 among sportswear brands. Cool tech innovations like this one might just give it the boost it needs.

Customers will be able to try out several options, then look at them all later on a monitor.

The sweaters are knitted on machines right in the store.

The pop-up store in Berlin is the only one of its kind, but the data Adidas is compiling and the feedback it's getting from customers is being taken into account. If all goes well, the company may pursue more of these types of stores.

ლევან ლაგვილავა

www.reuters.com