Home » მსოფლიო » სტიგლიცი: ფარმაცევტული კომპანიები უფრო მეტს ხარჯავენ რეკლამაზე და მარკეტინგზე ვიდრე კვლევებზე
სტიგლიცი: ფარმაცევტული კომპანიები უფრო მეტს ხარჯავენ რეკლამაზე და მარკეტინგზე ვიდრე კვლევებზე

სტიგლიცი: ფარმაცევტული კომპანიები უფრო მეტს ხარჯავენ რეკლამაზე და მარკეტინგზე ვიდრე კვლევებზე

“ფარმაცევტული კომპანიები უფრო მეტს ხარჯავენ რეკლამაზე და მარკეტინგზე ვიდრე კვლევებზე”, – ამის შესახებ ამერიკელი ეკონომისტი, ნობელის პრემიის ლაურეატი ეკონომიკაში (2001) ჯოსეფ სტიგლიცი წერს.

“ფარმაცევტული კომპანიები უფრო მეტს ხარჯავენ რეკლამაზე და მარკეტინგზე ვიდრე კვლევებზე, ხოლო კვლევებში უფრო მეტს არა სიცოცხლის შესანარჩუნებელ წამლებზე, არამედ ცხოვრების სტილზე მიმართულ პრეპარატებზე და თითქმის არაფერს ისეთ დაავადებებზე, რომლებიც განვითარებად ქვეყნებშია გავრცელებული. ეს გასაკვირი არაა. ღარიბებს არ შეუძლიათ წამლების შეძენა, და კომპანიებიც იქ აკეთებენ ინვესტიციებს სადაც უფრო მაღალი მოგებაა” – ჯოსეფ სტიგლიცის “პრიზები პატენტების” ნაცვლად.

 შეგიძლიათ გაეცნოთ ინგლისურად https://bit.ly/2EiRqdj

European.ge

Share