Home » ბიზნესი » ამერიკული რესტორნების ქსელი “დანკინი“ ყავის ბაზრის ლიდერობას გეგმავს
ამერიკული რესტორნების ქსელი “დანკინი“ ყავის ბაზრის ლიდერობას გეგმავს

ამერიკული რესტორნების ქსელი “დანკინი“ ყავის ბაზრის ლიდერობას გეგმავს

ამერიკული რესტორნების ქსელი „დანკინი“ ყავის ბაზრის ლიდერობას არა მხოლოდ საერთაშორისო არამედ ქართულ ბაზარზეც გეგმავს და რებრენდინგის განაცხადიდან მოკლე პერიოდშივეერთგული მომხმარებლებისათვის ყავის ახალი პროდუქტის- ლატეს შოკოლადითა და ფორთოხლით შეთავაზებას ახდენს. „დანკინ დონატსმა“საფირმო პროდუქტის – დონატისკომპანიის დასახელებიდან ამოღებისა და ყავის ბაზრებზეთავისი პოზიციების გამყარების მიზნების შესახებ განცხადება ახლახანს გააკეთა.  სახელწოდების ოფიციალური ცვლილება 2019 წლის იანვარში მოხდება.ქართულ ბაზარზე კი ამერიკული რესტორნების ქსელი ახალი სახელით  – „დანკინით“ სრულფასოვნად 2019 წლის ბოლომდე წარდგება.

„დანკინის“ ქართულ რესტორნებში დღესდღეობით უმაღლესი ხარისხის იტალიურ ესპრესოზე დამზადებული 20 სახეობის ცივი და ცხელი ყავააწარმოდგენილია და დღეიდან, საქართველოში, „დანკინის“ ყველა რესტორანში მომხმარებელს შესაძლებლობა ექნება დააგემოვნოს იტალიურ ესპრესოზე დამზადებული – უგემრიელესი ლატე შოკოლადითა და ფორთოხლით. ახალი ყავის პროდუქტის მომხმარებელთაწასახალისებლად „დანკინში“აქციაცაა – ყველა მომხმარებელი, რომელიც 5 – ჯერ შეიძენს ახალ ლატეს შოკოლადითა და ფორთოხლით, მე-6-ს მიიღებს საჩუქრად.

„ამერიკულმა რესტორნების ქსელმა „დანკინმა“მიზნად დაისახა მეტი აქცენტი ყავაზე გააკეთოს. როდესაც ადამიანები სახელწოდება „დანკინ დონატს“ხედავენ, ფიქრობენ, რომ ჩვენ ყველაზე დიდი რაოდენობით დონატების რეალიზაციას ვახდენთ, არადა, რეალობა განსხვავებულია. „დანკინის“გაყიდვების50% მოდისყავაზედაყავისპროდუქტებზე; 25% სენდვიჩენზედა 25% დონატებზედაფრანგულფუნთუშეულზე.“დანკინის“ ყავა უმაღლესი ხარისხის არაბიკაა, შესაბამისად ყავის მოყვარული მომხმარებელი ადვილად წყვეტს დილას, შუადღეს თუ საღამოს ყავა სად დააგემოვნოს. ციფრებიც მეტყველებს, რომ ბრენდი უპირველეს ყოვლისა ყავის ქსელია“, აცხადებს „დანკინის“ გენერალური დირექტორი გიორგი მშვილდაძე.

„დანკინი“ ამერიკისერთ-ერთიყველაზეწარმატებული, ლეგენდარულიბრენდია, რომელიცუკვეთითქმის 67 წელია მსოფლიოს 40 ქვეყანაშიწარმატებისისტორიასქმნის. “ვისოლ ჯგუფმა” „დანკინ დონატსის“ ქსელის განვიტარებასაქართველოში 2015 წელს დაიწყო და დღესდღეობით „დანკინი“ უკვე რესტორნების ყველაზე დიდი ქსელია ქვეყნის მასშტაბით. ამ ეტაპზე საქართველოში „დანკინის“ 21 ბრენდირებული რესტორანია და კომპანია ახალ წლამდე კიდევ 3-ის გახსნას გეგმავს.

Share