Home » მსოფლიო » მსოფლიოს ყველაზე ძვირადღირებული ბრენდები – 2018
მსოფლიოს ყველაზე ძვირადღირებული ბრენდები – 2018

მსოფლიოს ყველაზე ძვირადღირებული ბრენდები – 2018

Forbes-ის მიხედვით, მსოფლიოს 100 ყველაზე ძვირადღირებული  ბრენდის საერთო ღირებულება (წმინდა აქტივების ღირებულება) 2,15 ტრილიონი დოლარია. 

 

ყველაზე ძვირადღირებული ბრენდები

Rank ბრენდი ბრენდის ღირებულება 2018 (მლრდ.) ზრდა წინა წლის ანალოგიურ პერიოდთან შედარებით ინდუსტრია
#1 Apple $182.80 8% ტექნოლოგიები
#2 Google $132.10 30% ტექნოლოგიები
#3 Microsoft $104.90 21% ტექნოლოგიები
#4 Facebook $94.80 29% ტექნოლოგიები
#5 Amazon $70.90 31% ტექნოლოგიები
#6 Coca-Cola $57.30 2% სასმელი
#7 Samsung $47.60 25% ტექნოლოგიები
#8 Disney $47.50 8% გართობა
#9 Toyota $44.70 9% ავტომობილები
#10 AT&T $41.90 14% ტელეკომუნიკაციები

როგორც ცხრილიდან ჩანს, 2018 წლის მონაცემებით მსოფლიოს ყველაზე ძვირადღირებული ბრენდი Apple არის, რომლის აქტივების ღირებულებაც 182,8 მილიარდ დოლარს შეადგენს, თუმცა მას მოყყვება 4 კონკურენტი ტექნოლოგიების ინდუსტრიიდან, რომელთა აქტივების ღირებულებაც ძალიან სწრაფად იზრდება. Google (+30%), Microsoft (+21%), Facebook (+29%) და Amazon (31%), Apple–ის მთავარი კონკურენტები არიან, რომლებმაც ამ უკანასკნელისგან განსხვავებით, 2–ნიშნიანი ზრდა დააფიქსერეს.

მსოფლიოს ყველაზე ძვირადღირებული, არა–ტექნოლოგიური ბრენდი კოკა-კოლაა.

ყველაზე ძვირადღირებული ინდუსტრიები

 

ინდუსტრიები ბრენდების რაოდენობა ბრენდების საერთო ღირებულება (მლრდ.)
ტექნოლოგიები 20 $872.60
ფინანსური მომსახურება 13 $160.20
ავტომობილები 12 $222.90
სამომხმარებლო საქონელი 11 $124.70
საცალო ვაჭრობა 9 $119.00
Luxury ბრენდები 6 $91.70
სასვემელი 4 $103.20
დივერსიფიცირებული ბრენდები 4 $66.30
ტელეკომუნიკაცია 3 $82.30
რესტორნები 3 $65.00
ტანსაცმელი 3 $49.00
ალოჰოლი 3 $42.50
გართობა 2 $56.10
მედია 2 $26.30
ტრანსპორტი 2 $21.60
თამბაქო 1 $26.60
ბიზნეს მომსახურება 1 $14.80
აერონავტიკა 1 $8.10
Share